Tělové jasmínové mýdlo Sportique

Naposledy jsme si vychvalovaly pečující produkty od Sportique a dnes si něco řekneme o Tělovém mýdle s vůní Jasmínu. Na výběr mají ještě Levanduli a Unisex, takže pro mě byl jasnou volbou Jasmín, který mám moc ráda. Stejně jako u krému na ruce, to není klasická jasmínová vůně ,ale příjemná květinová s nádechem jasmínu.


Balení má objem 200 ml a je plastové, z tmavého plastu a díky uzávěru i velmi praktické. Dobře se tedy dávkuje. Cena je také příjemná - 179,-  a vzhledem k tomu, že stačí menší množství tak mýdlo i docela dlouho vydrží. 



Mýdlo je určeno pro každodenní používání a to jak těla tak i obličeje. Na ten jsem ho tedy nezkoušela, maličko pění, takže si myslím , že na obličej by mohl trochu vysušovat a navíc na obličej preferuji spíše neparfemované produkty. Mýdlo má konzistenci hustého gelu, který trochu pění, takže se s ním velmi dobře myje. Nemá vysušovat, naopak díky aloe vera a obsahu mořských řas má pokožku hydratovat, klidnit. Což mohu potvrdit, kůži nemám vysušenou, nepálí mě a i když se zapomenu po koupeli namazat nemám pocit, že si udrbu kůži. Ale zároveň ani extra nezvláčňuje , takže pokud máte pokožku spíše sušší namazat se poté musíte. Vůně na pokožce chvilinku po použití vydrží,ale jen ve velmi jemném odéru. 


S mýdlem jsem celkově spokojená, není to nic z čeho si sednete na zadek,ale je velmi kvalitní, přírodní, krásně voní a obal se mi do koupelny víc než hodí. Takže i jako dárek toto není špatnou volbou. Prostě dobrý sprchový gel.


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ nevysušuje

Mínusy:
- nějak jsem nic nenašla

Koupit můžete na oficiálním eshopu zde plus můžete uplatnit i kód se slevou                                                 ( ušetříte 10% z objednávky ) - MHF1Q1U0ELAX . A tímto i děkuji zastoupení značky Sportique za možnost vyzkoušet produkt. 

Hodnocení : 6/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky