Rimmel Stay matte makeup + pudr a Korektor Perfect stay 24h Astor

Dnes mám pro Vás tři kratší recenze z dekorativní kosmetiky, koukneme se na dva produkty od Rimmel - Matující pudr a Makeup a pak korektor od Astor. Tak jdeme na to...


Matující make-up
Dle výrobce má pleť zanechat svěží, zářivou a hlavně matnou po celý den, má  mít lehkou gelovou strukturu s kterou se dobře pracuje. Ale ve skutečnosti mi přijde konzistence velmi hustá až krémová - přirovnala bych ji ke korejským BB. Odstín Ivory 100 je ideální pro všechny bledule, takže sedne skvěle a nikde nejsou vidět barevné přechody.Po pár minutách neoxiduje, takže odstín musím moc pochválit. S makeupem se dobře pracuje, krásně kryje a dělá opravdu matný finiš. Bohužel však na pleti jakoby sedí, máte pocit masky a mě je to na pleti velmi nepříjemné. Navíc když to přeženete působí dost jako maska. Mám trochu pocit, že se mi pod ním pleť jakoby dusí, prostě nános ,který vnímám po celý den. U jiných makeupů to nepociťuji. Takže za mě to tedy není nic moc. Nesnáším pocit masky a mám pocit, že kdybych ho denně používala pleť by mi akorát ucpal a o pupínky by asi nebyla nouze. Takže jsem ho přesunula kamarádce.



Hodnocení pro smíšenou pleť :4 /10

Matující pudr
Byl k tomuto makeupu zdarma, odstín opět krásně pro bledule. Má zmatnit pokožky a krásně přilnout k pleti.


Balení je jednoduché a spíše odpuzující, mě osobně se nelíbí a připomíná mi Miss Sporty. Bohužel je to za mě pudrový propadák. Dost zvýrazňuje vrásky a hodně ulpí na chlupcích, takže to zrovna dvakrát nechcete že? Navíc matující efekt nevydrží moc dlouho, cca 5 hodiny? Což v zimě tedy nic moc. To zvládne jakýkoliv jiný pudr. Sice si ho blogerky dost chválí,ale bohužel já na něm neshledávám nic speciálního, průměrný pudr,který se spíš hodí pro hodně mladou pleť. Sice je jemný a vytváří sametovost na dotek,ale matující efekt je pro mě slabý, chloupky i póry jsou více vidět, takže pro mě opravdu zklamání. O hodně víc mi vyhovuje fixační pudr Dermacol nebo Bourjois.


Hodnocení: 4/10

Astor korektor
Tenhle korektor má dokonale krýt po celý den a to hlavně kruhy pod očima a má mít matný finiš. Odstín je pěkně světlý, kruhy překryje méně než Catrice jak tekutý tak tuhý. Zalézá do vrásek a na pleti je docela znát, je divně matný takže pro oční okolí nic moc :/ Samostatně ho nikdy nepoužívám, kombinuji s jinými korektory a pak to docela jde. Ale jinak mi to přijde jako vyhození peněz. Pupínky moc nepřekryje..No prostě moc nevím co o něm říct, nenadchl mě a znovu bych si ho určitě nekoupila. Možná tak pro hodně mladou pleť , spíše mastnější a bez vrásek.


Hodnocení: 3/10

Komentáře

  1. Mám ten korektor a docela mi vyhovuje, jen je teď na mě moc světlý. Pudr jsem používala kdysi ještě na základní škole a tehdy fungoval skvěle. Teď prakticky nepudruji. :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám hodně lidem pudr vyhovuje,ale prostě mě se neosvědčil, s pudr všeobecně trochu bojuji, nemám ráda když zvýrazňují vrásky nebo póry

      Vymazat
  2. Ten korektor mam, ze zacatku mi docela vyhovoval, ale potom mi zacal hodne zalezat do vrasek a ted mi uz dlouho lezi v supliku, radeji pouzivam tekuty Fit Me nebo tuhy Catrice :) A pudr chci vyzkouset uz dlouho, ale zatim jsem se k nemu nedostala, ted pouzivam pudr od Catrice a jsem s nim moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fit me jsem ještě nezkoušela, dík za tip. Když ti vyhovuje Catrice tak asi zůstaň radši u něj

      Vymazat
  3. Ja mám na púder Rimmel rovnaký názor, pre mňa je to absolútne nepostačujúci púder, ja sa lesknem dokonca už hodinu po nanesení, mám mastnú pleť, takže hocičo ma nezmatní a toto rozhodne nie. A tiež som si všimla, že zvýrazňuje na pleti všetko, čo netreba, ani neviem, ako ho miniem, fakt som sklamaná. Make-up som mala minulý rok, odtieň super, kryje skvelo, ale ako make-up je nepraktický, vyzerala som ako bábika, taký efekt masky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že máš na toto stejný názor :)

      Vymazat
  4. Čim častejšie čítam názory žien na púder od RL tým viac sa mi potvrdzuje, že je zo jeden z tých produktov, ktoré človek buď miluje alebo mu absolútne nevyhovuje. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr je můj oblíbenec, korektor jsem nezkoušela, je na mě až moc světlý :/
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že mi nevyhovuje jako všem :/

      Vymazat
  6. Takovy pocit u makeupu nema, me vyhovuje naprosto skvele. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky