Moje oblíbené youtuberky

Na blogu mám poslední dobou hodně recenzí ,takže jsem se rozhodla proložit je i nějakým tím článkem a dnes to bude o tipech na české nebo slovenské youtuberky aneb koho já sama ráda sleduji. Je pravda, že jsem youtuberkám dost dlouho odolávala, prostě jsem vždycky velmi ráda četla, a to nejen knihy, časopisy,ale právě i články na blozích, takže mě videa moc nelákala. Navíc jsem jen sem tam zahlédla třeba nějaký úryvek od slečny nebo paní co zrovna nebyla má krevní skupina a nějak jsem si řekla, že to bude všechno stejně divné a nechala to plavat. Ale pár měsíců zpět jsem nějak narazila při cestě tramvají a brouzdání na youtube na kanál Barušminky a pustila si nějaký díl, určitě to nebyl první Báry díl a už si ani moc nepamatuji o čem byl,ale zaujala mě , bylo to věcný, normální a mělo to šmrnc...no a díky Báře jsem začala hltat youtuberky. Jelikož mi přestala stačit frekvence jejích videí ( přeci jen na dvě půl hodinky v mhd denně by jedna youtuberka stačit nemohla :) ,hledala jsem na netu tipy na jiné milé holky co točí videa o kosmetice a bylo to , moje mánie na cesty do práce a z práce byla na světě.  Ano prostě mi to úplně báječně uteče, nenudím se, nemusím koukat na nepříjemné obličeje ostatních v tramvaji, nevnímám tolik smradlavé bezdomovce nebo podivná individua, takže i panika booože chytím svrab, vši a nebo přijdu o kabelku mě trochu pustily :D Takže jsou cesty MHD daleko příjemnější ,když si můžete pustit fajn povídání, recenze nebo kouknout na tutorial k líčení.


Teď už se přesuneme na tipy samotné, nečekejte ode mě tipy na náctileté holčičky co točí videa o kosmetice kategorie 12+ apod. , to fakt ne, není mi už nějakou tu delší dobu -náct a tyhle videa by mi nic nedaly, i když je určitě sousta hodně mladých holek co točí super videa,ale mě baví recenze od ženských zhruba mé věkové kategorie nebo i starších, ty mi něco dají, mají už jiné pohledy na život, používají kosmetiku na mou věkovou kategorii atd. Takže i v tomto duchu budou mé tipy. Tipy poskládám tak, že první budou youtuberky co sleduji všechna jejich videa a postupně ty u kterých si vybírám jen daná témata. Vždy na ně napíši svůj osobní názor, proč je sleduji a dám samozřejmě i dokaz. Budu moc ráda, pokud mi do komentářů napíšete zda je také sledujete nebo nějaké tipy na další fajn holky. 

Barušminky
Kým jiným začít než tou ,díky které mám další závislost :) Ano videa Barči mě hodně baví. Mají dobrou kvalitu, Bára mluví věcně, dobře jí je rozumět a mluví k věci. Je také hodně milá a vtipná, nenajdete videa ,kde se bude pitvořit jak pětileté dítě a mluvit z cesty, což fakt oceňuji. Prostě normální strašně fajn holka, má to v hlavě srovnané a na spoustě názorů se s ní opravdu shodnu. Navíc je to i hezká baba, asi si myslíte, že to není důležité,ale je , prostě celkově se Vám musí na danou osobu příjemně koukat. Je vidět , že o sebe pečuje a kosmetiku má vážně ráda. Nejvíc mě třeba může na videích vytočit,když mám poslouchat rady od ženy, co má sama zanedbanou pleť, rozšmudlané líčení, mastné vlasy jak při olejovém zábalu atd. Prostě pak ty rady nemohu brát vážně, to se na mě nezlobte, to nejde. Ale tohohle se u Barušminek bát nemusíte, vždy je hezky nalíčená a to i když jí není zrovna nejlépe, takže prostě je jasné, že co radí Vám i sama dělá. Bára nemá videa jen o kosmetice, najdete tu také tipy na úklid, což je příjemná změna, vřele doporučuji. Takže za sebe mohu tento kanál strašně moc doporučit, budete se tu cítit jako na kafču s dobrou kamarádkou. A Báře držím pěsti ať je čím dál tím víc videí :)


Beauty by Katty
Tohle byl druhý můj youtube objev! A druhá youtuberka ( i když ona se tak nenazývá :) u které si nenechám ujít ani jedno video. Katka je krásná ženská, co se umí úžasně nalíčit. Je to také její profese, stará se o své klientky, které líčí, řekla bych, že jim dělá i kosmetickou poradkyni a podle mě i koučku :) Je to prostě multifunkční baba. Líbí se mi ,že jí není -náct, má mnoho zkušeností a to nejen s kosmetikou,ale celkově. Miluji rozmanitost videí, jednou je to líčení , po druhé nákupní haul a recenze, ty má opravdu kvalitní a nemám strach si podle ní něco koupit. Nekupuje si jen drahé věcičky,ale ráda vše míchá , takže najdete tu drogérku, parfumérku nebo salonní kosmetiku. Dále má povídací videa na určitá témata a nebo videa jen tak ze života s manželem. A oba jsou dobří pošuci, samozřejmě v dobrém slova smyslu! :) Srší z nich energii ,kterou umějí předat dál, Kačenka se snaží brát život pozitivně a to samé učí i všechny, kdo si zapnou její videa. Navíc má pěkný seriál o péči o pleť a byť jak jsem pochopila není úplně kosmetička , má lepší názory než mnoho kosmetiček a dermatoložek co znám. Téměř ve všem s ní naprosto souhlasím a děkuji za tyto videa do školy krásy. Moc jí fandím , jen tak dál :)


Markéta Venená
Další oblíbenou je pro mě Markéta, je mi hodně sympatická, má v poslední době krásné líčení a má velmi častá videa, což je pro mě rozhodně plus. Mluví především o kosmetice a to hlavně dekorativní, jelikož je to i její práce - je vizážistka. Převažuje spíše kosmetika drogérková nebo střední cenové hladiny, což je fajn, já třeba raději utrácím za pečující produkty, takže se mi hodí tipy na levnější dekorativku,kterou běžně seženu. Markéta má příjemný projev, je velmi milá, věcná a opět zde budete mít stejně jako u Báry pocit , že jste na kávičce s kámoškou.


Kristy K Beauty
Tohle je opravdu fajn a krásná ženská, její projev je nehraný, upřímný a milý. U Kristy se mi líbí, že preferuje přírodní kosmetiku, takže některé tipy jsou pro mě dobré, protěže pokud to jde snažím se volit přírodnější péči. Akorát bych preferovala trochu podrobnější recenze na pečující kosmetiku, takže recenze od Kristy beru spíše jako tipy na co se kouknout a jinde o tom zjistit víc. Je vidět, že jí víc baví dekorativní kosmetika, má jednoduché a fajn tutoriály ,které nejsou složité a v pohodě je zvládnete doma. Líbí se mi její odborná videa o péči o zuby, ty jsou opravdu v top kvalitě a v tomto nemá konkurenci. Také její povídací videa jsou moc fajn, prostě další příjemná ženská na ,kterou se dobře kouká.


Markéta Vaňourková
Tak tohle je kategorie sama pro sebe, prostě ulítlá vlogerka co mě fakt baví. Věnuje se recenzím kosmetiky,ale opravdu originálně. Je úplně jiná než ostatní, má velmi osobitý projev :D U ní se vždycky musím smát, je prostě boží. Fakt mi umí zvednout náladu a ty její záběry nakonec?:) Ne prostě Markétu musíte sledovat, je to lepší než čokoláda, zlepší náladu bez kalorií. A navíc baví mě , že miluje čepice a nosí je i ve videu , to je taky originální a navíc jí fakt sluší. Přiznám se, že ani tak neberu její videa jako recenze,ale spíš prostě jako zábavný pořad o kosmetice s úžasnou moderátorkou. Za mě tedy top a vřele doporučuji i její IG účet.


Patricie Nespurki
Tohle je takový nováček v tomto výčtu, objevila jsem jí nedávno. Patricie zatím moc videí na kanále nemá,ale její makeup tutoriály jsou opravdu pěkné a upřímně je to překrásná ženská, takže se na ní dobře kouká, je vtipná, sice trochu ulítlým způsobem,ale mile. Nyní začíná točit i nějaké ty nákupní hauly, takže doufejme , že brzy budou recenze atd. Videa jsou velmi kvalitní a pozadí, kde točí hodně zajímavé a ne tak typické pro české rybníčky. Tak uvidíme do budoucna,ale myslím, že stojí za to sledovat jak se této youtuberce bude dařit.


TinaNaté
A konečně tu máme i slovenskou youtuberku a to charizmatickou Tinu :) Je to strašně sympatická a energická baba. Miluje hlavně přírodní kosmetiku, takže její videa mám hodně ráda. Bohužel má tedy suchou pokožku takže moc tipů od ní co se týká péče o obličej nepřevezmu,ale i tak mě to hodně baví. I když pro některé z vás třeba slovenština není úplně ideální, věřte mi Tině budete dobře rozumně, mluví jasně, stručně a svou pozitivní energii Vám snadno předá. Na její videa se vždy moc těším.


PetraLovelyHair
Tak tohle asi není nikdo neznámí že?:) Ale nemůžu jí zde vynechat, nesleduji všechna videa, vybírám si jen určitá témata. Petra nemá stejnou pleť jako já takže opět typy na péči o obličej nebo make-upy se mi úplně nehodí. Točí beauty videa a to jak pečující tak i dekorativní kosmetiku, nail kosmetiku, life videa a zapojila už i svého manžela. Přiznám se, že mě nejvíc baví asi klasická beauty videa a sem tam nějaké to kecací na zajímavé téma, třeba to poslední bylo hodně povedené. Videa jsou opravdu kvalitní a to po všech stránkách, Petře se musí nechat, že v kategorii kvalita je rozhodně zatím nepřekonanou jedničkou! Líčení má také opravdu krásné, takže inspirace je tu opravdu hodně.


BEAUTYLIFE by Aja
Aja je opět další velmi známou youtuberkou, sleduji jí ,ale spíše chvilinku. Její videa jsou na vysoké úrovni, Aja sama o sobě je velmi krásná , obdivuji její dokonalé líčení, účes a celkově i prostředí videí, které se lehce obměňuje a je stále dokonalé. Takový dokonalý obrázek celkově. Videa jsou hlavně na beauty téma a jsou plné tipů co koupit na mastnou, aknozní nebo smíšenou pleť, právě proto jsem tuto youtuberku začala sledovat. Některé typy se mi docela líbí. Aja používá především luxusnější kosmetiku,ale najdete tu rozhodně i hodně tipů na kosmetiku z drogerie. Víc asi zatím nemohu napsat, moc videí jsem od ní neviděla ( aspoň mám teď chvilku na co koukat ). Aje je velmi dobře rozumět, mluví věcně takže opět oceňuji.


A tím je zatím můj seznam youtuberek hotový, budu velmi ráda za tipy na to koho dalšího sledovat a ideálně i ze Slovenského rybníčku prosím :) 

Komentáře

  1. Děkuji za tipy, dvě slečny jsem vůbec neznala. Ale máš tu i mé stálice a naopak některé, které zase nejsou šálkem mé kávy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že některé tipy jsou pro tebe nové.

      Vymazat
  2. Já moc youtube nesleduju, prakticky jen Lou z GetTheLouk, protože se mi líbí, že má ráda barvičky jako já a představuje vždycky mix produktů od levných po high-end. Navíc má super cestovatelské vlogy. :) Akorát u skincare se u ní moc nechytám, protože není na přírodní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty barvičky právě zas nic moc v líčení, jsem takový nude stínovač :D

      Vymazat
  3. Za mňa veľká vďaka za tip na TinuNaté ;) keďže má rada prírodnú kozmetiku, som zvedavá ja jej videá, idem kuk! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřikám úplně vše , že má přírodní ,ale je to jedna z přírodnějších youtuberek. A ty nemám nějaký dobrý tip na Vaše slovenské vlogerky? :) Nebo i klasické blogy o přírodní kosmetice?

      Vymazat
    2. Slovenské vôbec, nenašla som nič súviace s biokozmetikou pozerateľné :) asi som veľmi rozmaznaná niekoľkoročným okukávaním zahraničných, z tých mám rada Shannon Sullivan, SunKissAlba, Holistichabits, The Organic Bunny... Nerozmýšľala si, že začneš točiť? :)))

      Vymazat
    3. Hele přemýšlela jsem nad tím,jednou jsme to i zkusila,ale prostě jsem jak přemek prkenná podlaha a učitelka v jednom :D Takže zůstávám u psaného blogu :) a co ty a videa?:))))

      Vymazat
  4. Přesně všechny tyto youtuberky mám ráda, akorát neznám TinaNaté a Patricii Nespurki, ale to doženu :-D Já dávám také tipy a to na Olgu Vavřiníkovou, má neuvěřitelně pozitivní energii a strašně dobře se na ní jak kouká, tak poslouchá, ještě mě baví Hana B, je v mém věku a její videa jsou zábavná a i když má pleť taky suchou (já mám smíšenou), tak ráda na ní koukám a beru jí asi jako ty Markétu Vaňourkovou, tedy ve smyslu zábavy :-) a teď jsem objevila Behind TheGlitters, mlaďounká hezoučká slovenka, která má super videa, sice jsem jich viděla jen pár, ale i tak supr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé děkuji za tipy, Hanku B. taky přemýšlím zda budu sledovat, má příjemný projev,ale ještě "zkouknu" jedno dvě videa a uvidím jestli mi to sedne. A na další se podívám, moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Nektere znam a na ostatni rada mrknu, diky za tipy! :) Jinak rada sleduju treba Skodulku nebo Blueberry Pink :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky