Brazil Keratin - Gold řada pro poškozené vlasy

Dnes Vám představím pro mě absolutní novinku v péči o vlasy a to značku Brazil keratin a konkrétně řadu Gold pro nepoddajné, poškozené vlasy se sklonem ke krepatění. Výrobky jsem dostala od firmy na testování a jsou to bohužel asi první produkty,které jsem dostala,sama si i vybrala a nebudu hodnotit kladně :/ Dost mě to mrzí, nejsou to zrovna levné produkty, já je dostala jako celý set ještě s olejíčkem,který na svou recenzi ještě čeká. Hodnota setu, kde je olejíček, šampon a kondicionér je 799,- a koupit můžete na oficiálních stránkách. Předem chci říct, že keratinové produkty na vlasy jsem doposud nikdy nezkoušela a na spolupráci jsem kývla po přečtení kladných recenzí na různých stránkách. Konkrétně recenzi na tuto řadu jsem zatím našla jen na oficálním webu. No nic jdeme na to..


Balení jsou spíše praktická než , že by byla skvostem koupelny,ale to mi nevadí, například kosmetika Hristina to má stejně a jejich produkty jsou skvělé a mám je moc ráda. Takže balení sice nic moc,ale nevadí, důležitý je přeci obsah. Šampon i kondicionér mají stejný objem - 300 ml. Šampon je koncentrát, takže se musí ředit v poměru 1:3 s vodou. Já jsem takto zvyklá ředit si i Redken šampony, dokonce mám od nich i speciální ředící lahvičku, kam nalijete šampon a zalijete vodou, protřepete a krásně aplikujte na vlasy. Takže ředění,které hodně zákaznicím vadilo o Brazil Keratin mě vůbec nevadí, ba naopak aspoň šampon déle vydrží. Konzistence šamponu je hustší gel se spoustu zlatavých třpytek viz foto. Sama si šampony a celkově produkty z kosmetiky vybírám bez třpytek nebo drobných rozjasňujících částeček, nemám to ráda, je to podle mě zbytečné.




Kondicionér je krémovější,ale opět obsahuje zlatavé třpytky, i když už jemnější. Oba produkty nemají moc výraznou vůni, takovou možná trošku po kakaovém másle? Neumím přesně identifikovat, je jemná a moc příjemná. Na vlasech i trošku přetrvává i po vyfoukání.



A teď už jdeme na první umytí. Šampon ani naředěný tolik nepění,přirovnala bych ho k přírodních produktů na vlasy. Už při mytí vlasy dost drhly, takové jakoby odmaštěné. Po spláchnutí, jsem měla pocit koudele na hlavě, takový pomalu jeden velkého dred, vlasy jakoby vrzaly , jako po umytí jelenem..no nic říkala, jsem si,že to tak asi s keratin šampony je a zachrání to kondicionér. Dala jsem si radši trochu větší množství a pořádně do vlasů vetřela, nechala jsem raději působit cca 4-5 minut, poté opláchla. Vlasy byly trochu jemnější,ale ne jako třeba po klasickém kondicionéru, pořád jsem tušila, že to asi půjde hůř rozčesat.

No vysušila jsem opatrně ručníkem a lehce profoukla, jen tak ,aby z nich úplně nekapala voda a pak jsem se dala do rozčesávání, mám dlouhé vlasy takže používám Tangle teezer s kterým rozčešu vlasy rychle a bez zbytečného tahání a potrhání vlasů. Tady ovšem nula úspěch, vlasy nešly skoro vůbec rozčesat, pekelně zacuchané a jakoby vrzající. Prostě šílené!!! Tak jsem je skoro úplně vyfoukala a poté pokus číslo dvě o rozčesání, o moc lépe to nešlo,ale co se dalo dělat rozčesat jsem to musela. Upřímně v životě jsem si tak dlouho nerozčesávala vlasy a ke konci se mi až chtělo plakat, kořínky bolely od rozčesávání dredů!! A nikdy jsme si asi nepřetrhala nebo nevytrhala tolik vlasů...holky to prostě fakt nešlo!!!! Šílené. No po úplném dofoukání jsou vlasy stejně lesklé jako po Redken šamponu bez keratinu. Objem je stejný, jen jsou vlasy těžší, jakoby sušší, hrubší na dotek. Absolutně nechápu proč bych tohle peklo měla podstupovat ještě jednou ,když je efekt stejný jako po nekeratin šamponu a nemusím u toho trpět jako zvíře! No,ale byla jsem rozhodnutá ho kvůli vám ještě aspoň jednou vyzkoušet,aby byla recenze objektivní. Druhý den ráno,ale byly vlasy opět trochu zacuchané a takové suché jakoby natužené, a prostě mě pořád trochu bolely kořínky, jak kdybych je měla natupírované ...přežila jsem s tím celý den a večer se těšila až si umyji vlasy svým šamponem. Vlasy jsem musela mýt 3x šamponem na suché vlasy All Soft od Redkenu abych z nich vymyla to co je obalilo, asi ten keratin. A pak jsem si musela dát vlasovou masku až ke kořínkům!!! A to nikdy nedělám, nechala jsem deset minut  a poté smyla a až pak jsem měla zpět své krásné, lesklé vlasy.

No,ale pořád mi to nedalo, třeba jsem si pro své melírované husté vlasy vybrala blbě , i když je to na poškozené vlasy a melírované takové mají být..no rozhodla jsem se produkty dát kadeřnici,aby je vyzkoušela a odborně napsala názor. Ona sama má vlasy momentálně tmavé, obarvené barvou, žádný melír a má kratší vlasy na mikádo, takže úplný opak mě ( na fotce je blond,ale je to stará fotka ), takže má jiný druh vlasů takže třeba jí sednou lépe.

Kadeřnice Lucie


" Výrobce uvádí že se šampon má ředit ... Já tedy zředila a vůbec nepěnil ... Takže jsem pak při druhém mytí neředila pro porovnání a stejně pění nic moc,pěnit začal pořádně až při třetím mytí! 
První pocit po umytí - vlasy jsou drsné, hrubé a dost zacuchané.
Kondicionér také žádná sláva .... Výrobce na obalu uvádí použijte potřebné množství (moc nechápu, že není uvedeno kolik se má použít) já i při moji délce spotřebovala neskutečné množství, abych do vlasů alespoň trochu vjela prsty ... Doba působení cca 5 minut - nestačilo - vlasy sice byly lepší ,ale že by byly hebčí a snadno roz-česatelné se říct nedá .
Po opláchnutí při bližším pohledu na vlasech stále zůstávají drobné zlatavé částečky. 
Výsledek po foukání: vlasy nejsou zatížené a vcelku lehce šly vyfoukat do objemu ,což vidím jako plus,lesknou se a hezký odráží světlo (nicméně myslím ,že to nebude tím ,že jsou vyživené, ale jen opticky rozzářené díky zlatým částečkám) .Konečky suché,když jsem rozčesávala poměrně dost jsem si jich  zpřetrhala ... Kupodivu ,což se mi fakt nikdy nestalo jsem na temeni měla velký dred, vlasy byly extra zacuchané .Po úplném vyfoukání mám pocit jako po použití silného tužidla. Za mě spíše produkty pro krátké, mastné a nebarvené vlasy. Další dny po umytí přetrvává objem , pocit natužených vlasů a jsou stále nadýchané,i když suché. Za mě tedy produkty nehodnotím kladně a vůbec bych je svým klientkám za ty peníze nedoporučila. "


Takže toť asi vše..produkty vyzkoušeny jak odborníkem tak laikem a na dvou různých typech vlasů a prostě neprošly. Je to ohromná škoda..komunikace s eshopem skvělá a nepíšu prostě ráda takové kritické recenze,ale dlouho se mi nestalo, že bych byla s něčím tak nespokojená jako s tímto :/ No jo ,ale slíbila jsem psát pravdivé recenze tak tady jsou. Aneb za mě pokud si chcete koupit dobré šampony za 799,- tak tyhle to nebudou.


Shrnutí:
Plusy:
+ hezky voní
+ vlasy se méně mastí
+ dodá objem

Mínusy:
- vlasy jsou přesušené
- zatížené, přetrvává pocit silně natužených vlasů
- extrémně špatně se rozčesávají, hodně vlasů se zasuchá a poté při rozčesávání mají tendenci se snadno lámat
- lesk není vyšší než u klasických nekeratin šamponů

Hodnocení : 0/10

Komentáře

  1. Vo mne si teda vzbudila celkom zvedavosť:D Ak keď sa to zdá byť šialené, tak aj som zvyknutá na prírodné šampóny alebo čistiace šampóny úplne bez silikónov...a vlasy po nich nikdy nie sú pekné lesklé...ale práve ako píšeš skôr akoby vŕgajú a sú také akoby hrubšie...horšie sa rozčesávajú....na to, aby boli lesklé a uhladené používam potom už oleje ešte na vlhké vlasy. Mojím vlasom, resp. nie vlasom, ale pokožke hlavy šampóny so silikónmi atď moc dobre nerobia...vlasy sa rýchlo mastia, svrbí ma pokožka hlavy a sú bez objemu, preto volím takúto stratégiu...idem si ešte čeknúť, aké majú zloženie...

    OdpovědětVymazat
  2. Len ma teda trošku vystrašil ten vyššie spomínaný dred:D....To by som nechcela:D A ešte sa teda utvrdím v jednej veci, podľa recenzií, ktoré som tu videla, tak si teda skôr naučená používať kadernícku klasickú kozmetiku na vlasy (teda hlavne šampón myslím)...alebo aj šampóny používaš bio prírodné bez silikónov? Lebo inak viem, že si milovník bio vecičiek... Ďakujem za odpoveď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, používám i přírodní a oblíbila jsem si 100% Pure a Unique a po nich super pocit stejně jako po nepřírodních kvalitních, jen třeba hůř pěnily. Ale i po přírodních šamponech jsem si nikdy nevšimla takové suchosti a drsnosti vlasů jako tady. Teď koukám , že jsem zapomněla vyfotit složení šamponů, snad jsem nevymazala z počítače, kouknu doma. Když tak ho sem hned dám, nejsem si jistá jestli jsou tyto úplně bez silikonů, raději počkej s koupí až dodám fotku nebo řeknu kadeřnici at vyfotí mobilem, má je ještě u sebe.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky