Můj první wishlist I.

Nikdy jsem si zatím nedělala wishlisty,ale na jiných blozích mě moc baví a často mě samotnou inspirují...ale upřímně tohle není ten hlavní důvod proč chci s touto rubrikou začít..pravím důvodem je  to, že vidím všude možně spoustu inspirace a produktů,které strašně moc chci vyzkoušet a i Vám na ně přinést recenzi, jenže pak na ně nějak zapomenu atd. Takže ano wishlisty mají svůj smysl, díky nim si někam přehledně sepíšete vše co Vás zaujalo a postupně si tyhle své přání můžete plnit a odškrtávat. Je to tedy hodně praktické, takže jdeme na to..co všechno mám tedy na svém prvním wishlistu?

Cosmetika Tekuté veganské oční linky
Lákají mě, ty mé klasické Dermacol mi aktuálně dochází a tyhle mají krásné složení a jsou hodně na blozích vychvalované :) A ani nejsou drahé , stojí necelé dvě stovky, takže tady přesně vidíte , že je to něco na co prostě vždycky nějak zapomenu. V plánu je mám koupit asi zde na eshopu, nebo nemáte typ kde je koupit v kamenné prodejně v Praze?



Maybelline korektor
Tenhle všemi vychvalovaný poměrně levný korektor u nás bohužel není k dostání :/ Takže to s jeho sehnáním budu mít trochu těžší,ale jakmile někdo ze známých pojede do Německa musím ho ukecat ať mi prostě minimálně jeden sežene!! Takže když tam někdo profrčíte dejte vědět :D



Hakuro sada štětců pro denní líčení
Poslední dobou nějak chci vyzkoušet i jiné štětce než ty které mám, jsou profesionální, velmi kvalitní,ale mají dlouhou rukojeť, takže sebou nejsou moc praktické. Zato takhle sada vypadá moc pěkně a Hakuro štětce jsou prý i dost kvalitní, takže uvidíme kdy si jí pořídím :)


BeconfiDent sada na bělení
Tuhle sadu vychválila Katka na youtube, takže mě docela zaujala. Potřebovala bych nějaký ten odstínek zesvětlit zoubky a tohle se zdá docela jako zajímavá alternativa k lékařskému bělení, samozřejmě bych nečekala extrémní výsledek,ale i malinko by bodlo..no uvidíme, pořád nejsem na 100% rozhodnutá, tak uvidím jestli do toho půjdu. Více o sadě zde.

Tahiti tiare 
Toť název eshopu kde mě láká asi všechno, ceny nejsou šílené,ale prostě zase mám asi sklerózu a vždycky na něj nějak zapomenu, takže šup s ním sem a prostě po Vánocích musím něco vyzkoušet. Lákají mě jak jejich olejíčky, tak vůně, šampony, no prostě všechno zní to tak krásně a zase mají myslím jen kladné recenze a přírodní složení...krása..pokud chcete utrácet stejně jako já koukněte na eshop. 





Toť pro můj menší první wishlist vše ..zaujalo Vás také něco nebo už něco ze seznamu máte doma, tak honem piště do komentářů zda jste s tím spokojené nebo ne at vím za co utrácet a za co nikoli :)


Komentáře

  1. zaujaly mě ty tekuté linky Cosm´etika, měla jsem je před lety, když byly v jiném balení a byly fakt dokonalé, držely jak přibité celý den! Tak doufám, že je složení pořád stejné, taky bych pořídila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda čtu, takže se moc těším až je vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Já mám doma ty cosm'etika linky, ale ještě jsem je neotevřela, protože mám otevřené dvoje jiné. :D

    Nedávno jsem ulovila tekutý korektor Catrice a jsem s ním moc spokojená, takže tenhle od Maybelline už mě vůbec neláká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už se těším až je vyzkoušíš na recenzi :) Ten Catrice korektor mám taky a jsem z něj nadšená, jen jsem ho ještě nějak nestihla nafotit na recenzi :)))

      Vymazat
  3. Linky od Cosm´etika sú super, už mám tuším tretie balenie :) Aj keď teraz som začala viac používať očné tiene (odkedy mám paletku od Couleur Caramel), ale tieto linky sú taká moja istota :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juchuu tak to si je po novém roce musím hned koupit :)

      Vymazat
  4. Ten Maybelline korektor bych taky chtela moc vyzkouset a ta sada na beleni zubu vypada zajimave, taky uz dlouho o nejake uvazuju, ale zatim jsem se k nicemu nerozhoupala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k žádné bělící sadě ne a ne rozhoupat, mám strach , že to vůbec nebude fungovat :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky