Diamantová minerální maska Freeman

A máme tu další maskovací arzenál , tentokrát od firmy Freeman, která je běžně dostupná v drogeriích a stojí pár korun, cca do dvou stovek a balení je doslova obří - 175ml. Myslím, že takhle značka pro Vás není novinkou,ale pro mě v péči o obličej je, kdysi jako mladá holka jsem od nich pár masek měla a vždycky na mě byly strašně silné. takže jsem na Freeman zanevřela,ale tahle novinka a kladné recenze mě dost nalákaly. Takže jsem si ji také pořídila.


Balení je docela pěkné, bytelné a praktické. Maska je jílová a má sloužit hloubkovému čištění, regulaci mazotoku. Navíc má obsahovat antioxidanty a pomáhat pleť i regenerovat, takže ideální pro mastnou nebo smíšenou pleť kde už jsou nějaké ty vrásky. Takže ideální pro mou věkovou kategorii skoro třicet :)


Maska nemá úplně přírodní složení,ale obsahuje mnoho extraktů a opravdu je nabitá zajímavými ingrediencemi.  Maska moc hezky voní, taková svěží delikátní vůně,ale přesto jemná takže Vás nedráždí.


Konzistence je velmi hustá s drobnými částečkami, takže funguje i jako jemná peeling. Masku nanáším v tenké vrstvě a necháme působit 5-7 minut, i když jsem nechala patnáct bylo vše v pořádku,ale uznávám je pohodlné nechat masku jen kratší dobu. Maska na obličeji nepálí jen jakoby mírně poštipkává,ale nic nepříjemného. Trochu i chladí, takže je to fresh pocit. Při smývání pleť vždy i trochu promasíruji vlhkýma rukama. Peeling je jemný, není ostrý a pokožku nedráždí. Po celkovém smytí nemám kůži zarudlou, červenou ani jinak podrážděnou. U velmi citlivé pleti je však lehounké zarudnutí,ale nic šíleného takže bych se téhle masky rozhodně nebála.


Pleť je po aplikaci jemná jako dětská prdýlka, skoro stejně jako po enzymatickém Kneipp peelingu ( skoro , ten je stejně lepší ) a celkově je hodně projasněná a i černé tečky jsou méně viditelné. Kůže není vysušená jen tváře lehce pnou, takže po namazání tento pocit mizí,ale to je možná jen teď přes zimu. Masku jsem si hodně oblíbila, při pravidelném použití je pleť prostě taková hezčí, sjednocená, jemná a rozzářená. Myslím, že je to super kauf za ty peníze.

Maksu bych doporučila pro všechny majitelky smíšené, normální nebo mastné pleti. u Aknózní asi moc výsledky nebudou,ale pokud máte akné a zralejší pleť tak i přesto doporučuji. Rozhodně to není mé poslední balení. A jak se tak zamýšlím v poslední době jsme měla na masky dost šťastnou ruku a mám doma doslova poklady :)

Shrnutí:
Plusy:
+ jemná vůně
+ hodně přírodních složek
+ cena
+ množství
+ krásně sjednotí ton pleti, rozjasní a matuje
+ pleť není podrážděná
+ stačí aplikace na pět minut

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocní : 9/10

Komentáře

  1. Jé to je bezva, že u tebe obstála, protože mám v plánu si ji zakoupit. Momentálně používám od Freemana takovou černou s cukrem a uhlím a ta je dokonalá. Je olejová, ale jíl čistí, cukr peelinguje a olej nakonec vyživuje, takže pleť není vůbec vysušená. No jsem do ní zamilovaná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako příjemně mě překvapila , já od nich jiné právě nezkoušela,ale možná zase zkusím ten tvůj tip, takže dík :)

      Vymazat
  2. tak to vypadá bezva! O téhle vůbec nevím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Od znacky Freeman jsem zatim vyzkousela jenom peeling, ktery je super, ale na nejakou masku se take chystam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od znacky Freeman jsem zatim vyzkousela jenom peeling, ktery je super, ale na nejakou masku se take chystam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle vypada super. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky