Arganové máslo

Arganový olej už asi znáte, je to hit posledních let v péči o vlasy, pleť i tělo. Ale co ,když nemáte rádi oleje a dáváte přednost balzámům nebo máslům? Zatím jsem řešení nenašla,ale firma Sportique to vyřešila a vymyslela 100% přírodní Argan butter, tedy arganové máslo, které má krásně hutnou, tuhou konzistenci balzámu nebo chcete-li másla. 



Krabičku asi už chválit nemusím, je stejně krásná jako zatím vše co jsem z Wellness Sportique řady měla. Arganové máslo samozřejmě má všechny benefity klasického oleje, je tedy bohaté na karoten, tokoferoly, esenciální mastné kyseliny a hlavně na cenné vitamíny A, E a F. Takže máslíčko pokožku regeneruje, chrání před volnými radikály a tak působí i anti-age. Zlepšuje schopnost pokožky udržet si cennou vláhu, zjemňuje a hlavně je díky pravidelnému používání pokožka pružnější, proto se velmi doporučuje na strie jako prevence nebo i na již vzniklé, které pomáhá rychleji zesvětlit a trochu stáhnout. Máslo je vhodné nejen na pleť citlivou, zralou, suchou tak i smíšenou, někdo sice arganový olej doporučuje i na aknozní nebo mastnou, já s tím zatím dobrou zkušenost nemám, přijde mi, že samotný olej bez éterických olejů na pupínky moc nezabírá. Ale na ekzémy, suchou pokožku rukou, kolem nebo loktů , to je jiná!! Funguje zde skvěle. Kromě pokožky se dá toto máslo použít i na kůžičku kolem nehtů, vlasy a celé tělo. No a jaké je tedy toto od Sportique?



Má opravdu velmi hustou konzistenci, dokonale tuhé máslo, ale při dotyku se hodně rychle rozpouštíbohužel jsou v máslíčku znatelné hrudky a jejich tam dost. Sice se po chvilce rozpustí,ale na tomhle by se mohl zapracovat :/ ne každý má čas se doma masírovat trošku delší dobu nebo při použití na obličej první musíte máslo pořádně promnout v ruce a pak teprve lze použít. Vidím to jako jediné mínus,ale trošku podstatnější pokud chcete máslo používat na obličej. Je téměř bez vůně, což je mi moc příjemné, pokud máte totiž zkušenosti s klasickým olejem , víte , že mnohdy voní hodně výrazně po oříšcích, což někomu může vadit. Tady vidím neutrální vůni jako velké plus!:) 



Máslo jsem zkoušela týden jako kúru na vlasykonkrétně na konečky vlasů, obden jsem si pořádně promnula větším množstvím konečky a nechala minimálně hodinku působit. Poté jsem klasicky umyla a pidi množství aplikovala do konečků i po vyfoukání. A výsledek po týdnu: vlasy jsou lesklejší a konečky vypadají zdravěji. Takže super. 



Dále jsem používala jako masku na ruce.Větší množství jsem promnula v rukou po odlakování nehtů, nasadila bavlněné rukavičky a hodinku nechala působit, pak přebytek otřela a ještě nechala deset minut, poté jsem ruce umyla. Nemám ráda pocit větší mastnoty,ale pokud nevadí, rozhodně umývat nemusíte. Výsledek -  ruce jsou jemné jako dětská prdýlka, kůžičky kolem nehtů jsou krásně ozdravené a celkový efekt je víc než pěkný. Vyzkoušela jsem i jako balzám na kůžičky, pokud dáte malé množství je to v pohodě a nejsou ani mastné,ale přesto vyživené. 



Na pokožku těla jsem vyzkoušela pouze jako balzám na lokty, kolena a paty na noc, stačí maličké množství a spokojenost. Na obličej jsem nezkoušela, nemám moc ráda mastnější věci na kůži na obličeji. Jak víte mám ráda gely, fluidy,ale máslíčka na pleť moc ne. Ale vyzkoušela jsem malinkaté množství místo očního krému na noc a to samé na rty a efekt moc pěkný.Myslím, že multifunkčnější věc jsem doma neměla! Za mě obrovská spokojenost. Vůbec nedráždí, nepálí, vytvoří krásnou ochranou vrstvičku, kůže je dokonale zjemněná, hydratovaná a hlavně vyživená. Vlasy vypadají také zdravěji, kromě hrudek dokonalost sama. Vyhovuje mi mnohem víc než samotný olej. Lépe jakoby přilne k pokožce a navíc má hezčí balení. Už mám 3/4 pryč takže pak určitě doobjednám. Nezapomeňte využít slevu 10% při zadání kódu - MHF1Q1U0ELAX  a to na oficiálním eshopu zde. 



Shrnutí:
Plusy:
+  hydratuje, vyživuje, regeneruje
+ multifunkční využití na vlasy, pleť, tělo
+ je bez vůně
+ pěkné složení
+ krásný obal

Mínusy:
- máslo obsahuje drobné hrudky a je potřeba ho dobře vmasírovat

Hodnocení: 7/10




Komentáře

  1. Vypada moc dobre, ja mam zkusenost jen s arganovym olejem, ktery mam moc rada, ale maslo by take nemuselo byt spatne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou právě na oleje moc nejsem, proto mi vyhovují tyhle tužší konzistence :)

      Vymazat
  2. Vypada moc dobre, ja mam zkusenost jen s arganovym olejem, ktery mam moc rada, ale maslo by take nemuselo byt spatne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Arganovy olej nad zlato ;). Ja pouzivam najma na vlasy a odlicovanie oci, kvoli anti-age a vyhladzujucim ucinkom :). Tekuta forma mi sice vyhovuje viac, ale tuhu konzistenciu zase ocenujem pri cestovani, takze fajn vynalez :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla argan oleje už dva a asi tuhá forma mě baví víc, celkově i balzámy a másla mám raději než oleje. A jak píšeš na cesty to bude super

      Vymazat
  4. To zní jako super věc. :) Akorát se obávám, že pod hydrogenated vegetable oil se bude schovávat palmový olej... jenže ten je neřád skoro všude.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky