Top tělová kosmetika 2015

Tady to bylo asi nejtěžší ze všech kategorií , produktů jsem vyzkoušela hodně a vybrat jich jen pár a těch nej nej bylo pomalu nadliský výkon.

Tělové máslo
To bylo jednodušší, tělových másel jsem vyzkoušela méně a jednoznačně top složení a úžasnou vůni, překrásné balení mělo tohle Mangové máslo od Sportique. Je to můj miláček a vřele ho doporučuji i jako dárek , díky jeho nápaditému balení. Úžasně voní, vyživuje, hydratuje a při použití malého množství ani nemáte pocit mastnoty. Více info zde. 


Tělový krém a top krémy na ruce
Tělový krém,který mě letos absolutně učaroval byla Medová limitka od L'Occitane, krásnější vůni jsem nikdy neměla, krém úžasně vyživovat a vůbec nelepil a ani pocit mastnoty nebyl. Bohužel limitka je vyprodaná a krém došel , fňuk :( Ale top krémy na ruce má celkově pro mě rozhodně L'Occitane, jakékoliv jsme vyzkoušela byla láska na první namazání, v nabídce jsou jak mastnější tak lehoučké jako pírko. Recenzi najdete zde a pak také tady. , také tady nebo tu :) A v neposlední řadě ještě tady, no prostě moje láska :)




Peeling na tělo
Tak tady to bylo jednoduché :) Vyhrál nevysušující a naopak vyživující tělový peeling od Hristiny, více info zde.  Složení krásné, cena lidová , takže pro rok 2015 jenoznačně top.


Zklidňující neutrální tělový krém
Opět vítězství kosmetiky Hristina, tentokrát krém primárně určený pro miminka. Je lehoučký jako pírko, nemastí, zklidňuje, vhodný i po holení nebo na ekzémy. A samozřejmě pro miminka :) Moje láska,kterou si musím co nejdřív dokoupit :) Celý článek v odkazu zde.


Tělový olej
Oleje celkově na tělo nemám úplně v lásce, vadí mi větší mastnota a delší vstřebávání, proto raději volím krémy.Ale i tak jsem jeden nový letos vyzkoušela a byl jím tenhle Weleda měsíčkový olej,který pro mě voní úžasně, ta vlně je uklidňující a účinky oleje jsou skvělé, stejně jako složení. Olej pokožku klidní, hydratuje, vyživuje a ta vůně je pro mě kouzelná. Vhodné i pro děti. Celý článek najdete tu. 


Péče o nehty
Jednoznačným vítězem je opět Weleda a to jak změkčující péče na nehtovou kůžičku tak i pečující olej. Oboje je ze stejné řady -  Granátové jablko. Produkty jsou přírodní, takže pěkné složení a oba plní vše co slibují, až dojdou určitě je doma musím mít znovu, a upřímně hned tak je něco nepřekoná! Musíte jednoznačně vyzkoušet. Celý podrobný článek zde. 


Krém na ruce
Sportique opět bodovala a to v kategorii krémů na ruce, tyhle jejich krémy jsou skvělé, nezanechávají mastná film, přesto kvalitně ruce ochrání, vyživují i hydratují. Složení pěkné a vůní na výběr je víc než dost. Cena vzhledem k množství pěkná, takže moji nový oblíbenci jsou na světě :) Info zde. 



A je to , tato kategorie je hotová, líbí se Vám můj výběr?:)


Komentáře

  1. Super věci, ani jednu z nich jsem ovšem nevyzkoušela:)
    O výrobcích o Weledy poslední dobou slýchám hodně často, možná bych mohla něco vyzkoušet:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Weledy více méně zatím zkouším výrobky na tělo a jsem moc spokojená :) vřele tedy doporučuji

      Vymazat
  2. Super vyber, vsechny produkty vypadaji skvele, kosmetika Sportique me moc laka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sportique mohu bez problémů doporučit, tahle značka je opravdu dobrá.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky