Harmonizující pleťová maska Aromachologie L'Occitane

Máte rádi masky na pleť? Já rozhodně ano a tohle bude pro mě asi objevem roku 2016...asi si říkáte, že to je nějak moc silné slovo,když je teprve začátek roku,ale já už teď vím, že se bez ní neobejdu a nahradila u mě Ranní masku od Havlíka, takže tu už nekupuji a až mi dojde tahle rozhodně to nebude mé poslední balení. Harmonizující masku jsem dostala na testování a jsem za to ohromně vděčná,jelikož by mě nenapadlo, že mi takhle sedne, měli by od ní dělat malinkaté vzorečky, pak by si jí určitě po jednom vyzkoušení zamilovalo hodně lidí. A proč , že tedy nahradila u mě doma Havlíka ?No ranní maska umí rozjasnit, hojit a to tahle umí taky a má ještě mnoho dalších benefitů.


Začneme hezky od začátku, balení má mnohem hezčí i když podobné jako Apotéka, je takové krásné retro lékárenské. A působí na mě hodně luxusně. prostě skvost v koupelně.


Maska má obsah 75 ml a stojí 610,- a koupit jí můžete zde. Možná se Vám to zdá hodně,ale stačí jí malé množství a v porovnání například právě s ranní maskou od Havlíka, která stojí 50 ml 299Kč mi ubývá pomaleji. Není sice Bio jako Apotéka,ale má daleko příjemnější konzistenci  a vydrží o hodně déle, ranní masky mám větší spotřebu. Takže mě osobně se L'Occitane harmonizující maska vyplatí finančně mnohem víc.


Složení má také pěkné viz níže:


Maska má hustou pastovitou konzistenci, která je na pleti velmi příjemná, opravdu nikde nepálí, neštípe a ani extra nezasychý, takže nestahuje obličej. Pro mě má ideální konzistenci a ten pocit na pleti je strašně moc příjemný, ani nemáte pocit, že používáte čistící masku,která má jemně stahovat pory a pokožku čistit. Je to podle mě jedna z nejšetrnějších čistících masek co jsem vyzkoušela, pleť po smytí není vůbec zarudlá a ani zarůžovělá, vyzkoušeno i na hodně citlivou smíšenou pleť a v pohodě. Maska má šedou barvu, což se mi taky líbí. Navíc stačí aplikovat na pět minut! I po tak krátké době má efekt,ale na rozdíl od ranní masky ,když tuto necháte déle třeba 10 deset minut na obličeji neštípe. Takže když zapomenete a smyjete trošku dýl je to úplně v pohodě.


A jaký je tedy efekt? Masku si dávám cca 2x týdně teď v zimě, v létě bych aplikovala klidně častěji ( mám smíšenou pleť ), na suchou bych doporučila jednou týdně a spíše na T-zónu, na mastnou klidně dvakrát týdně a jednou týdně nějakou víc antibakteriální. Obličej je po smytí na dotek krásně jemný, jakoby lehounce zmatnění, pory jsou nepatrně víc stažené a pupínky méně červené. Obličej je hezky rozjasněný, nikde nepne a není vysušený. Po pravidelném použití se vše lépe hojí a pleť se udržuje čistší. Na masku se opravdu vždycky těším, je to pro mě moc příjemná relaxace. A ani vůně není nepříjemná, taková jemná bylinková. Za mě je tohle skvělá maska, když potřebujete lehce čistit a detoxikovat pleť bez jakéhokoliv podráždění.


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně je jemná
+ pokožka při aplikaci nemá žádné nepříjemné projevy, nepálí atd.
+ po smytí je kůže v klidu bez zarudnutí
+ maska nevysušuje
+ jemně čistí, zlepšuje hojení, lehounce zmatní
+ sjednocuje barevný tón pleti

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Moc hezká recenze, Jani! Maska mě hodně zaujala a jak půjdu kolem, stavím se minimálně pro vzoreček! Jestli je teda dělají.
    Pěknou neděli přeju! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mají vzorek bylo by to super, já jsem z ní fakt nadšená a trochu jsem se bála při psaní recenze kkouknout kolik stojí, můj tip byl přes tisícovku,ale naštěstí je to docela v pohodě, takže si jí pak určitě koupím znovu.

      Vymazat
  2. Maska vypadá moc pěkně, i to složení se zdá fajn. :) Já si teďka koupila od Havlíka královskou snídani pro pleť, tak uvidím, jak mi sedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než snídaně mi o malinko víc vyhovovala jejich klasická ranní maska. Tak jsem zvědavá co na ní povíš ty

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky