BB krém Slaměnka s SPF 30 - L'Occitane

BBčko od L'Occitane už moc dobře znají všichni kdo mě sledují i na Instagramu, takže konečně pro Vás mám plnohodnotnou recenzi se všemi pro a proti...ale upřímně těch proti moc nebude, jelikož nejsem moc fanouškem BB krémů a kromě tohoto nevlastním žádný, buď jsem ostatní měla naštěstí možnost vyzkoušet ze vzorku a pak nekoupila nebo jsem koupila a pak putovaly dál.


Většina BB krémů je pro mou smíšenou pleť moc mastná, málo krycí respektive vůbec, zvýrazňují mi pórym a po delší době mám po nich hluboké pupence ( tímto zdravím korejská BBčka! ), jsou na mě moc tmavé nebo po nějaké té hodině na pleti jakoby stečou, prostě se zmastí a udělají mapy. Vyzkoušela jsem mnoho korejských BB krémů,když byl jejich boom a mají nádherné světlé odstíny, kryjí,ale po nějakém týdnu používání mi na pleti udělají pěkný "bordel" - samé záněty a podrážděná pokožka a to tedy opravdu nechci. Moje pleť a celkově si myslím, že pleť nás Evropanek moc nesnese všechny přidané hodnoty/ingredience ,které Asiatky v krémech milují, je to na nás asi moc silné. Drogérkové jsem občas zkusila ze vzorku a buď to jsou oranžády, nekryjí nebo moc mastí ( ale samozřejmě zkoušela jsem asi cca 4-5 druhů v průběhu pár let, takže jestli víte o nějakém pokladu sem s tipem do komentářů ). V poslední době jsem zkoušela i vzorky z lékárny a tady je problém hlavně v odstínu. A samozřejmě, že nejradši bych BBčko čistě přírodní takže jsem vyzkoušela i SOBio,které je hodně chválené, má krásná odstín, moc pěkně až makeupově kryje a je přírodní, bohužel mi nesedlo :( Po nějaké hodince nebo dvou mi na pleti flekatí jakoby mastně,nevím jak to vysvětlit,ale prostě jak když je obličej, vrstva oleje a na ní klouže BB krém :/  a to i když se pod něj nemažu krémem. Takže za mě nic. Pak jsem si na testování vybrala od L'Occitane BB krém s SPF 30 ze Slaměnkové řady a světe div se sedli jsme si , takže i když není čistě přírodní je to momentálně moje absolutní BB jednička!!BBčko má sjednocovat tón pleti , skrýt skvrny a rozzářit unavenou pokožku. Viditelně vyzmizíkovat únavu, drobné vrásky a chránit před UV zářením. Má také díky Slaměnce omlazující efekt.



Prodává se ve třech odstínech:
  • Nejsvětlejší odstín = vhodný pro hodně světlou pokožku s podtónem dorůžova
  • Světlý odstín = pro pleť světlou s nádechem do bronzova ( žlutý podtón ), tento jsem si zvolila já
  • Střední odstín = vhodný pro pleť střední až tmavší nebo pro docílení opáleného vzhledu
Já pro sebe zvolila Světlý odstín,jelikož mám podtón pokožku do žluta a sedí skvěle. Je světlounký,ale po pár minutách lehounce ztmavne,ale jelikož je to BBčko,kterého se nedává extra vrstva a splyne s pletí vůbec mi ani v zimě tenhle odstín nevadí. Ale pokud máte pocit, že Váš odstín je víc než vápenka , tak radši vezměte vzoreček, já to riskla bez něj a super. Ale zas je to investice většího charakteru, takže rozhodně zajděte minimálně vyzkoušet na ruku nebo pro vzoreček či si vezměte kalíšek a pořádejte o vzorek do něj. 


Odstín je tedy  pohodě, krytí je střední, takže ne tak silné jako korejská BB,ale zas ne slabé jako většina klasických bbček. Když jsem ho používala na opálenější pleť, kdy mám mnohem méně výrazné kruhy, docela si poradil i s nimi. Nyní ,ale rozhodně na obří kruhy musím použít tunu korektoru,ale to i s makeupem. Ale jinak mi krásně stačí BBčko. Samozřejmě efekt nevydrží celý den jako u makeupů, takže ho používám hlavně ,když jsem doma nebo nemusím do práce, kde se ode mě očekává, že budu mít dokonalou pleť celý den. Výdrž dokonalá je cca 5-6 hodin. Poté je potřeba trošku poopravit. BB krém není primárně určen pro smíšenou pokožku,je spíše neutrální. Takže jsem se bála zda se mi nebude pleť za hodinku lesknout,ale v pohodě, potřeba přepudrovat je samozřejmě dřív než u make-upu , tedy cca po 3,5-4 hodinách. Nezvýrazňuje póry a ani vrásky.

Menší nevýhodou pro některé z Vás bude , že je parfémovaný, stejně jako celá Slaměnková řada a tato vůně na pokožce chviličku přetrvává, ale po přepudrování je to slaboučké. Ale i tak pro mě by parfemace být nemusela. Beru to jako mínus. Také jsem se trochu bála ,zda nebude ucpávat póry a neudělá mi na plet neplechu,ale za těch cca 4-5 měsíců co ho mám doma jsme si nic takového nevšimla, nepoužívám ho však denně ,ale jen cca 3x týdně. Vůbec mi na pleti nedělá neplechu a na mou smíšenou pleť stačí samotné BB bez denního krémů u suché pleti bude ,ale potřeba. Rozhodně nedoporučuji pro pleť hodně mastnou nebo aknózní na ní není produkt určený! Je vhodný pro normální, smíšenou, suchou a klidně i zralou. BB nepálí, neštípe a to ani pod očima. Takže za mě prostě top BBčko,které jen tak z ruky nedám. A i když je cena lehounce přes tisícovku, za mě se vyplatí, po cca 5ti měsícíh jsem maximálně lehce za půlkou!! Stačí maličko. 



Shrnutí:
Plusy:
+ střední krytí
+ stačí malinké množství a  vydrží opravdu dlouho ( nepoužívám denně , při denním cca půl roku určitě )
+ neucpává póry, je tedy vhodný i pro smíšenou pleť
+ na výběr ze tří odstínů, kdy je na výběr jak podtóny do žluta ta i dorůžova
+ má SPF 30

Mínusy:
- maximálně parfemace
- možná trochu cena,ale přírodní BBčka stojí stejně a jsou mnohdy menší, takže je to spíš menší mínus

Děkuji zastoupaní Loccitane za poskytnutí produkty k testování.


Hodnocení: 9/10


Komentáře

  1. Ja BB kremy nepouzivam, mam doma jenom jeden od Nivei a ten je dost tmavy. Ale odstin tohoto vypada dost dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja BB kremy nepouzivam, mam doma jenom jeden od Nivei a ten je dost tmavy. Ale odstin tohoto vypada dost dobre :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky