Vánoční dárečky

Krásné poledne v Novém roce 2016 :) Doufám, že jste včerejší oslavu přežily bez újmy a pořádně jste si zařídili a pro ty z Vás co nebolí hlava tu mám nový článek o letošních vánočních dárcích. Nebudu tu ukazovat všechny , jen ty co souvisí s kosmetickým nebo foodblogem :) Abyste věděli na co se můžete těšit v Novém roce, na co budou recenze a co dobrého si uvaříme nebo umícháme za drink na mém druhém milovaném blogu Cucinare con amore. Tak jdeme na to :)


Tak i když jsem slíbila, že neukážu nic co není beauty nebo food nemohla jsem Vás ochudit o tyhle ňuňu ponožky :D Z nich mám obří radost a zvlášť z těch sobích :D Jsou boží, měkoučké a prostě miluji tyhle chlupaté, plyšové ponožky, na to mě užije :) Bez ponožek by to ani nebyly Vánoce. Takže Ježíšku pěkně prosím i příští rok a hlavně zas se sobem :)


A přesouváme se na dárečky kosmetické. Tato kouzelná sada od Rituals je od mé milované kamarádky Týny, děkuji ti. Kosmetika krásně voní aniž bych ji musela otevřít. V sadě najdete šampon, peeling ( na ten se těším nejvíc ) , tělový krém a samozřejmě skvělou sprchovou pěnu. A navíc všechno bylo tak kouzelně zabalené. Moc krásný dáreček. A určitě bude recenze.


A další kamarádka,která mě má přečtenou je Kačenka, ví o mé obří závislosti na kosmetice L'Occitane takže mi pořídila rovnou tři malé cestovní sady, jedná se o nejprodávanější sady - Pivoňka, Růže a Verbena. Všechny voní úžasně,ale nejvíc best je samozřejmě Verbena, prostě moje láska a za ní hned růže. Všechny sady obsahují sprchový gel, krém na tělo a krém na ruce. Takže se máte spolu se mnou na co těšit. Bude na ně recenze. Chcete jednu velkou na všechny tři nebo spíše tři kratší? :)


Samozřejmě kamarádka Dáduška nemůže být pozadu a dopřála mi vánoční sadu Redken ( moje milovaná profi péče o vlásky ) , zvlášť tuhle novou jsem moc chtěla vyzkoušet, má minimalizovat elektrizování, tak jsem na ní zvědavá. Plus v sadě najdete i specialitku v podobě spreje s 25 benefity pro vlasy, mimo jiné slouží i jako ochrana před teplem, takže se moc těším. Recenze chybět nebudou.


Můj miláček dostal samozřejmě i chlapské pití v podobě Tullamorky :D a vodky, z které vymyslíme na druhý blog nějaký fajnový drink nebo drinky? :) A dále na vyzkoušení pro nás dva nové sekty, jeden už není :)) a to který vědí všichni co mě sledují na Instagramu a byl skvělý!! Děkujeme rodinko.


A aby té zásoby nebylo málo tak i kolegyně v práci a druhý rodinka nemohli být pozadu :D Zásoba vín je tedy dokonale obnovena. Plus nějaké ty klasické Bohemia sekty takže Ježíšek ví, že je potřeba nějaká ta dobrůtka i do skleničky, děkujeme Ježíku, že jsi chápavý :D


Dále jsme já i přítel dost mlsní a jeho rodina nás má přečtené, takže mlsky už se testují a pomalu se koukáme na dno :D  Leonidas to je klasika,která nesmí na Vánoce chybět.


Dále jsem dostala od Lucinky ( přítelova sestra ) tyhle pomocníky do kuchyně. První je flambovací pistole, takže jí konečně musím vyzkoušet a vy se můžete těšit na nové recepty a já doufám, nepodpálím byt :D A druhý dárek je velmi praktický, jelikož se nám často stane, že máme otevřené dvě lahve najednou a zátek není nikdy dost tohle nám udělalo opravdu radost :)


A můj miláček mi pořídil pár masek,které jsem ještě nevyzkoušela, takže se mám na co těšit. dvě čistící, jedna hydratační a jedna speciální AHA maska :) Recenze Vám nebudou chybět.


A ještě malý dáreček od Dády a to pidi sada Lancome, na první vrásky a nedokonalosti. Poctivě testuji už 4 den a vše Vám sepíšu do článku. Příroda to rozhodně není ani cenová hladinka pro všechny, proto jsem zvědavá jaký si na Lancome udělám názor.


Sestřička potěšila zásobou vosků, no od té doby co mám od Yankee aromalampu jsem se do těhlech vosků zamilovala, velké svíčky se mi designově moc nelíbí, za to černá moderní lampa moc , takže vosky jsou teď u nás moc oblíbené. Ještě tu chybí jeden s vůní Christmas, ale ten už se focení nedožil a krásně mi tu voní :)


Další dárečky od miláčka. Ovesná koupel pro citlivou ekzematickou pokožku a pak Diochi Panaderm, ozonový krém na nedokonalosti...na ten jsem opravdu zvědavá.


Naši potěšily dlouho vyhlíženou žehličkou na vlasy od Remington Shine Therapy. A verdikt ? Je absolutně skvělá, vlasy jsou úžasně lesklé, do ruky je akorát, skvěle se s ní pracuje a už bych bez ní nemohla žít. Lepší žehličku jsem ještě nevyzkoušela, v lesku předčí i profi SteamPod od Loreal. A lépe se s ní pracuje.


Nemohly samozřejmě chybět ani mé milované knížky. Jednu o kávě dostal přítel, je hodně odborná,ale už je poctivě přečtená. Druhá je pro mě. Je to volné pokračování první knížky Kateřiny a to knihy Člověk Gabriel, která je kouzelná, nabitá pozitivní energií a moudrem. U této jsem možná sáhla vedle....mám přečtených pár stran a zatím z ní čiší negativní energie, sex, agrese a deprese..no nevím no...snad je to jen divný začátek. Pokud ne až jí dočtu půjde do soutěže pro Vás, já na tyhle negativní knížky nejsem. No uvidíme...četl někdo?


A poslední knižní dárečky jsou mé milované kuchařky. Přítelovým rodičům mohu poděkovat za úžasnou obří knihu Romana Vaňka, je krásná a těším se až se do ní začtu. A mému miláčkovi děkuji za Moje skvělé recepty z Francouzského bistra , tahle kuchařka se vážně moc povedla, krásné fotky, dokonalé recepty a jak vidíte na fotce oblepila jsem ji miliony štítků co chci všechno vyzkoušet. Druhou kuchařkou od mé lásky je Bjukitchen, což je taková modelka v sekci Food Book, a to protože , že krásně vypadá,ale jinak obsahově spíše zklamání.Čekala jsem asi trošku víc, no uvidíme po větším prozkoumání. A poslední knihou je má milovaná od Jamiho Olivera, to je prostě nepřekonatelný král kuchyně a dáreček od mé sestry, děkuji :) Takže budeme v roce 2016 hooodně vařit.

Samozřejmě nesmí chybět díky za ostatní dárečky ( kabelky, oblečení, nábytek do bytečku ) celé mé rodině i přítelově rodině. Asi jsme letos byli moc hodní :) A Vám čtenářům moc děkuji za přízeň v roce 2015 a doufám, že se Vám u mě na blogu bude čím dál tím víc líbit.


Krásný Nový rok 2016 :)

Komentáře

  1. Moc pěkné dárečky, vždycky Vás obdivuji, jak to dokážete tak krásně nafotit!:)
    Já Ti přeji Šťastný vstup do Nového roku!:)

    ***Nový rok, nové já***
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji za pochvalu, snažila jsem se článek udělat zajímavě :)

      Vymazat
  2. Nádherné dárky jsi dostala a opět je úžasně nafotila! Krásný nový rok přeju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc si vážím každého milého komentáře :)

      Vymazat
  3. Něco od Rituals bych chtěla vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zatím jen tu sprchovou pěnu,která krásně voní a je moc zajímavá, ale může trošku vysušovat

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky