Regenerační krém s granátovým jablkem

Dnes mám pro Vás krásně voňavou recenzi na krém na ruce s Granátovým jablkem od Weledy. Krém jsem dostala na sepsání recenze, tak jdeme na to :)


Je potřeba říct, že se jedná o můj první krém na ruce od této značky, takže jsem byla moc zvědavá a jelikož mi ohromně vyhovují další dva produkty z této řady - Olej na nehtovou kůžičku a Změkčovací tužka, tak jsem se na krém opravdu moc a moc těšila.


Přípravek slibuje dokonalou regeneraci rukou, ochranu před nepříznivým počasím ( no a teď je teda sakra nepříznivé ! ) a pomáhá předcházet stárnutí pokožky na rukou, což již kolem 30.roku potřebuji. Cítím totiž , že pokožka na rukou se mi víc vysušuje a celkově už není tak heboučká jako před pár lety, takže potřebuje víc pozornosti. A hlavně pravidelnou péči. Po použití má být kůže vláčná, hebká a bez pocitu mastného filmu. Samozřejmostí je čisté přírodní složení a certifikace BIO kosmetiky. Více o něm zde.


Složení je tedy velmi pěkné, posuďte sami:



Balení od Weledy se mi moc líbí, takže i tohle krásně červené nemohu nepochválit. Krém je bílý a hustší. Krásně jemně sladce voní, takže zase body k dobru za parfemaci. Po rozetření potřebuje delší dobu než se úplně vsákne, spadá tedy do kategorie mastnějších a výživnějších krémů. Nebude vhodný pro ty z vás co milujete krémy ,které se vstřebávají do minutky,tenhle tak čtyři minuty potřebuje. Chce to aplikovat hlavně menší množství!! Když dáme větší rovnou rozmažte krém až k loktům, protože jinak se bude vstřebávat hodně dlouho.

Kůže  je po vstřebání dokonale jemná, krásně voňavá a nepociťujete mastný film, ale co cítíte je určitá ochrana ,která po krému zbude, takže do těchto mrazivých dní je rozhodně velkou výhodou. Krém bych doporučila pro všechny kdo mají pokožku rukou suchou a nebo pro dámy vyššího věku,kdy je pokožka zralejší, a pro mladší dívky na zimní období. Ve spojení s olejovou péčí a změkčující tužkou je to pro ruce opravdové wellness :) Mám takový rituál, že po sundání shellacu zatlačím pomocí změkčující tužky kůžičku kolem nehtu, namažu olejíčkem v tužce a pak aplikuji větší vrstvu krému na ruce a šup s tím do rukavic na půl hodinky, pak nic nesmývám a jdu spát, ráno jsou celé ruce dokonale jako nové :)


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ malá spotřeba, jelikož stačí velmi malé množství
+ chovný do mrazivého počasí
+ dokonalý pro zralou nebo suchou pokožku
+ regeneruje, vyživuje
+ při aplikaci malého množství nehrozí mastný film

Mínus:
- cena

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Krém jsem měla tento měsíc ve vzorečku a absolutně jsem se nemohla přenést přes jeho vůni. Hrozně mi to smrdělo, až se mi z toho dělalo zle a to je u mě spíš vzácností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Weledy je to hodně o vůních, třeba mě hodně smrdí Pupalková řada, tu zas nemůžu já. Myslím, že co se týče vůní je tohle jedna z přírodních kosmetik kde se tábory dělá na - hodně mi voní a nebo je mi z toho zle. Třeba kamarádce strašně smrdí má milovaná Rose toaletní vůně weleda :D

      Vymazat
  2. Granátová řada je moje nejoblíbenější. Takže i tento krém si u mne našel svoje místo. Dále pak je levandule a růže. Co je mi asi nejméně sympatické je vůně rakytníku, ale je to opravdu výrobek od výrobku. Kamarádka zase na rakytník nedá dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ostatní vůně ještě chystám,, jak se říká krému na ruce není nikdy dost a je to taková naše ženská uchylka stejně jako balzámky na rty :)))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky