Krásné balzámy od Sportique - granátové jablko a višeň

Značka Sportique opět zabodovala překrásně balenými balzámy na rty, já jsem z nich unesená, jsou prostě opravdu dokonalé, balené v malých kelímcích, vím, že spousta z vás stejně jako já preferuje balení v tyčince,ale já bych neměnila,jsou prostě opravdu krásné!! Roztomilé a jako dárek absolutně ideální. Na vyzkoušení jsem si vybrala balzámky dva - Višeň a Granátové jablko, tak se na ně společně jdeme podívat.



Balzám na rty Granátové jablko
Velmi výživný balzám s vůní granátové jablíčka s přírodními oleji,které v pokožce mají za úkol uzamknout vlhkost a tak předejít vysychání. Navíc má chránit a před vznikem oparů a popraskaných koutků. Samozřejmostí je přírodní složení.



Balzám je velmi hustý,ale bez hrudek, ihned maličko taje takže se nanáší velmi dobře. Na rtech udělá jemnou ochrannou vrstvu, která ovšem není lepivá ani jinak nepříjemná. Nemám pocit upatlaných rtů, takže se balzám může využít na jakékoliv suché místo na těle, já ho ráda používám i na kůžičky kolem nehtů. Balzám překrásně sladce voní. Jsem s ním opravdu moc spokojená a není nic co bych mu vytkla. Koupit ho můžete na oficiálním eshopu za 139,- zde. Navíc můžete využít slevu 10% při zadání kódu - MHF1Q1U0ELAX.


Višňový balzám
Pokud mě uchvátil balzám s granátovým jablkem ta tenhle je pro mě top. Ta vůně je jedna z nejhezčích vůbec! Voní mi jako višně s marcipánem a kapkou višňovice, je to prostě úžasné. Kolikrát si za den musím jen přičichnout, tenhle u mě zatím díky vůni vede. Na fotce je i hezky zabarvený, na rtech však tento efekt moc nemá, udělá je nepatrný nádech, spíš neviditelný.Účinky má úplně stejné jako předešlý balzámek a jsem s ním stejně spokojená. Jen ta vůně je krásnější, vánočnější. Info zde.



V nabídce eshopu najdete ještě tyto druhy:

  • Limetka s mátou
  • Med
  • Piňa Colada
  • Růžová perleť
  • Sladký grapefruit
  • Šťavnatý hrozen
  • Vanilkový krém

Mě tedy nejvíc zaujal Med, Piňa Colada a Limetka :) Takže až spotřebuji tyto asi se po nějakým z těchto poohlédnu. V eshopu mají ještě do 17.12.2015 akci - doprava zdarma nad 300,- .Takže akcí je teď u Sportique víc než dost. 

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ krásný obal
+ množství
+ cena

Mínusy:
- nenašla jsem, pro někoho možná , že jsou v kelímku,ale v nabídce mají i balzámy v tyčince, takže na výběr je

Hodnocení: 10/10



Komentáře

  1. Ty vypadaji nadherne! :) Sice vim, ze balzamky v kelimku nejsou uplne hygienicke a prakticke, ale ja je stejne miluju a kde muzu, tam si vybiram prave kelimkove verze :) U techto me hodne laka limetka s matou, vanilka nebo grapefruit (anebo jednoduse vsechny :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně také vím že jsou hygieničtější ty v tyčince,ale nikdy nejsou krásné tak jako tyto :)

      Vymazat
  2. Ty vypadaji nadherne! :) Sice vim, ze balzamky v kelimku nejsou uplne hygienicke a prakticke, ale ja je stejne miluju a kde muzu, tam si vybiram prave kelimkove verze :) U techto me hodne laka limetka s matou, vanilka nebo grapefruit (anebo jednoduse vsechny :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Mám limetku s mátou a je moc fajn. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo tak ty vypadaji bozsky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky