Top péče o pleť roku 2015

Dnes si ukážeme jednu z nejoblíbenějších kategorií u mě na blogu a tou je péče o pokožku obličeje a to jak o oční okolí tak o celý obličej.

Oční krém
Pořád se na prvním místě drží moje stálice ,kterou je kávový oční krém od 100% Pure ,který je vhodný,hlavně pro nás,které trpíme na kruhy pod očima. Nejen, že je balení opravdu velké, složení krásné, parfemace jako lotus sušenka,ale on opravdu dokáže kruhy při pravidelném používání lehce zesvětlit což je maximum co krém dokáže a je pro mě nepostradatelný, už mám druhé balení. Jedno balení mi vydrží rok aniž by se zkazilo, takže za mě super investice a celý článek si můžete přečíst zde. 


Noční / hojící krém
Tenhle je mojí stálicí už přes rok a nedám na něj dopustit , zrovna před dvěma týdny jsem si koupila nový. Jeden mi vydrží rok a používám ho vždy na noc, dále když potřebuji pleť zklidnit apod. A co , že je tím zázrakem? Jednoznačně Calendula krém od Martiny Gebhardt. Má absolutně úžasné složení, krásnou jemnou vůni po přírodním měsíčku, žádná chemická vlně!! A hlavně dokáže zklidnit nejen suchá místa,ale i pupínky. A to vše přesto, že je to pěkně mastný, hutný krém. Stačí ho trošičku nanést na suchou nebo vlhkou pokožku, klidně i pod oči a nechat 20 minut vsáknout, a přebytek můžete klidně odsát čistím kapesníčkem. Pleť je heboučká, vyživená, prostě dokonalá :) Nedoporučila bych jí na pleť aknozní nebo hodně mastnou na každodenní použití,ale spíše jednou za čas jako takovou noční masku, ideál pokud používáte třeba antibiotika na pleť. Celou recenzi najdete zde. 


Denní hydratační gel
Z gelových krémů je top už nějaký ten rok rozhodně Mádara gel, nejen že je to absolutní pecka na léto,ale vůbec pro mou smíšenou pleť nevysušuje a doporučila bych ho s klidným svědomím i pro pleť mastnou. Pokožka je po něm jemná na dotek, bez pocitu mastnoty a ideální je i pod makeup. Já jsem s ním moc spokojená a právě zvažuji jeho opětovný nákup po zimě. Lépe se mi díky němu hojily i drobné pupínky. Sice je to trochu větší investice ,ale vydržel cca 5 měsíců, takže to docela jde. Pokud chcete vědět víc klikněte  na odkaz. 


Nepřírodní krém s hydaratčním účinkem
Dalším top objevem pokud hledáte skvělý hydratační krém pro smíšenou nebo mastnou tlamičku je tento od Lumene. Je vhodný pro všechny z Vás ,které nelpí pouze na přírodní kosmetice,ale hledají ideální podklad pod makeup, která nedělá mastný film,je za dobrou cenu, příjemně voní, rychle se vstřebává a na pleti nedělá neplechu. Já jsem s ním byla moc spokojená, balení mi vystačilo cca 4 měsíců a na jaro nebo léto je to jeden z nejlepších krémů. Takže pokud se Vám nechce investovat do předchozího gelu na léto tak se poohlédněte po tomhle :) Více o něm tady. 


Nejvoňavější krém
Tak tady je vítěz určitě Havlíkova apotéka a jejich Český bio krém. Překrásně voní po meduňce, ta vůně je pro mě oázou každé ráno při nanášení. Opravdu krása. Krém je vhodný pro normální nebo lehce smíšený typ pleti. Krásně hydratuje a je vhodný pod makeup. Nemátte po něm absolutně mastný film a ani se nelesknete. Nečekejte od něj však nějaké zázraky v podobě lepšího hojení pupínků nebo retušování drobných vrásek, to ne. Je to prostě neutrální hydratační krém, pro milovníky meduňky :) Více zde. 




Zaujaly Vás moje kosmetické vychytávky, moje milované krémíčky pro rok 2015?:)

Komentáře

  1. S tím Lumene krém to mám úplně stejně, na jaro/léto je to jednička. :-) A váhám, jestli si koupit od Havlíka Bio Český krém nebo krém Krásná slečna... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou slečnu mám taky a vůbec nic nedělá :/ Nebavila mě, brzy bude recenze. Znovu bych si jí nekoupila, vůbec nehojí pupínky což by měla.

      Vymazat
  2. Zaujal mne hlavne ten ocni krem, neco co aspon trosku pomuze na kruhy pod ocima by se hodilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho miluji, už na něj roky nedám dopustit je to jediná věc ,která dokáže kruhy aspoň lehounce zesvětlit, víc se s kruhy pod očima dělat nedá.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky