Clinique Pop Lip Colour + Primer Fab ( rtěnka )

Myslím, že recenzí na tuhle novější rtěnku Pop Lip Colour + Primer Fab jsou na netu asi miliony a jen u nás rozvířila rtěnkové vody víc než dost. Upřímně já "rtěnkovec" moc nejsem, když už si dám výraznou rtěnku použiji Dermacol 16H,která prostě drží skoro celý den, vím , že se nebude rozpíjet a nikde obtiskovat. Jinak používám spíše nude rtěnky nebo lesky a ani u jednoho se mi moc nechce utrácet vysoké částky. A i když tato Clinique rtěnka není extrémně drahá , stojí cca 650,- i to je pro mě na rtěnku hodně. Takže se ke mě jedna dostala formou výhry na IG :)



Musím uznat , že obal se jim moc povedl,líbí se mi celkově ze všech jejich rtěnek nejvíc, je moderní, jednoduchý a není mu co vytknout. Barevná část se samozřejmě mění podle toho jaký odstín si zakoupíte. Navíc je obal i bytelný, takže nemáte strach, že se Vám každou chvilku rozpadne v ruce.



Já si tedy konkrétně nechala poslat odstín 06 Poppy Pop ,což je sytá oranžová barvička, absolutně ideální na léto, každé líčení dokáže úžasně rozzářit a na lehce opálené pleti je to opravdu slušivý odstín. Teď na zimu si jí většinou míchám s trochu umírněnějším leskem nebo jinou rtěnkou.


Rtěnka je opravdu silně pigmentovaná a hezky se s ní pracuje. Vyzkoušela jsem ji s konturkou i bez ní a bohužel musím uznat, že mě trochu zklamala v tom, že se dost rozpíjí a tím, že to je výrazný odstín mi toto trochu vadí. Takže bez konturky ji používat samostatně nemohu, jen když jí míchám s jinou. Což je škoda, některé levnější rtěnky mi toto nedělají. Ale zas není to žádná tragédie, stačí si dát práci s konturkou a je po problému. Rtěnka je tedy krásně sytá a vydrží opravdu dlouho, mizí samozřejmě nejprve ze středu rtů, bez problémů snese pití a i nějaké to menší jídlo. Pak už ,ale potřebuje opravit.


Rty jsou s ní vláčné, nevysušují se a ani neolupují, stačí v zimních chladných měsících bez použití balzámu. Takže jsem s ní spokojená. A zda bych si koupila za své penízky další, no upřímně ne, vadí mi trochu to rozpíjení , takže pokud bych si koupila Pop Lip rtěnku tak,ale v nude odstínu, někdy prostě nemám čas dávat konturovací tužku.



Shrnutí:
Plusy:
+ pigmentace
+ výdrž
+ krásné odstíny
+ pěkné balení
+ nevysušuje
+ není parfemovaná

Mínusy:
- rozpíjí se 
- nutné použít konturovací tužku
- cena

Hodnocení : 7/10

Komentáře

  1. Jo jo, trošku se rozpíjí, ale není to nic katastrofálního :-) Já ji to za tu výdrž a super barvičku odpustím :-) Koukala jsem na další odstíny, a uvažuju ještě o nějaké barvičce do sbírky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď psala jedna slečna , že hodně záleží na odstínu, některé se prý nerozpíjí vůbec a jiné hodně

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky