Weleda Jardin de Vie - Rose + giveaway

Naposledy jsem Vám měla možnost představit smyslnou vůni od Weledy a to konkrétně Granátové jablko,které voní smyslně a jakoby slavnostně ( celý článek zde ) a dnes mám pro Vás jednak recenzi na druhou vůni z řady Jardin de Vie a to Rose...no přece jste si nemohli myslet, že bych jí nevyzkoušela,když růže zbožňuji. A díky slečně Pavle z Weleda.cz si o tuhle krásnou vůni a sprchový krém budete moci i zasoutěžit...ale to trochu předbíhám :) Nejprve si růžovou krásku musíme představit.


Balení asi chválit nemusím, je velmi podobné tomu minulému a mě se tyhle jednoduché a elegantní flakónky prostě moc líbí. Tahle varianta je květinová a má působit něžně romanticky a to díky růži, pelargónie a mé milované ylang-ylang. Ano po růži a jasmínu je ylang-ylang další oblíbenkyní. Když jsem si dřív hodně míchala olejíčky sama, mojí nejoblíbenější variantou byl kokosový olej s kapkou ylang-ylang a limetkou, booože to byla pecka...asi to budu muset zase namíchat. No zpět k vůni..


Hlavu vůně tvoří Bergamot, který tlumí sladkost celé kompozice, což jí tedy jen a jen prospívá. Srdce tvoří jak jinak má nejoblíbenější královna květin - růže - já jí prostě miluji. A pokud jste na tom stejně tuhle vůni jděte přinejmenším očichat...ale pokud nechcete utrácet nechte si asi raději peněženku doma :D Doplňuje ji růžová pelargonie,která voní jako růže zkombinovaná s medem, proto je celkově vůně sladší,ale ne jako cukrová vata,ale medově sladší . V srdci nemůže chybět ani ylang-ylang dává celé vůni exotický šmrnc,ale nehraje zde prim, takže celá vůně není těžká. A základem je Cedrové dřevo, které vyniká dřevitou vůní, takže je pro mě takovým protikladem sladkosti ostatních ingrediencí a velmi zajímavě celou kompozici doplňuje. No teď jste asi v úzkých kam si vůni zařadit...zda sladkou...hořkou...zemitou..chápu, zní to zvláště, tak Vám jí popíšu vlastními slovy, tak jak působí na mě.



Představte si růžový sad kde jsou plané i ušlechtilé růže, je hřejivý teplý den plný sluníčka s na stole vám přistáli medové košíčky, cítíte tu sladkou vůni medu smíchanou s růžovým aroma doplněné hořkou vůní citrusové kůry. Tak přesně na mě Jardin de Vie Rose působí. A miluji jí..myslela jsem, že se mi nemůže líbit víc než Granátové jablíčko,ale líbí...tohle jsem prostě já :) Tak teď mám dilema...jakou vůni na Štědrý den...ach jo...no nevím.

Sprchový krém od Weledy je jeden z nejlepších co jsme zkoušela.

Co se týče výdrže tato vydrží o malinko víc než Granátové jablíčko, asi je složení trvanlivější. Vydrží tedy cca 4 hodiny. Cena je stejná a koupit jí můžete na oficiálním eshopu zde. Na FB Weledy najdete info o novinkách s spoustu akcí , nejbližší je právě 11.12.2015 kdy můžete nakoupit se slevou -25% takže určitě koukněte. 

Hodnocení: 9/10

A nebo si o  ní můžete zasoutěžit :) A to právě teď , mám pro Vás nachystané celkem dva balíčky, jeden bude do soutěže zde na blogu a druhá soutěž o stejný balíček bude na Instagramu, klidně se zúčastněte dvakrát, stačí vždy jen splnit podmínky.
Tak jdeme se kouknout co najdete v balíčku:

  • Sprchový krém s růží ( celou recenzi najdete zde )
  • Vůni Jardin de Vie Rose

Soutěž bude probíhat do 17.12.2015 a losovat se bude náhodně. A všechny podmínyk jsou :
  1. Mít doručovací adresu v ČR
  2. Dát like FB profilu Weleda zde +  napsat pod jakým jménem sledujete
  3. Sledovat můj blog Essence of Rose buď přes Google+ , Facebooku nebo zde přes GFC + napsat kde a pod jakým jménem sledujete
  4. Za sdílení soutěže si můžete přidat jeden soutěžní komentář navíc + odkaz na sdílení soutěže
  5. Nepovinné - napište cokoliv mi chcete napsat :P do komentáře, ať už k recenzi samotné, k Weledě nebo blogu :) 
  6. Napište mi email kde Vás budu moct kontaktovat v případě výhry, ale povinné to není, vítěze vyhlásím zde i na FB tak se mi pak bude muset do tří dnů ozvat jinak losuji znovu, to samé platí i pro email, pokud reakce nebude do tří dnů losuji náhradníka

To je vše a držím Vám milovníkům růže pěsti. Vzhledem k datu ukončení soutěže není zcela jisté zda balíčky dojdou do Vánoc, takže s nimi radši nepočítejte jako s dárky pro někoho,ale pěkně sobecky odměňte sebe :) 

Komentáře

  1. Ahoj Jani,sleduju te prevazne na IG a tady pres G+ ...Tereza Krejcova (terymotyl)
    A napisu ti,ze pusobis hrozne mile a sympaticky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fb Eva Richterová
    Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, sleduji Tebe i firmu Weleda přes FB, kde jsem zároveň soutěž i sdílela :-) Pravidelně pročítám Tvé recenze a většinu výrobků sama používám, nebo se je chystám nakoupit, takže tleskám :-) :-) Karolína Švandová - karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC i FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní12/04/2015

    Sledujem Teba i Weledu na FB - Sona Dlhopolcekova, email v prípade výhry zašlem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12/04/2015

    A aj zdieľam na FB - https://www.facebook.com/sona.dlhopolcekova

    OdpovědětVymazat
  7. gfc-Jana Svobodová,Weledu sleduji na fb pod stejným jménem :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. gfc caty.
    fb linda Kolářová
    :) lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji všude, vždyť víš :-)) Na fb jako The Crazy Gingers Diary (i weledu), na gfc jako Claire. A parfémky od weledy mě zajímají od jejich počátků. Někteří je haní, někteří je chválí, tak mě zajímá, jak to s nimi doopravdy je.

    Hezký víkend! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten popis vůně je kouzelný, opravdu mi to probudilo představivost :)
    FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. FB: Nika Poštová
    email: nikapostova@centrum.cz
    Ta první fotka je krásná, je to fakt pěkně naaranžované, budí to dojem, že člověk tu vůni fakt chce :)

    OdpovědětVymazat
  12. fb, gfc: Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    opravdu velmi povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. To se mi líbí a sleduji. FB- Vendula Kanriková, Google -Josefina Kokošková

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem teba i weledu na fb ako Viera Sedlakova :)
    weleda je jedna z mojich oblubenych znaciek, tieto vone ma zaujali, prirodnu som este nemala... inak od weledy mam momentalne rozpouzivany ruzovy ocny krem a telove mlieko granatove jablko, obidva vyrobky su super. Sprchove kremy som tiez uz skusala a patria k mojim oblubenym. Co mi velmi nevyhovovalo, bolo zkludnujuce telove mlieko v bielom obale, prave ten obal mi nevyhovoval, lebo sa mi hned zlomil a potom som musela vyrobok vyklepavat a tym som nim aj plytvala a nevydrzal mi ani dva tyzdne. Mohli by tam dat klasicku weleda pumpicku ako na tych ostatnych telovych mliekach. Inak ucinky boli fajn :)
    a e-mail vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní12/05/2015

    SLEDUJI NA FB TAKOVOU VŮNI MÁM VELMI RÁDA . HANA OTAVOVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/05/2015

      A SDÍLÍM NA FB MOC RÁDA BYCH TO VYHRÁLA PRO MAMNKU . HanaOtavova@seznam.cz

      Vymazat
  16. Tuhle vůni mám taky a je vážně nádherná :) Sprchový krém jsem nezkoušela, ale vypadá taky moc lákavě :) A vůni bych si samozřejmě další nenechala, ale putovala by k mamince :)

    FB : Žaneta Kovářová
    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sdílím: https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/5UEy8Xur1jS
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Weleda je úžasná kosmetika. Používáme doma i tu miminkovskou pro naší 11. měsíční dcerku :) Absolutní spokojenost :) Sleduji a lajkuji na fb jako libuska.krizova a odebírám novinky i mailem. Mailík je: marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tato vůně se mi moc líbí :)
    GB Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na FB sleduji Weledu i tebe pod jménem Lenka Mokrá.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Weledu má moc ráda moje maminka :) Ale myslím, že ještě ani jeden produkt z těchto neměla :)
    Sleduji Weledu i tebe přes FB Kača Val kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sdílím :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduju Weledu i tebe na FB (Hana Mlčáková)
    Výhra je opravdu lákavá, vůni růží miluju :)
    H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj. Chválím soutěž i blog, je moc povedený. :)
    Profil Weleda sleduji pod jménem Natálie Sigetová.
    Blog Essence of Rose sleduji přes Google+ taky pod jménem Natálie Sigetová.
    Email: natalie.sigetova@seznam.cz
    Soutěž sdílím https://www.facebook.com/natalie.sigetova.9/posts/918840988206018
    Měj se dobře a děkuji za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky