Weleda - rakyníkový elixír

Rakytník už asi dávno znáte, řekla bych , že zvlášť přes podzim a zimu jsou tyhle bobulky moc oblíbené pro vysoký obsah vitamínů. Já ho dostala k vyzkoušení od Weledy ve formě Rakytníkového sirupu, tedy ve sladké formě,která je ideální místo klasických šťáv k ochucené nápojů apod. Tato varianta samozřejmě chutná víc i dětem. Já osobně na poprvé doporučuji tuto variantu s cukrem, abyste si zvykly na typickou rakytníkovou chuť a poté přejít na bez cukrovou podobu tedy Rakytníkovou šťávu,kterou má tato firma také v nabídce. Viz odkazy na sirup zde a na šťávu zde. Pro organismus je samozřejmě lepší přijímat méně cukru, takže pokud váháte,kterou podobu vybrat doporučuji šťávu.


Když jsem se s Pavlou z Weledy bavila co by mi doporučila jako kúru po dvou antibiotikách neváhala a řekla , že ideál je tento rakytníkový a pak také trnkový sirup ( o tom více příště ). A ideálně oboje užívat najednou, tedy třeba 2-3 čajové lžičky do teplé nebo studené vody ( rozhodně doporučuji studenou nebo vodu do 30°C ať nezničíte vitamíny ) rakytníku ráno i v poledně a večer si dopřát Trnkový sirup. Takže jsem poctivě užívala dle rady.


Balení má objem 200ml a je v bytelném pěkném tmavém obalu, takže je sirup odolnější proti světlu a znehodnocení. Ihned po otevření ucítíte aroma typické pro rakytník, něco mezi lehkým citrusem a takovým divných mdlým puchem :D Ano prostě to tak je, rakytník mi moc nevoní, tedy čaje, sirupy, šťávy apod. , olej je téměř bez vůně - o něm si můžete přečíst zde, ten mi doma také nesmí chybět. Ale zas aroma rakytníku není pro mě překážkou k užívání, jelikož jeho léčivé účinky za to stojí a chuť tohoto sirupu je příjemná právě díky obsahu cukru. Takže žádný problém v užívání nevidím. Kdo by problém měl je jednoduché přidat si ho do vlažného čaje, smoothie, freshe nebo jen přikápnout trochu citronové nebo pomerančové šťávy a je po problému :)


Rakytník je velmi bohatým zdrojem vitamínu C a tím podporuje obranyschopnost organismu zvlášť v období chřipek. Dále obsahuje vitamíny A, B a pomáhá k tvorbě vitamínu D, který velmi potřebujeme. Samozřejmostí je i obsah rutinu, což je látka vhodná pro všechny trpící popraskanými žilky, růžovkou, křečovými žilkami atd. Ani minerály tu nemohou chybět - železo, draslík, mangan a olej ze semen. Takže rakytník je mnohem lepším pomocníkem než citron nebo pomeranč, které jsou u nás častěji používané a to jsou z dovozu, toto jsou naše evropské plody, takže je to mnohem lepší. Nejen , že rakytníkové plody fungují jako prevence chorob, ale i zkracují rekonvalescenci a jsou právě vhodné po antibiotikách.


Obě lahvičky mám  spotřebované a musím uznat, že žaludek jsem po prášcích neměla přecitlivělý jako vždy a i energicky jsem se cítila mnohem lépe, do konce zimy tedy ještě pár lahviček pořídím :)


Nově mám pro mé čtenáře bonus v podobě 10% slevy při zadání kodu : JanaEssence10 !! :) Plus když se ještě na oficiálním eshopu zde, zaregistrujete do klubu Weleda takže celková sleva pak bude 19% a to už je moc příjemné :) Sleva 10% se pouze nevztahuje na dárkové poukazy, jinak,ale na vše  v nabídce.

Hodnocení : 10/10

Komentáře

  1. Rakytník řešetlákový, to je poklad.;) Do zahrady jsme zasadili hned několik keřů a já se nemůžu dočkat, až konečně začnou plodit. Rakytníkové produkty od Weledy znám, pravidelně kupuji mamince šťávu. Sirup mě díky obsahu cukru nikterak neláká. Já zase plánuji na jaro březovou kůru (též se šťávou od Weledy) a přidám šťávu z aloe vera. Kvůli kojení musím jen tak zlehka, aby škodliviny nedostala maličká v mléce. ;) Krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto produktu slyším poprvé. Já jsem naučená z dětství, že jsme všelijaké ,,drijáky" dělali doma. Když jsem byla nemocna pomohla mi rozmackana cibule s cukrem a jeste s necim.
    Urcite se na to ale nekdy kouknu.

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky