Čistící péče na pleť - top produkty 2015

V odličování a čištění jsem letos vyzkoušela víc než dost, takže výběr byl opět těžší,ale už je rozhodnuto tak se na to koukněte :)

Micelární voda La Roche Posay
Za rok 2015 je vítězem tato, sice jsem nyní vyzkoušela další dvě,ale na ty nejsou ještě recenze, takže je nemohu započítat. Ale i tak je La Roche Posay určitě top, krásně odličuje, nedráždí oči a nemám s ní velkou spotřebu. Cenově je asi v porovnání s Biodermou malinko dražší vzhledem k množství,ale pokud chcete menší balení na cesty rozhodně doporučuji! Celý článek zde .



Mycí emulze Kivvi
Jsou pořád mé top, a to jak pro mastnou pleť tak i pro normální. Obě jsou cenově stejné , sice trochu dražší,ale stačí maličko. Dokonale odličují, pokud jsou zvoleny pro správný tip pleti tak ani nevysušují, Krásně voní, dokonalé složení ..no prostě moje láska :) Článek je tu na emulzi s mátou a zde na tu s lopuchem. 



Nejlepší pleťová voda pro smíšenou pleť
Je beze sporu od BioAroma, lepší jsem neměla a brzy si jí zase musím pořídit, už mi vážně chybí. Pleť je po ní jemná, pory staženější a celkově je radost jí používat pro její dokonalou vůni. Lepší jsem opravdu neměla, za rok 2015 jsem jich mraky vyzkoušela,ale ani jedna této nesahá po ani po kotníky!! Článek na úžasné tonikum zde. 


Tak to bychom měli, na rok 2016 si užijete hodně recenzí s této kategorie, tak uvidíme jestli něco předčí tyhle moje oblíbence. Míte některé z nich doma? 


Komentáře

  1. Ta mycí emulze od Kivvi, chjo, musím se do ní konečně ukecat. A zaujala mě Bioaroma, to bych tak zvládla :-) Já jsem letos nepřišla na nic úžasného, jen jsem se vrátila k některým stálicím - jako je např čistící gel rival de loop :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tady mám také některé stálice,které asi nic nepřekoná a putují jako Top do dalšího roku a ta BioAroma je prostě best :)

      Vymazat
  2. Tak z těchto tří věcí jsem nezkusila ani jednu. A nepopírám, že ta BioAroma mě fakt hodně láká! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Vyzkoušej aspoň se budu těšit na tvou recenzi :)

      Vymazat
  3. Od Kivvi som mala dulovú emulziu (a mala som aj pár vzoriek tých ostatných), ale dulová mi sedela najviac :) Asi by som si z nej mala kúpiť ďalšie balenie :) Teraz používam čistiacu penu od Soaphoria.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem měla taky, má lepší cenu,ale jinak mi účinkově mnohem víc vyhovují tyhle dvě. Ta pěna zní moc dobře , na tuhle značku se letos taky chystám

      Vymazat
  4. Tu micelárku od LRP chci vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu hodně dobrá, přijde mi stejná jako Bioderma,jen tahle je možná maličko dražší

      Vymazat
  5. Ja si zamilovala od Kivvi cistici emulzi s kdouli, kterou jsem vyhrala zrovna u tebe v soutezi pred par mesici, urcite musim od tehle znacky jeste neco vyzkouset :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbila, no jo, koukám máš u mě nějaké štěstí :) A to se mi ten email zdál nějaký povědomí :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky