Revitalizační vlasová péče L'Occitane

Dnes pro Vás mám další článek ze série přírodnější vlasové péče a to od značky L'Occitane. Produkty jsem dostala na vyzkoušení dle svého výběru. A velmi mě zaujala Revitalizační řada pro pocit svěžesti. Vlasy by se po této řadě neměly tolik masti, déle by měli vydržet svěží a užít bychom si měli i aroma-terapeutický zážitek při mytí vlasů. No nezní to skvěle?


Na vyzkoušení jsem tedy dostala šampon i kondicionér ze stejné řady. Balení u obou je velmi hezké,ale bohužel trochu nepraktické. Uzávěry u obou produktů jsou velmi pevné, což je dobře , protože, když je převážíte nehrozí vylití,ale na druhou stranu je to i mínus, protože otevřít je rukama je trochu výkon , natož mokrýma rukama :/ Chtělo by to pumpičku. Párkrát jsem si musela vypomoct zuby a to tedy nic moc! Na tomhle by to chtělo zapracovat. Pumpičky jsou u větších balení,ale měly by být všude.

Šampon 

Je bez silikonů a vhodný pro časté mytí. Vlasy revitalizuje a udržuje déle svěží, což tedy mohu potvrdit, vlasy mi po umytí vydrží svěží tři dny ( pak už si vlasy chci umýt, ne že by bylo potřeba ). Takto fresh pocit třeba u Redkenu mám jen u objemové řady. Šampon obsahuje celkem pět esenciálních olejů:
  • máta - díky ní krásně svěže voní a úžasně chladí vlasovou pokožku, ideální na léto, to si ho koupím určitě, ten svěží pocit je mi velmi příjemný a ideální bude i pro pány nebo majitelky mastnějších vlásků
  • mateřídouška -  opět krásná vůně, která je vhodná pro normální  i mastné vlasy
  • grapefruit - musím něco dodávat? Svěží vůně není nikdy dost.
  • cedr - aromaterapeuticky velmi uklidňuje a do směsi vůní dodá zemitost
  • levandule -  je zde naštěstí pro mě cítit minimálně a dodá celé směsi bylinkovější nádech a vlasovou pokožku zklidňuje
Takže skvělá směs bylinek co? A navíc je zde opravdu cítíte,ale nejvíc převažuje máta,která dodává intenzivní fresh pocit. Šampon dobře pění, ale ne tak jako běžné šampony z drogerie nebo profesionální vlasová péče. Takže je ideální naředit ho třeba v ředící lahvičce nebo trochu rozpěnit v dlaních. Vlasy dokonale čistí a ideálem bude pro normální, mastné, plihnoucí nebo pánské vlasy. Nebude vyhovovat velmi suchým a  zničeným vlasům. Nevyživuje a vlasy se pak maličko hůř rozčesávají. Žádná tragédie ani pro mé melírované vlasy, ale na každodenní použití je to pro mě spíše na léto,kdy se mi vlasová pokožka hodně potí jak jsou vlasy husté. Přes podzim a zimu je to pouze na občasné použití. To potřebuji silnější péči. Ale pro všechny pány ,které trápí rychlé maštění vlasů a nemají lupy, je tohle absolutní bomba! Já si ho určitě pořídím jak jsem již psala na léto. 





Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ skvělý fresh pocit
+ vlasy se po něm méně mastní a méně plihnout
+ dodá vlasům dokonce i lehký objem
+ vhodné pro mastné, normální vlasy
+ ideální pro pány
+ neobsahuje silikon
+ ideální na léto

Mínusy:
- otevírání jde velmi ztuha

Hodnocení : 8/10 ( pro mé vlasy na jaro a léto ) , 10/10 ( Pro mastné , rychle plihnoucí nebo pánské vlasy )


Kondicionér

Kondicionér je opět bez silikonů,ale i tak usnadňuje rozčesávání, vlasy opět revitalizuje, udržuje déle svěží a vůbec je nezatěžuje. nemastnou i když sametovou konzistenci s obsahem esenciálních olejů,které najdeme i v šamponu. Navíc obsahuje rostlinný ocet, díky kterému jsou vlasy lesklejší a déle fresh. Obsahuje také Glycerin a vitamín B.




Konzistence je řidší a já si na své dlouhé vlasy musím dát větší porci, aby šly lépe rozčesat. Ale když použiji více není problém,ale je škoda, pak mi rychleji ubývá. Vůně je jiná než u šamponu, máta zde jich nepřevažuje, naopak vynikne zde navíc obsah rozmarýnu. Dále hrají ve vůni prim levandule i cedr, takže je celkově mnohem těžší a bylinkovější...přiznám se, že už to tak úplně není vůně pro mě. Je dost těžká a vyniká zde i šalvěj. Z vlasů,ale není cítit takže bez problémů používám. Vlasy jdou poté dobře rozčesat a zase vydrží delší dobu bez mytí a nejsou zatížené. Pro mé melírované vlasy, je to ale malá výživa, proto musím používat obří množství. Takže bych si kondicionér nepořídila a ani na moc dlouhé, husté , barvené nebo melírované vlasy.  Na ty bych zvolila mátovou masku co jsem měla minule - recenze zde. Skvěle bude doplňovat tento revitalizační šampon a budou spolu nepřekonatelnou fresh dvojkou :) A tento kondicionér bych doporučila pro vlasy mastné, normální, nebarvené či jen přelivem, pro vlasy ,které rychle plihnout, tak budete maximálně spokojené. Nebo jen pro všechny milovníky bylinkových léčivých vůní. Určitě ani jeden produkt není vhodný pro vlasy kudrnaté.


Shrnutí:
Plusy:
+ obsah bylinek
+ nezatěžují
+ vlasy vydrží déle bez mytí
+ ideál pro mastné a normální vlasy

Mínusy:
- na dlouhé vlasy je velká spotřeba
- silná vůně
- nevhodné pro melírované vlasy, hůř se rozčesávají

Hodnocení : 5/10 ( Pro mé vlasy )  10/10 ( pro vlasy mastné, rychle plihnoucí )

Komentáře

  1. 10 z 10 pro vlasy mastné a rychle plihnoucí? Mám začít šetřit? Nalákala jsi mě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná budou mít na zkoušku i malá balení. Jako na léto si koupím šampon a k němu pro mé melírované vlasy a budu happy. Fakt krásně fresh pocit. Pokud máš mastné, nemelírované a ne extra dlouhé vlasy bude ti tahle řada sedět :) Ale jelikož to není levná kosmetika koukni po menším balení pro začátek.

      Vymazat
    2. Mám rychle se mastící, nemelírované, ale dost dlouhé vlasy, aktuálně po zadek. :-) Ale moc se mi nazacuchávají, takže to prostě zkusím. Dívala jsem se, že mají i balení 75 ml, to je na vyzkoušení ideál. ;-)

      Vymazat
  2. Tohle není nic pro mě, ale normálně jsi mě nalákala se podívat na jejich péči o vlasy! :D Hned si jdu najít něco pro svůj typ vlasů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju jejich objemovou masku, měla jsem jí dvakrát. A měla jsem i nějaké sáčkové vzorky a myslím, že vlasovou péči mají asi fakt dobrou, musím ještě něco vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Šampon určitě koupím muži, děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle dvojka vypada moc dobre, mastne a rychle plihnouci vlasy jsou presne ty me :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky