Born to Bio Mandarinka

Born to Bio je francouzský značka , která vyrábí přírodní kosmetiku a dokonce i čistící a prací prostředky.Já si samozřejmě díky eshopu Lekarna.cz vybrala něco z kosmetické nabídky Born to Bio a to konkrétně sprchový gel Mandarinka.


Kosmetika vyniká nejen obaly,které připomínají spíše kefír nebo ovocné mléko, prostě vás lákají ochutnat :) Obaly mají opravdu moc povedené. Dále se mi moc líbí , že mají mezinárodní certifikát EcoCert Greenlife a obsahují tak prvotřídní přírodní suroviny pocházející z ekologického zemědělství.



Sprchový gel je tedy v Bio kvalitě s vůní Mandarinky. Gel je spíše řidší a stačí ho malé množství na umytá celého těla. Jemně pění a vůně připomíná mandarinku s hořkým aroma citrusové kúry, není to tedy jen sladká mandarinka,ale spíše rafinovaná citrusová vůně.


Sprchový gel při mytí jemně voní a pokožku vůbec nevysušuje,ale ani více nezvlhčuje a vůni si užijete jen při mytí na samotné pokožce bohužel  nevydrží.  I tak mě ,ale Born to Bio baví, má totiž fajn složení a za obsah 300 ml totiž zaplatíte jen cca 160 Kč, což mi přijde víc než hodně dobrý kup, vydrží dlouho a je přírodní, to se mi líbí. Takže pokud Vám nevadí, že vůně nevydrží tak tuhle citrusovou krásku klidně vyzkoušejte :)


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ větší balení
+ pěkný obal


Mínusy:
- vůně je slabší a na pokožce nevydrží

Děkuji Lekarna.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Safra, to vypadá vážně chutně, já bych snad i upila.... :D

    OdpovědětVymazat
  2. tieto sprchace ma na parfums lakali, ale nebolo tam zlozenie a nevedela som nakolko je znacka prirodna :D Neobsahuje to SLS, tak asi skusim :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky