Speciální péče o pleť roku 2015

Posledním článkem ze série , uzavírající kosmetický rok 2015 je článek o speciální péčei, tedy o peelingu a maskách na obličej. Tady jsem se vyřádila, vyzkoušela  jsem totiž tento rok hodně masek a výběr mi trval docela dlouho :)

Peeling
No tady to bylo tedy rychlé! Jednoznačně top je pořád Kneipp enzymatický pudr, je cenově dostupný, vydrží minimálně půl roku, byť je to pidi množství a je to ten nejpreciznější peeling co jsem kdy měla, když je správně používá nevysušuje a pleť dokáže dokonale zjemnit. Jen je maličko těžší ho sehnat. Ale žádný jiný už si asi nikdy jen tak nekoupím,stejně by vedle tohohle pohořel. Více v recenzi. 


Oční maska
Zde to bylo těžší, nejlepší se mi jednoznačně zdají masky ve formě obkladů tzv. patchů, ale vyzkoušela jsem celkem tři značky, všechny mají velmi podobný efekt jen se liší cenou a to výrazně, nakonec to vyhrála nejdostupnější varianty, co do sehnání tak do ceny. A to Dermacol. V balení za dvě stovky je jich šest, což je fajn. Můžu je tedy používat klidně 3x do týdne a efekt si tak lépe udržet. Oční okolí projasňují, hydratují, zesvětlují kruhy a celkově je to s nimi skvělý relax, zvlášť ,když je ještě předtím dáte na chviličku do lednice :) Celý článek zde. 


Čistící maska
Tady je to můj nedávný objev u minerální mořské kosmetiky Minus 417. Kombinuje v sobě jemný peeling s čistící maskou. Efekt je moc pěkný, maska lehounce stahuje pory, rozjasňuje a celkově pomáhá pročistit pleť. Jsme s ní moc spokojená, obličej po ní nemám podráždění a ani začervenalý, takže pro mě ideální. A navíc lepší složení jsem u čistící masky ještě neviděla, klik zde. 


Ranní maska
Tohle je taková kategorie sama pro sebe, vítězem je zde klasická Ranní maska Havlíka. Nepoužívám ji opravdu každý den,ale dvakrát do týdne, když potřebuji oživit odstín pokožky a pleť jakoby probrat. Pořád mě hodně baví a doma mi nesmí chybět. Více v článku zde. 



Tak tímto bych uzavřela Top kosmetiku a brzy se můžete těšit na Vánoční článek o dárcích aneb na co se můžete těšit v recenzích pro rok 2016 :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky