Top mycí kosmetika 2015

Mycí kosmetiky jsem tento rok vyzkoušela hned několik a to jak na tělo, na intimní partie tak i do vany. Takže vybrat Top nebylo úplně snadné,ale na konec se podařilo a za tyto produkty mohu dát ruku do ohně a všemi deseti je doporučit.

Nejlepší sprchový krém
Tak o tom není sporu , rozhodně jsou to sprchové krémy Weleda, vůbec nevysušují, krásně voní a jsou přírodní. Navíc mandlový je vhodný i po holení, vyzkoušeno na intimní partie a super, mísa jsou krásně uklidněné.Lepší sprchové gely nebo krémy jsem zatím neměla.Celý článek zde. 



Sprchové gely Korres
Tak tyto sprchové gely jsou hned na druhém místě, překrásně voní, nevysušují skoro vůbec jen jsou maličko dražší než předchozí Weleda. Ale zas mají zajímavější výběr vůní. Recenze zde. 


Koupelová sůl
Rozhodně jedna z nejlepších je koupelová sůl od Siberici, je za pár korun, velké balení a velmi příjemná vůně. Vůbec nevysušuje , takže opět moje nejoblíbenější. Článek tu. 



Bylinné koupele HerbaSpa
Pokud nechcete zrovna koupelovou sůl ,ale přesto chcete ve vaně trochu relaxovat rozhodně mohu jak pro Vás tak i jako dárek doporučit tyhle tekuté koupele různých vůní. Nedráždili mi pokožku, úžasně provoní celý byt a navodí absolutní relax :) Recenze zde.


Tuhé mýdlo
Tak těch jsem za rok 2015 moc nevyzkoušela a myslím, že jsem stejně našla už dávno své top a to značky Trevarno, krásně voní, dokonalé složení a vůbec nevysušuje a to je na tuhé mýdlo co říct. Jen je k dostání jen na eshopu Beautyville. Více zde. 


Intimní mycí krém Kivvi
tak tohle je momentálně absolutní top produkt. Je velmi jemný, není parfemovaný a úžasně zklidňuje. Momentálně mi došel, takže rozhodně musím koupit další. Za sebou nechal i Havlíka, který mě po delší době ( po 3 ks ) přestal vyhovovat, je na mě asi moc silný a tento naopak je opravdu delikátní jemná péče. Cena maličko vyšší,ale stačí maličké množství takže mi vydržel cca půl roku. Článek najdete tu. 


Intimní mycí gel
Na druhém místě je o poznání levnější přírodní kosmetika Hristina s krásně voňavým gelem pro maminky, který je vhodný nejen na intimní partie ,ale i na celé tělo. Není tak extra zklidňující jako předešlý,ale rozhodně nedráždí a nenarušuje jemné pH intimních partií. Článek a info kde koupit najdete tu. 


Tyhle jsou absolutně top, myslím. že jen tak lepší nenajdu , takže jakýkoliv z nich vyzkoušíte nebudete litovat :) Znáte, máte vyzkoušeno? 



Komentáře

  1. Mycí krémy Weleda taktéž zbožňuju! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo podle mě jsou absolutní top co je momentálně na trhu za tuto cenu :)

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že to, jaký sprcháč používám, tak to moc neřeším... mám ráda sprchové gel od Dermacolu AROMA RITUALS, ty jsou boží, nebo mám ráda od Balei!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dost citlivou pokožku a klasické drogérkové sprcháče mi moc nevyhovují, svědí mě pak komplet celé tělo :/

      Vymazat
  3. Nic z těchto věcí jsem nevyzkoušela, já osobně to nijak neřeším, co přijde pod ruku,tím se umyju, ale vypadá to moc odbře a konečně bych si mohla koupit něco pořádného:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych neřešila,ale pokožka nesnese nic než šetrnější produkty

      Vymazat
  4. Konečně jsem se prokousala celým tvým TOP výběrem. Píšeš rychleji než já čtu :-) Díky za tolik inspirace! Přejí nádherný rok 2016!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo byl to fofr, chtěla jsem mít Top hotovou do Nového roku a pak pěkně šup Vánoční dárky a klasické recenze :)) Teď už zase uberu plyn, i když na čekačce je spousta nové kosmetiky.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky