Dizao peelingová maska s ovocnými kyselinami

Dnes tu pro Vás mám první recenzi na kosmetiku ,kterou  jsem dostala k Vánocům a to na Dizao masku s ovocnými kyselinami s peelingovým efektem. Moc jsem se na ní těšila, všeobecně jsou totiž recenze na jejich masky kladné. Tato je dvoufázová, což znamená, že v jedné části sáčku najdete plátýnkovou masku , kterou použijete jako první a poté v druhé části najdete krém s ceramidy,který aplikujete po masce a necháte působit jako běžný krém. Takže zajímavé zpracování, které se mi hodně líbí.


Maska je omlazující, peelingová a vhodná pro všechny typy pleti, vhodná jako prevence předčasného stárnutí, zjemňuje, zlepšuje elasticitu, odstraňuje odumřelé buňky, sjednocuje barevný tón pleti a aktivně podporuje regeneraci. Toť vše co slibuje. Maska obsahuje mnoho ovocných extraktů jako například výtažky z kaki, višně, hroznového vína, dále ceramidy, kyselinu hyaluronovou a mnoho ovocných kyselin.

Takže se podíváme na to jak sedne pleti smíšené, citlivější, s jemnými vráskami mezi obočím a v nosoretní rýze, jemné také kolem očí. Malinko mám rozšíření póry kolem nosu a trošku na tvářích.


Nejprve si tedy rozděláme plátýnkovou masku, už při prvním dotyku je jasné , že je hodně nacucaná látkami a krásně vlhká, žádný suchoň. Navíc je hodně velká a má část i na krk, takže se bude hodit na všechny velikosti obličeje,když budete mít menší obličejík jen stejně jako já někde masku ohnete. Otvory na oči a rty jsou trochu menší a celkově se Vám masku bude maličko hůř aplikovat pokud nemáte nějakého pomocníka kolem :) Pak je to o dost lehčí a maska úžasně k pleti přilne. Masku můžete nechat působit až 15 minut, na obalu upozorňují, že pokud ucítíte štípání máte masku sundat a smýt. Maska je příjemná, jemně chladí a bude působit i hodně blízko očí, což nevadí, maska totiž nepálí...tedy mě lehce začala poštipovat po 10 minutách, takže jsem si ji sundala a masku opláchla. Maska je velmi nasáklá účinnými látkami, takže by klidně vystačila i na druhé použití, takže pokud si masku budete dávat třeba s mamkou, kamarádkou nebo přítelem ochotným zkusit masku je to ideální. Masku bych jen otočila, aby byla druhou stranou než na vašem obličeji a vesele může působit dalších patnáct minut :) Po smytí masky jsem neměla červený obličej, ani zarůžovělý nebo nějak podrážděný.


Poté máte aplikovat ceramidový krém, no krém bych to nenazvala, je to spíš hodně hustý gel s obsahem zlatých částeček, takže vám pleť okamžitě rozjasní, což moc nemusím, nepreferuji rozjasňující částečky v pečující kosmetice. Vzhledem k tomu, že ceramidy jsou spíše pro stárnoucí nebo dokonce i zralejší typ pleti, zvolila jsem použití ve formě jakoby masky, takže jsem si na obličej i krk dala silnější vrstvičku ( polovinu obsahu sáčku ) a nechala působit než jsem šla spárt - cca tři hodiny. Poté jsme opláchla a nechala pleť přes noc volně dýchat bez krémů. Gel opět nedráždí, jen je dost lepivý a to bude asi i problém v tenké vrstvě.


A jaká byla po použití pokožka, po ošetření oběma částmi a poté následným smytím a osušením. Je pleť velmi jemná na dotek, opravdu hodně vyhlazená taková na dotek až moc, místy pocit jakoby zvláštně drhla/neklouzala nebo jak to mám popsat, je to prostě pocit po jemných chemických kúrách, takže tento pocit je adekvátní když tak maska má působit. Póry jsou lehce stažené,  černé tečky nejsou zesvětlené ani méně viditelné. Drobné vrásky kolem očí jsou "vymizíkované" , vrásky na čele i kolem nosoretní rýhy jsou takové jakoby méně viditelné. Takže maska bych řekla, je jedna ze silnějších volně prodejných peelingových masek a pro zjemnění a redukci droboučkých vrásek je ideální. Co ovšem pro mou pleť ideální není je ceramidovaný gel, řekla bych, že je na mě silný a moc výživný, kdybych ho nechala působit přes celou noc nebo celý den myslím, že by mi někde akorát tak vyrašily pupínky, je prostě pro smíšenou pleť nevhodný, stejně tak bych ho nedoporučila pro pleť mastnou. Ideální bude pro zralou, sušší pokožku. Tak si myslím, že efekt bude moc fajn. Já si tedy raději na noc aplikovala preventivně krém na hojení pupínku a ráno to bylo vše v pohodě, nikde pocit , že se něco klube.

Výrobce upozorňuje nechodit po aplikaci masky na sluníčko a ani opalovat se v soláriích, což je jasné, jakmile děláte peelingy chemického charakteru nikdy nechoďte dva dny po na slunko, pokud je silnějších tak to může být klidně až dva týdny. Proto jsou tyhle procedury lepší na podzim a zimu.

Dále výrobce píše , že ve formě kúry je ideální 12 dní po sobě každý večer, což při tom jak je maska silní je podle mě pěkná blbost. Samotný peeling je vhodný 2-3x do týdne pro pleť mastnou, normální a smíšenou. Takže pokud byste použili 12 dní, tak maximálně jednou za rok, pro pleť odolnou, smíšenou a spíše zhrublou, nebo odolnou zralou pleť. Ale víc bych nedoporučila, nejsme moc velkým fanouškem těchto aha peelingových orgií, sice  Vám to pleť hodně vyhladí,ale pro pokožku to zas tak přirozené není.

A teď otázka zda bych si masku koupila znovu, ano ,ale ne v tomto věku a teď. Určitě si jí zase koupím až mi bude víc a plet bude trápit víc vrásek, pak si ráda dopřeji hlubší peeling. Momentálně je to pro mě zbytečné.

Shrnutí:
Plusy:
+ velké množství ceramid gelu a vlhkosti masky umožňuje její použití i dvakrát za sebou nebo pro dvě osoby
+ nepálí, není agresivní ( stejně bych však nedoporučila pro extra citlivou pokožku )
+ vymizíkuje drobné vrásky
+ velmi dobře zjemňuje
+ lehce stahuje pory
+ zajímavé složení

Mínusy:
- ceramidový gel je hodně výživný a není vhodný pro mastnou nebo výrazně smíšenou pleť
- cermidový gel dost lepí

Masku koupíte zde. 

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Měla jsem hydratační a oranžovou anti-ageing a jsem s nimi velice spokojená, musím si je znovu zakoupit! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky