Maska Hydrabio

Měla jsem pro Vás možnost vyzkoušet od Biodermy nějaké produkty,dle svého výběru..no když se v nabídce najde maska,je jasné, že jí prostě jako správný maskovací maniak musím vyzkoušet. Jako první jsem se tedy vrhla na masku Hydrabio -  tedy masku ze stejnojmenné řady Hydrabio vhodné pro dehydratovanou pleť.


Maska je vhodná pro pleť stresovanou, vystavenou chladnému počasí a znečištěnému prostředí, takže je jasné , že mi co nežijeme někde na horách jí nutně potřebujeme :) Vhodná je především pro pleť dehydratovanou, bez jasu s pocitem pnutí. A to se snaží vše Bioderma vyřešit Aquagenium složkou, které napomáhají aktivovat v pokožce produkci aquaporinů a tím lépe zadržovat v pleti vlhkost. 

Maska má tedy za hlavní úkoly:
  1. Hydratovat 
  2. Obnovovat jas 
  3. Zlepšovat pružnost pokožky
Je nekomedonní, takže vhodné opravdu pro všechny typy pleti, jelikož hydratovat potřebuje jak pleť suchá, zralá, smíšená tak i mastná. Maska má objem 75ml a můžete jí používat dvojím způsobem, buď jednou za čas nebo jako kúru první týden večer denně a následně 2x týdně , vždy po dobu 10-15 minut a smýt vodou. No jako kúra bude poměrně rychle fuč,ale zase výsledek bude mnohem rychlejší, takže pokud máte hodně dehydratovanou pleť není to vůbec špatný nápad. Já ovšem se svou smíšenou pokožkou tento problém moc nemívám, takže vyzkouším rovnou aplikaci 2x týdně.




Maska je krásně krémová, středně hustá a příjemně jemně parfemovaná. Dobře se nanáší. Mou pleť jemně poštipuje, ale nic silného nebo hodně nepříjemného. Nechávám působit deset minut a poté smývám vlažnou vodou. Pokožka je po použití rozjasněná a na dotek hladší. Ale nic víc u své pleti nevidím a to ani po 4. použití. Takže jsem se rozhodla masku dát kolegyni s velmi suchou pletí s drobnými popraskanými žilkami na tvářích, která má v těchto chladnějších měsících neustálý pocit pnutí a pleť musí mazat ráno, přes den a ještě večer. Masku použila zatím dvakrát a to v intervalu obden a toto mi napsala:

"Již při nanášení velmi příjemný pocit,líbí se mi jak je maska krémová a dobře se nanáší. Oceňuji i příjemnou nevtíravou vůni. Během masky žádné nepříjemné pocity naopak pocit blaha jako kdyby byla moje pleť je ponořena do hydratační lázně. Jelikož moje pleť je suchá hodně takže se maska vstřebala téměř celá, smyla jsem tedy jen lehce tamponky. Pleť vypadá vypnutě a velice příjemné hydratovaná až sametová na dotek ! Hezčí o pár let :)) Ne a teď vážně, červená místa mám uklidněná a skoro bez začervenání, tváře na dotek "nešustí" suchem a droboučké vrásky ze suchosti se mi krásně vypnuly. Rozhodně je to pro mě jedna z nejlepších masek z hydratační kategorie,kterou jsme měla možnost vyzkoušet. Škoda, že se nedělá ve výhodném balením minimálně po kilu :D "

Kolegyně je také kosmetička stejně jako já, takže měla možnost hydratačních masek vyzkoušet hodně a tohle hodnocení je tedy dost kladné. Tady je dobře vidět,jak je výběr masky pro daný typ pleti důležitý, s mou smíšenou to skoro nic neudělalo, jen jas což by mě ke koupi nepřesvědčilo,ale se suchou a hodně dehydratovanou pokožkou to udělá divy. Takže za mě velmi dobrá maska, pro všechny kteří neřeší zda koupit přírodní kosmetiku. Složení je totiž čistě funkční. Dále je tedy vhodná pro všechny se suchou pokožkou, určitě z ní bude profitovat i pleť zralá. Pro mastnou nebo smíšenou nedoporučuji, tady moc efekt nebude. Více o masce na oficiálních stránkách zde.


Shrnutí pro pleť suchou, zralou, dehydratovanou:
Plusy:
+ příjemná konzistence i vůně
+ nepálí a nedráždí
+ zklidní začervenalá místa
+ dokonale hydratuje, vypne droboučké vrásky z přesušení pokožky
+ pleť je na dotek velmi jemná

Mínusy:
- cena

Hodnocení:  8/10

Komentáře

  1. Ja mam plet suchou, takze maska me opravdu zaujala :) Z tehle rady mam krem Hydrabio Riche, ale za tu dobu, co ho pouzivam, jsem si na nej stejne nedokazala udelat poradny nazor - neni spatny, ale ta hydratace neni zadna pecka, na to, ze je urceny primo az na dehydratovanou plet. Za tu cenu by jeden asi cekal vic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, kolegyně je z ní opravdu hodně nadšená. Mě víc sedla na mastnou pleť,ale o té příště :) Já kdysi používala z této řady ale verzi legere a ta mi hodně sedla, byla super pod makeup a krásně hydratovala bez pocitu mastnoty.

      Vymazat
  2. Ja mam plet suchou, takze maska me opravdu zaujala :) Z tehle rady mam krem Hydrabio Riche, ale za tu dobu, co ho pouzivam, jsem si na nej stejne nedokazala udelat poradny nazor - neni spatny, ale ta hydratace neni zadna pecka, na to, ze je urceny primo az na dehydratovanou plet. Za tu cenu by jeden asi cekal vic :)

    OdpovědětVymazat
  3. dostanem ju pod stromcek :) tesim sa, minuly rok som mala male balenie sensibio masky a bola jedna z mala veci, ktora mi pomahala na ekzem. biodermu clovek oceni az ked ma nejake problemy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit, na citlivou pleť zkouším také,ale opět myslím, že bude vhodnější opravduu na pleť hodně suchou.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky