Atoderm Sprchový olej

Bioderma u mě tentokrát zabodovala na 100%! Nejen tím, že krásně zabalený balíček jsem absolutně nečekala a moc mě potěšil,ale hlavně samotným produktem...už teď mohu říct, že se určitě objeví v Top produktech za rok 2016. A o čem, že je řeč? O novince - Sprchovém oleji z řady Atoderm, tedy řady pro velmi citlivou, suchou až atopickou pokožku.


Nejprve musím opravdu pochválit pečlivé a krásné balení, bílý rozevírací balíček se opravdu povedl, luxusní dárek! I samotné balení oleje je velmi hezké, líbí se mi kombinace typicky modrého víčka se zlatavým olejem a hlavně miluji u sprchových produktů pumpičky, je to strašně praktické.



Sprchový olej je vhodný na obnovu kožní bariéry, má intenzivně vyživovat, zvláčňovat pokožku. Mírnit napjatost pokožky a hlavně zklidnit suchou a podrážděnou kůži. Navíc má formuli Skin Barrier Therapy, která chrání pokožku před bakterií Staphylococcus aurelus, tedy před zlatým stafylokokem, který může trápit kůži s ekzémy.


Líbí se mi i dvojí využití oleje, buď do sprchy místo klasického sprchového gelu nebo místo pěny do koupele. Já vyzkoušela obojí. Takže mohu poradit co je pro mě rozhodně lepší a proč.  Sprchový olej je vhodný pro dospělé, děti a dokonce i kojence. Doporučují ho i na obličej,ale to opravdu jen pro velmi suchou pokožku!! My co máme smíšenou bychom nadšené asi moc nebyly, to samé pokud máte třeba akné na zádech nebo jinde ,toto pro Vás vhodné nebude. Olej také slibuje 24h hydrataci a celkové zlepšení hydratace při používání po dobu 30 dní, je hypoalergenní, nekomedonní ( o tom maličko pochybuji při použití na akné by podle mě dost pokožku dusil a zmastil ), neštípe v očích ( nevyzkoušeno :) , bez parabenů, konzervantů i bez mýdla. Takže samé superlativy takže jdeme na můj pocit. V první řadě je potřeba říct, že se nejedná o přírodní produkt,ale i přesto se u mě probojoval už teď do top produktů, takže jdeme si říct proč jsem se do něj doslova zamilovala.


Nejen, že na první pohled zaujal obalem a velmi jemnou jakoby medovo-mandlovou vůní, ale opravdu velmi jemnou. Ale hlavně miluji jeho příjemnou olejovo-gelovou konzistenci. Je tak akorát hustý a prostě na těle strašně příjemný. Nejprve jsem vyzkoušela do vany, pumpnula jsem cca 3x a pěny bylo dost, není tak nadýchaná jako u klasických pěn, spíše jemnější a krémovější. Pokožku jsem neměla po koupeli sice vysušenou,ale ani extra vyživenou! Je to podle mě tím, že prouktu pro efekt vyživení byste museli dát do vany staršně moc, což mě osobně přijde jako plýtvání a zbytečnost. Pokud chci pěnu, koupím přímo pěnu do koupele, pokud budu chtít olej, stačí mandlový s troškou mléka a šup s tím do vany, efekt bude lepší, takže do vany je to podle mě škoda.

Ale jako sprchový olej je to doslova bomba kterou miluji. stačí 2-3 pumpnutí na celé tělo ( možná i ty dvě , já jsem hrozný plýtval ) a krásně si s ním umyjete celé tělo, na těle moc nepění vytváří spíš mléčnou emulzi. Jemně voní a hlavně po smytí nemám pocit totální mastnoty jako třeba u klasických hydrofilních olejů, které si kvůli tomu nekupuji. Tady cítíte na těle ochranný film, cítíte po utření do ručníku, ž je kůže stále vyživená, hydratovaná a vláčná, což se mi moc líbí,ale to vše bez pocitu mastnoty. Kdo máte extra suchou pokožku se asi stejně poté namažete, já tedy už nemusím a to ani teď v zimě. Takže super produkt na ráno kdy člověk pospíchá nebo na večery ,kdy jsem tak hotová, že namazání celého těla je pro mě nadlidský výkon. Používala jsem ho schválně v kuse 7 dní ráno i večer a pokožka byla krásně vláčná, nikde žádné šupinky, žádné podráždění. Takže super. Teď si ho,ale šetřím opravdu na dny kdy se mi nechce mazat. Za mě je to super produkt,který si rozhodně budu kupovat dál. Musím uznat, že z přírodní kategorie si mě tahle získaly Weleda sprchové krémy a z klasické kosmetiky je absolutní top Atoderm sprchový olej. Víc info o něm zde. 


Líbí se mi cena, nepřijde mi přehnaná - 200 ml seženete za cca 200,- a litrové balení za necelých 500Kč. Takže za mě super a jsem nadšená. Přítel mi zabavil Atoderm sprchový gel,který je zase pro něj top a já mu nebudu půjčovat tenhle olejíček, takže to máme nyní doma rozdělené. Akce můžete sledovat i na FB. 


Hodnocení:
Plusy:
+  lehká vůně 
+ nemusím se potom mazat krémem ( nemám extra suchou pokožku )
+ praktické balení s pumpičkou
+ cena
+ menší spotřeba ( nedoporučuji do vany )
+ krásně hydratuje, vyživuje a klidní
+ pokožka je hezky vláčná bez pocitu mastnoty

Mínusy:
- nenašla jsem

Produkt mi byl zaslán firmou Bioderma na vyzkoušení. Mockrát děkuji.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Safra, tyhle oleje mám ráda, to se snad po něm i podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda tyhle částečně přírodní oleje, protože právě nejsou tak mastné a přesto krásně vyživují :)

      Vymazat
  2. Tak ten vypada vazne skvele, i ta cena je super :) Se sprchovymi oleji zkusenost nemam, ted akorat budu zkouset koupelovy olej od Saloos, tak jsem na nej zvedava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo cena mi přijde taky docela slušná , čekala jsem , že bude dražší.

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle, asi si pro něj do lékárny zajdu :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jak se líbí, co jsem zatím všude četla tak samá spokojenost :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky