Top Dekorativní kosmetika 2015

Konec roku se blíží takže tu máme takové malé shrnutí top kosmetiky, první bude dekorativní kosmetika, něco je nové a něco jsou takové stálice nejen tohoto roku. Některé skvělé produkty jsem ovšem vyzkoušela i v poslední době,ale na recenzi ještě čekají , takže ty budou po Novém roce a rozhodně se máte na co těšit , například na skvělé BB nebo třeba best korektor pod oči, no ale o tom až v Novém roce :) A teď už se vrhneme na mé oblíbené produkty:

Make-up Revlon
Je to stálice,která nikdy nezklame. Dokonale kryje a zachraňuje mě v období,kdy má pleť není zrovna dokonalá. Má ideální výdrž, odstínů už je u nás dostupných dost, takže už jich mám doma několik a míchám si je podle aktuálního stavu pigmentace mojí kůže, která je nyní nulová :D Makeup mi nedělá na pleti neplechu a je opravdu pro mě top a cena? Ta je také nízká maximálně ho seženete do tří stovek. Celou recenzi najdete zde.


Rozjasňující pudr
Objevem tohoto roku je rozjasňující pudr Bourjois s ovocnými extrakty. Krásně voní, v nabídce jsou moc pěkné odstíny a pleť dokážeme úžasně rozjasnit, nedělá masku a lze použít i samostatně bez makeupu. Nakoupila jsem si do zásoby hned pár odstínů navíc :) Celá recenze zde.


Sypká tvářenka Lily Lolo
Tvářenkou ,která nejlépe drží a má krásné složení je od značky Lily Lolo, které stačí maličko takže se rozhodně vyplatí koupit. Mám jí v odstínu OOH LA LA, která je snad vhodná absolutně pro všechny odstíny pokožky. Vytvoří jemný svěží nádech :) Článek najdete zde. 


Lesky na rty
Své prvenství stále drží jakékoliv odstíny od Loreal Glam Shine, jsou na rtech příjemné , skoro nelepí, výdrž na to, že to jsou jen lesky je úžasná a stačí malé množství pro velmi výraznou barvu rtů, takže i když se cena pohybuje přes dvě stovky, rozhodně se vyplatí a lepší lesk jsem během roku neobjevila. Článek najdete tu. 


Tekuté linky na oči
Opět moje stálice,kterou miluji. Dermacol extra černé linky, pracuje se s nimi skvěle, vydrží absolutně celý den a cena je kolem dvou stovek a mám je už cca dva roky a ještě nebylo potřeba koupit nové, takže opravdu dokonalost sama :) Celý pochvalný článek naleznete zde. 


Přírodní řasenka
Avril je můj nedávný objev, je to první přírodní řasenka,která dokonale zvýrazní řasy řasy, nepálí, krásně voní,je za pár korun a je skoro dokonalá. Článek zde. 



Tak to jsou mé nejoblíbenější produkty a už teď mohu slíbit , že rok 2016 bude víc o dekorativní kosmetice,které je prozatím na blogu méně. Zaujalo Vás něco z těchto mnou doporučovaných produktů nebo máte nějaké tipy pro mě?:) 

Komentáře

  1. Ty linky jsou vážně skvělé, také je mám už dlouho a stále se s nimi pracuje tak jako na začátku :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nechápu , mám je kolem dvou let a jsou pořád skvělé, určitě si je koupím znovu až jednou přestanou malovat :)

      Vymazat
  2. Ten makeup bych rada zkusila. Akorat mi vadi ze nema pumpicku.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo s pumpičkou by to bylo mnohem lepší,ale sehnala jsem ho za 180,- takže mu i tohle moc ráda prominu :) Je ho tam i velké množství a na to, že nemá pumpičku jsem si zvykla. Navíc Revlon má mnoho druhů a od února by měla být tato značka k dostání v parfumeriích a drogeriích :)

      Vymazat
  3. Pudr od Bourjois je také mým oblíbencem :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Lesky na rty od L´orealu jsou super, jeden jsem si taky pořídila, a jsem spokojená :-) Top dekorativka u mě ještě bude ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako lesky jsou prostě nejlepší :)

      Vymazat
  5. Lesky Glam Shine som používala kedysi a boli to fakt výrazné lesky, mala som ich vcelku rada.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky