Atoderm sprchový gel pro celou rodinu

Dnes tu mám velmi praktickou recenzi na Biodermu, konkrétně jejich velký sprchový gel z řady Atoderm. Což je řada pro citlivou, suchou až atopickou pokožku. Tento sprchový gel jsem dostala na vyzkoušení. Jak víte sprchových gelů, krémů apod. zkouším ráda hodně, máme doma velkou spotřebu a takové to rodinné velké balení o objemu 500 ml se víc než hodí. Tento gel si pamatuji , že jsem měla kdysi jako dítě,když mě víc trápil atopický ekzém a byl to pomalu jediný dostupný sprcháč ,který mi pokožku vůbec nedráždil. Dřív toho na výběr nebylo tolik a rodiče se o přírodní kosmetiku moc nezajímaly, takže po shlédnutí pár reklam na Biodermu,která zažívala v těch letech velký boom bylo jasno, mamka v lékárně koupila tenhle sprchový gel a byl klid. Opravdu mě vůbec nedráždil. Ekzém se nezhoršoval a hlavně jsem se po něm nechtěla doslova udrbat. Vím, že jsem tenkrát měla několik balení a na střední ekzém skoro přešel a dnes jsem více méně naprosto v klidu a používám tedy i krásně voňavé přírodní sprchové gely.


Ale zajímalo mě jaký názor na něj budu mít dnes,když problémy nejsou a jak bude vyhovovat příteli. Ten totiž používá spíše Balea sprcháče z Dmky a moc to neřeší, netrpí na alergie a ani přecitlivělosti. Tak jdeme testovat. Balení je praktické, žádné skvostné. Pumpičku si oba pochvalujeme, balení díky ní není upatlané, sprcháč nikde neteče a celkově je balení bytelné, takže za mě jednička. Líbí se mi modrá barva,která na poličce v koupelně dokresluje dojem čistoty :)



Sprcháč by neměl vysušovat, naopak díky vitamínům má kůži zklidnit, nechat mírně hydratovanou a vytváří po kontaktu s vodou jemnou pěnu, což potvrzuji. Myje se s ním pěkně, nepění příliš,což nemám ráda, takže vyhovuje. Co se týče parfemace produktu úplně si jí pamatuji z dětství, moc mi nevoní, taková léčebně bublifuková :/ takže vůní by se mi nezískal. Ale přítel jí zas hodnotí kladně, jako nevtíravou a absolutně neutrální, prý mu zas aspoň koupelna nesmrdí po růžích , jasmínu apod :D Po opláchnutí mě pokožka nesvědí,ale ani nemám pocit nějaké větší hydratace. Je to prostě gel,který podle mě ani nějak vyživovat nemůže. Přítel ho hodnotí moc dobře, jak říká -  nemám mastnou kůži, nikde nic nelepí, nesvědí, prostě ideální sprcháč v obřím balení. Prý je to ideální chlapský sprcháč :)) No asi Vám došlo , že je z něj nadšenější než já. Já si prostě nějak zvykla na voňavější kamarády nebo trochu zvláčňující, což mi u tohohle chybí. Ale jak říkám momentálně nemám žádné kožní problémy a co si pamatuji v dětství mi dost pomohl, takže závěr je takový: Pokud máte ekzém a chcete sázku na jistotu bez hledání přírodních alternativ určitě si ho pořiďte, i když je cena vyšší bývá často v akcích apod. 


Shrnutí:
Plusy:
+ nedráždí
+ zklidňuje
+ dá se s ním odlíčit i obličej
+ velké balení 
+ praktická pumpička

Mínusy:
- cena
- vůně
- nezvláčňuje pokožku jako například sprchové krémy

Více o celé řadě na oficiálním stránkách zde. 

Hodnocení : 7/10

Komentáře

  1. Biodermu mám rada, ale takéto produkty som ešte neskúšala mala som rôzne čistiace gély na tvár a boli fajn :)
    A ešte lepšie že je na ekzém, tiež v detstve som s tým mala problémi a vrátilo sa mi to pred pár rokmi, takže ak mi bude chýbať nejaký sprcháč asi kúpim tento na vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistící gely mám v plánu také určitě vyzkoušet :) Díky za tip

      Vymazat
  2. Mala som ho nedávno a bola som vcelku spokojná, pokožka nebola suchá ako po bežných sprchových géloch a dokonca na lekárenskú kozmetiku aj príjemne voňal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře , že ti voněl u mě je ta vůně taková zláštní

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky