Mangové tělové máslo

Také milujete vůni manga? Já se jí v tomto případě absolutně nemohu nabažit! Značku Sportique jsem Vám již představovala v recenzi Jasmínového krému na ruce a dnes Vám ukážu tohle dokonalé tělové máslo s vůní manga.


Body butter je z Wellness řady přírodní kosmetiky Sportique a první co mě absolutně dostalo je jeho promyšlené krásné balení. Máslo Vám totiž přijde zabalené v přírodní krabičce, která už sama o sobě vypadá jako úžasný dárek. Jednotlivá másla mají skoro stejné balení jen odlišené barvou, mango má krásnou sytě oranžovou. Po otevření na Vás vykoukne bílá krabička plná až po okraj napěněným tělovým máslem a ještě než otevřete samotný kelímek ucítíte z krabičky nádhernou sladko-kyselou vůni!



Tělové máslo má za úkol dokonale vyživit vaši pokožku a to díky přírodnímu složení plném olejů - bambucké máslo, macadamiový olej, olivovému oleji a mnoha dalším viz složení. Příjemně mě překvapil i obsah heřmánku, arniky, řebříčku atd. Prostě másličko nabité jen prospěšnými bylinkami a oleji. Na pokožce má máslo vytvořit jemný,ale nemastná ochranný film a zanechat tak celou pokožku těla vláčnou, jemnou a yvživenou. Vhodný je i pro velmi suchou pokožku!


Po otevření je vůně ještě intenzivnější a připomíná mi nejen mango,ale takové ty obří plněné žvýkačky, nevím už jak se jmenovaly,ale vůně je to skutečně hodně podobná. A překrásná!! Absolutně se těším na večerní "mazací" rituál už jen kvůli této krásné přírodní parfemaci. Líbí se mi, že máslo nemá extrémně hutnou konzistenci,ale je příjemně našlehané i když hodně husté. Má jemně měruňkovou barvu a roztírá se krásně, není třeba dlouho zapracovávat do pokožky, jako třeba Kivvi marmeládu,kterou kvůli tomu používám sporadicky. Tady naopak musíte pracovat rychleji jelikož se do kůže vstřebává velmi rychle a nezanechává pocit mastnoty! Což je u většiny tělových másel problém. Tady sice cítíte , že na povrchu zůstane vytvořený ochranný film,ale není mastný, tedy pokud máslíčka nedáte zbytečně velké množství. Což je další výhoda ,stačí opravdu málo.Aplikaci jsem zkoušela jak na suchou tak i na vlhkou pokožku a ani v jednom případě není problém. Navíc se mi líbí , že na obalu přehledně najdete datum výroby i spotřeby, což opravdu oceňuji! Máslo stojí 550,- a koupit ho můžete zde, momentálně je však tato vůně vyprodaná,ale i ostatní vůně jako piňa colada, vanilka, bamboo jsou určitě stejně krásné. Mě osobně třeba velmi zajímá vůně Bamboo. Pokud však chcete konkrétně tuto mají variantu tělové mléka,která stojí i méně - klik.

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ malá spotřeba
+ přehledné označená do kdy krém spotřebovat
+  nevytváří mastný film
+ složení
+ krásné balení

Mínusy:
- nenašla jsem

Tělové máslo jsem dostala v rámci spolupráce, za což moc děkuji :) 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tak to vypada vazne paradne, krasny design a ta super konzistence :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypada vazne paradne, krasny design a ta super konzistence :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky