Weleda péče o nehty - pečující a změkčující olej

Před nějakým tím týdnem jsem dostala z eshopu Lekarna.cz na vyzkoušení dvě novinky od Weledy a to konkrétně Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku a druhým produktem je Olejová tužka na změkčení kůžičky. Tudíž dva produkty,které by nikomu ,kdo se o nehty chce dokonale starat i doma , neměly chybět. A to i,když si stejně jako já dělá například Shellac, nikdy nesmíte zapomínat o nehty i pečovat! A jak asi fotka níže napovídá , objevila jsem své top produkty :) 


Olejová tužka na zjemnění nehtové kůžičky

Tato tužka je určená na nehtovou kůžičku,která nám někdy přerůstá při nesprávné nebo málo časté péči dost na nehtovou ploténku. Nikdy jí ,ale nesmíme odstraňovat zastřihováním!!! Nehtová kůžička má i své ochranné důvody, prostě , tam být má, nesmíme jí stříhat, jediné co zastřihnout můžeme jsou drobné záděrky, jinak,ale nic. Nehtovou kůžičku musíme pravidelně změkčovat a lehounce zatlačovat. A k tomu právě můžeme využít tuto tužku, až do teď jsem vždy používala klasickou kosmetiku k tomuto účelu. Takže opravdu dost chemie a docela mi to vadilo,ale nenašla jsem náhradu. U konvenční kosmetiky na změkčení kůžičky se totiž dočtete , že si musíte dát pozor abyste si nesáhli do očí, nebo nenechat působit moc dlouho a nebo potom oplachovat atd. Tady tohle absolutně odpadá. Samozřejmě, že funguje trochu pomaleji, musíte pravidelněji používat,ale jinak dosáhnete přírodně absolutně stejného efektu. Takže na čisté , odlakované nehty použijeme tuto tužku opatrně na celou plochu nehtové kůžičky. Opatrně hlavně proto, že samotný aplikátor je dost tvrdý a maličko ostrý!! Což bych považovala za jediný nedostatek,který mi docela vadí. Brala bych kdyby byly hrany trošku zaoblené. Po nanesení nechávám tři minuty působit a poté lehounce kůžičku zatlačím buď samotným aplikátorem s olejem nebo druhým koncem,ale tím je to dost neohrabané. takže lepší volnou je samotný aplikátor. Nebo si domů kupte zatlačovač kůžičky s pogumovaným koncem tzv. kopýtkem. Kůžička jde díky změkčovadlu zatlačit velmi snadno. Navíc i krásně voní po měsíčku, granátovém jablku a nevysušuje. Musím uznat, že po 14 dnech při používání 1-2x týdně už vidíte první výsledky, kůžička zůstává tam kde má být, méně se tvoří záděry , což musím potvrdit hlavně u přítele,který na ně velmi trpí! Po týdnu už skoro žádnou neměl a po dvou , už absolutní pohoda a žádné přerůstání. Cena 289,- za 3ml, zní to možná jako hodně ,ale používáme ji ve dvou už přes měsíc a pořád je jí tam dost. A líbí se mi náhradní hroty, takže za mě velmi zajímavý produkt s krásným složením. Takže jsem až na ostrý aplikátor velmi spokojená a rozhodně si ho koupím domů znovu! Takže moc děkuji Zuzaně, že jsem si ho mohla vyzkoušet a poznala jsem další top produkt od Weledy :) 


Ingredients (INCI): Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Octyldodecanol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Fragrance (Parfum)*, Punica Granatum Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Benzyl Benzoate*, Geraniol*, Citral*, Eugenol*, Coumarin*, Farnesol*.

Shrnutí:
Mínusy:
- ostrý hrot s kterým se hůř pracuje

Plusy:
+ vůně
+ složení
+ funguje přesně tak jak slibuje
zvyšuje pružnost kůžičky a tím minimalizuje možnost tvorby záděr

Hodnocení: 8/10


Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce

Druhým produktem je intenzivní péče a ochrana nehtů a kůžiček v praktickém tužkovém balení. Má za úkol chránit a intenzivně pečovat hlavně o samotnou nehtovou kůžičku a to díky včelímu vosku, bambuckému máslu, heřmánku nebo výtažkům z granátového jablíčka. Takže je Vám jasné jak krásně "olej" voní? Nádhera! Nejvíc cítím asi uklidňujíc vůni heřmánku! A proč dávám slovo olej do uvozovek? On to totiž ani tak olej není, po vymáčknutí obsahu vám nevyjede řídká tekutině, jak jste běžně zvyklý,ale hustý balzámek. A to je teprve pecka, tohle je podle mě absolutní nápad roku!!! Nic vám nikde nestéká, balzám obalí nehtíky a kůžičku lépe a dokonaleji než olej. Takže je i lépe ochrání a déle na kůžičce vydrží. A to o hodně, člověk by neřekl, co taková změna konzistence udělá. Používat můžete dle libosti , klidně denně. Já používám minimálně 1x denně na večer a vždy po použití změkčující tužky jako druhý krok! Takže je o nehty dokonale postaráno. Složení je jak jinak opět velmi pěkné. Cena je také podobná - 259,- a nyní je i v akci za zvýhodněnou cenu na lékarna.cz spolu s krémem na ruce ze stejné řady ( psáno k k 6.12.2015 ). Dříve mi přišel jako top částečně přírodní olej na nehty a nehtovou kůžičku od CND, který nádherně voní po marcipánu,ale tohle je o dost lepší jak složením, cenou ,tak hlavně konzistencí! No momentálně opět top produkt! A myslím, že ho hned tak něco nenahradí. Jakmile dojde kupuji nový, snad bude ještě akce platná :) 


Složení: Jojobový olej, kokosový olej, mandlový olej, bambucké máslo, cetyl palmitát, myristyl myristát, bílý včelí vosk, kandelilový vosk, parfém*, olej ze semen granátového jablka, extrakt z květů heřmánku lékařského, sójový olej, slunečnicový olej, tokoferol, tokoferyl acetát, limonen*, linalol*, citronelol*, benzyl benzoát*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarin*, farnesol* * z přírodních éterických olejů

Shrnutí:
Mínusy:
- nenašla jsem ani jeden

Plusy:
+ vůně
+ složení
+ účinky
+ dokonalá konzistence,která víc ochrání nehtovou kůžičku

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Naprosto s Tebou souhlasím, olejíček je naprosto skvělý, se změkčovačem jsem také spokojená, jen ten aplikátor je trochu nepovedený... Jinak jsou ale oba výrobky super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam obe tuzky doma, ale zatim jsem je nezkousela, no po tve recenzi se na jejich pouzivani tesim o to vic :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky