Přírodní šampon proti lupům

Dnes jsem si pro Vás nachystala zajímavou recenzi na produkt pro všechny,které trápí lupy,ale hlavně pro pány. Přítel v poslední době trpěl na silnou lupovitost vlasové pokožky a absolutně nic mu na to nepomáhalo, koupily jsem profi šampony od Redkenu, Kérastase, L'Oreal professionnel a nic, absolutně ani procento zlepšení. Takže jsem šampony rozdala po známých a rodině, a zeptala se Petra z firmy Hristina, jaké má odezvy na své šampony a to konkrétně na lupy, jestli opravdu pomáhají nebo ne. Potvrdil mi, že zatím neměl ani jednu špatnou reakci/recenzi a , že mi ho rád pošle na vyzkoušení ať už bude moje následná recenze jakákoliv, upozornila jsem, že nám na lupy tedy nic nezabírá a možná budu opravdu extra kritická i k tomu to. Řekl, že šamponu věří a ať ho vyzkoušíme.


Šampon  má pokožku hlavy zklidnit a viditelně zredukovat lupy. Obnovuje obranyschopnost, jemně čistí, pomáhá proti svědění, zarudnutí. Má pěkné složení , praktické balení o objemu 400 ml za 210Kč. Takže je to nejlevnější šampon,který jsme na lupy testovaly.

INCI: AQUA, CASTOR OIL, AVOCADO OIL, ARGAN OIL,  SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, URTICA DIOICA EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT, ARCTIUM LAPPA EXTRACT, ZEA MAIUS ESSENTIAL OIL, SEAWEED EXTRACT, VETIVER ESSENTIAL OIL,CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT, CALENDULA OFFICINALIS, POMEGRANATE ESSENTIAL OIL, CASTOR OIL, GERANIUM MACRORHIZUM EXTRACT


Vůně je bylinková, šampon velmi dobře pění a přítel si ho nemohl vynachválit, bál se, že bude stejně na nic jako Havlíkův bylinkový šampon, který mu nejen nepomohl,ale i s ním měl obrovskou spotřebu, kvůli nepěnivosti a poté měl ztěžklé vlasy. Tady se pocit zplihlých vlasů nekoná, pokožka je klidnější a po měsíci používání denně nebo ob den je redukce lupů o 50%!!! Což je nejvíc co nám zatím jakýkoliv šampon udělal. Bohužel nevyléčil je úplně,na to jsem našla ještě jiný šampon, ale tento přítel stále používá na střídání s tím ještě léčivější o kterém bude brzy recenze také :) Je potřeba říct, že přítel měl problém opravdu extrémní, nebylo to nějakých pár lupů a odstartovaly mu to profi produkty Kérastase na vypadávání vlasů a jejich styling. Takže už nikdy více a nyní hledáme i styling z přírodní kosmetiky - takže budu ráda za tipy na vosk či gel se suchým efektem do komentářů. Ale zpět k Hristina šamponu, pokud máte lupy pouze občas nebo jen středně těžkou či lehkou formu určitě tenhle šampon zkuste, myslím, že Vám výrazně pomůže. Nemám vyzkoušeno na své vlasy, jak se rozčesává atd. Ale pro Vaše drahé polovičky bude ideální, to samé i na kratší vlasy. Pokud máte extrémní lupovitost pořiďte si ho třeba na občasné mytí a počkejte si na recenzi na absolutní špičku v boji s lupy.

Shrnutí:
Plusy:
+ pění dobře, bez vysušování
+ velké a levné balení
+ praktický obal
+ přírodní složení
+ velmi dobře funguje na lehké a středně závažné lupy
+ vůně je velmi jemná
+ nedráždí

Mínusy:
- nezabere na extra těžké formy lupů,ale zmírní je

Pokud Vás šampon zaujal více si o něm můžete přečíst v eshopu zde a díky kodu Bellezza10 budete mít i 10% slevu. 

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Teda, vypadá skvěle! A za ty peníze mi to přijde jako super věc. Já na lupy sice netrpím, ale zkoušeli jste oleje na vlasy od hádka? Já jsem je párkrát měla, a byla jsem s nima spokojená. Když překonáš ten první pocit, jak si mýt vlasy olejem, tak je fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super tip, muj pritel prave na lupy taky dost trpi, takze si ho zapisuji a jeste si pockam na tu dalsi recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky