Sensibio maska pro citlivou pleť

Masky jsou moje kosmetická libůstka, takže jich mám doma hned několik a stále se koukám po nových, mnou ještě nevyzkoušených. A jednu takovou Vám dnes ukážu. Jedná se o masku od značky Bioderma, kterou jsem si vybrala na vyzkoušení.Minule jsme si říkali o hydratační verzi  a dnes tu máme Sensibio masku pro pleť citlivou, suchou, podrážděnou.


Maska má hlavní úkol a to zklidnit podráždění a zánět díky patentovanému komplexu Toléridine. Maska má okamžitě zklidnit pálení, pnutí a zarudnutí kůže, což se mi poslední dobou docela dost hodí. Holt asi nemládnu , takže i když byla tahle zima mírná pokožka v mrazech reagovala lehkým pnutím a někdy i po odlíčení zarudnutím, prostě mráz jí nevyhovuje čím dál tím víc. Takže mít doma klidnící masku je docela fajn a je to i má první vyloženě zklidňující maska na pleť. Sensibio maska má zlepšovat obranyschopnost a zároveň lehce pokožku rozjasňovat. Doplňuje jí i vitamíny a hydrataci. Pleť má být na dotek i jemnější. 

Aplikuje se 1-2x týdně v tenké vrstvě na cca deset minut, poté se setře tamponem nebo smyje, podle suchosti Vaší pokožky.


Takže jsme si řekli oficiální text co by maska měla umět, teď už se vrhneme na mou vlastní zkušenost. Maska má klasická obal - a to tubičku, která je kvalitní takže nemáte pocit, že se rozpadne. Objem je 75 ml a oficiální info o ní se dozvíte zde. Maska má hustou krémovou konzistenci téměř bez parfemace, voní prostě jako neutrální krém. Takže příjemně. Je nekomedonní a hypoalergenní takže je i vhodná pro všechny typy pleti. Masku nanáším v tenké vrstvě a vynechávám jen oblast rtů a očí.Maska nepálí, neštípe a necítím žádné negativní pocity. Po uplynutí 10-15 minut masku smývám vlažnou vodou.




Obličej je krásně jemný na dotek, mírně rozjasněný, spíš bych ho asi popsala jako odpočinutý :) Všechna zarudlá místečka jsou krásně bledá. Masku jsem zkoušela když jsem měla obličej lehce podrážděný po delší procházce v mrazu, takže jí příjemně zklidnila, zjemnila a zarudlá místa se uklidnila. Maska jí i hezky zhydratovala, nepne a nemám pocit se svou smíšenou pletí, že si jí musím namazat.


Masku jsem zkoušela i po silnějším peelingu kdy byla pleť trochu citlivější a taky hezký efekt, - zklidnění. Určitě bych jí doporučila jako takovou sos masku třeba po opalování, po nevhodné masce nebo pro suchou pleť na celé zimní období. Opravdu je hodně příjemná. A víc jí určitě ocení majitelky extra citlivé a suché pleti což já nemám. Vydrží mi doma tedy určitě hodně dlouho, protože jí budu používat vyjímečně, když se vyskytne nějaká přecitlivělost. Maska nemá přírodní složení, takže pokud takové preferujete klidně se poohlédněte jinde. Já i když milovník přírody, tak si myslím, že v klidnících maskách je možná fajn ,když neobsahuje éterické oleje a je absolutně neutrální, díky tomu , že neobsahuje oleje bude vyhovovat i mastné pleti,která je třeba podrážděná při používání antibiotik.


Shrnutí:
Plusy:
+ bez parfemace
+ absolutně nedráždí pokožku
+ vhodná pro všechny typy pleti jelikož je nekomedonní
+ dokáže rychle zklidnit začervenání a zbavuje pocitu pnutí

Mínusy:
- cena

Hodnocení : 7/10

Komentáře

  1. Vypada moc dobre, jak je neco na suchou plet, tak na to slysim :) Me uz delsi dobu laka hydratacni maska od Avene, ale jsem se k ni nedostala, vzhledem k cene techto lekarenskych znacek a k tomu, ze se vzdycky objevi spousta jinych veci, ktere si potrebuji nebo "potrebuji" poridit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada moc dobre, jak je neco na suchou plet, tak na to slysim :) Me uz delsi dobu laka hydratacni maska od Avene, ale jsem se k ni nedostala, vzhledem k cene techto lekarenskych znacek a k tomu, ze se vzdycky objevi spousta jinych veci, ktere si potrebuji nebo "potrebuji" poridit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v posledních dnes jsem jí skoro vypotřebovala , jak mě zachraňovala pokožku

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky