Brazil Keratin - Gold olejíček na konečky

Minule jsem Vám představila značku Brazil Keratin a to konkrétně šampon a kondicionér, kdy jsem si na testování přizvala i kadeřnici, jelikož jsem z produktů byla dost rozpačitá. V sadě byl i tento pěkný olejíček na konečky - Gold elixír. 


Balené je spíše praktické, není to zrovna skvost do koupelny ,ale zas se mi líbí vločky na obale, je to takové kouzelně vánoční :) A co , že tato lahvička ukrývá? Směs přírodních olejů, které jsou vhodné pro regeneraci poškozených konečků. Pár kapek se používá jak do vlhkých ručníkem vysušených vlasů tak i na suché vlasy. Já to přesně takhle využívám u všech olejů. Větší pumpnutí dám do vlhkých minimálně 4-6 cm od hlavy, pokud mám pocit, že jsou vážně suché a vyžadují větší péči nebo jen do konečků, poté vyfoukám a maličko dám ještě do délek nasucho, krásně se pak lesknou a trošku voní. Ano , tento olejíček hezky jemně sladce voní. 


V složení je mnoho rostlinných olejů, takže tady nemohu nic vytknout. ale co vytknout musím je balení..myslela jsem si, že je praktické,ale to ani omylem. Po stisknutí jsem čekala mlhu olejíčku,ale nic, myslela jsem , že jsem nějak špatně zmáčkla, tak jsme to zkusila ještě 2x a stále nic, pak jsem se všimla , že olej vytéká po celé lahvičce :( Prostě jednoduše je balení moc levné a pumpička na tak hustý olej málo silná, tedy nevhodná! Prostě ten hustý olej se neroztřískne jak bylo zamýšleno, ale steče po lahvičce, nejde to ani vymyslet tak, aby šlo vše na-aplikovat na vlasy. Musíte prostě balení rozdělat a přelít třeba stejně jako já do plastové lahvičky s obyčejným otvíráním a tohle zahodit. Nevím zda jsem vyhmátla nějaké vadné balení,ale spíš si myslím, že jak je olej opravdu hustý prostě pumpička na to stačit nebude :/ Obří mínus. Nemám zájem ,když si koupím olej mít doma ještě lahvičku do které vše přeliji. Je to škoda, protože jinak olej funguje tak jak má, konečky vypadají zdravěji, jsou hebké, lehounce voňavé a s olejem jsem jinak spokojená. Bohužel taková to věc zkazí celý dojem z produktu. Škoda.



Shrnutí:
Plusy:
+ obsahuje hodně přírodních olejů
+ jemná ,sladká vůně
+ regeneruje
+ vlasy jsou lesklejší

Mínusy:
- obal, který nefunguje
- cena

Set najdete na oficiálních stránkách zde a konkrétně tento produkt najdete tu. Produkt mi byl zaslán firmou na vyzkoušení, děkuji za možnost vyzkoušet.

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Teda docela zajímavé složení, ale to balení by mě naštvalo.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda toho balení, jinak by se mi takový olejíček na konečky hodil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba bude problém jen v jednom kusu :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky