Alverde - jemná pasta na zuby s mátou

Jakou pastu preferujete? Bělící, tu co umí předcházet zubnímu kazu, na citlivé dásně nebo třeba pastu,která je vhodná při léčbě homeopatiky? Nebo stejně jako já začínáte experimentovat a zkoušíte jemné přírodní zubní pasty,ale nechce se Vám hned tolik utrácet? Dobrou volbou je potom přírodní pasta Alverde z Dm drogerie, opět myslím do stovky a to za 75ml. Už hooodně dlouho používám ze stejné řady i ústní vodu ,která je pro mě absolutní top, i když chuť se trochu zhoršila, no inovace ne vždy k lepšímu,ale i tak jí zůstáváme doma stále věrní. No ,ale pojďme se podívat jaká je zmiňovaná pasta na zuby.


Honosí se názvem -  Zubní pasta Máta 5v1, takže má kombinovat clekem pět benefitů pro vaše zoubky.
  1. Má chránit před zubním kazem - to moc neposoudím, to podle mě dělá asi každá pasta pokud jí používáte pravidelně minimálně ráno a večer
  2. Šetrně odstraňuje zubní plak -  potvrzuji, zuby po ní netrnou, dásně jsou také v klidu a neolupuje se mi sliznice jako po agresivních zubních pastách
  3. Zabraňuje vzniku paradentózy -  nedokážu úplně posoudit,ale mé dásně jsou určitě méně citlivé protože je šetrná a má lepší složení
  4. Osvěžuje dech -  tak to umí chemické lépe, tahle je hodně slaboučká na osvěžení dechu,ale to doženete již zmiňovanou ústní vodou Alverde



Složení je velmi pěkné, líbí se mi například Aloe vera, zinek, máta, měsíček a heřmánek, vše moc pěkné rostlinky, které zoubkům, sliznici i dásním víc než prospívají. Škoda, že ještě nedokáže zoubky trochu bělit. Jinak je to pravdu dokonalá zubní pasta a moc mi vyhovuje. Chuť je neutrální, vůně jemná, jen konzistenčně trošku řidší,ale to mi vůbec nevadí. Takže jsem konečně našla svou oblíbenou přírodní zubní pastu :) Ale přiznám se občas ji prostřídám s bělící klasikou, tedy dokud nenajdu adekvátní bělící v přírodním provedení, takže šup s tipy do komentáře.

Shrnutí:
Plusy:
+ chuť je jemná
+ složení
+ cena
+ jemnost k celé dutině ústní

Mínusy:
- maličko řidší konzistence

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Já si míchám doma jílovou zubní pastu ...... 50ml kelímek naplním kaolínem (v průběhu musíte trošku přidat, tekutina zmenší obsah), přidám minerální vodu, špetku lékořice,nebo kopřivového prášku, špetku himalájské soli a špetku sody bicarbony, špetku stévie v prášku, pak přidám kapku extraktu z propolisu, dvě kapky EO hřebíček, dvě kapky citron,nebo grep, dvě kapky máty a tak tři kapky EO eukalypt a pokud chcete můžete kápnout ještě malinko glycerinu (ale opravdu jen kapičku), vše promíchat. Nabírám špachtličkou, vždy před použitím trochu promíchám. Uvedené množství stačí pro dva dospělé lidi zhruba na týden, proto nepřidávám konzervant, není to na tak krátkou dobu nutné :-) S pastou jsem velmi spokojená ..... hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm to zní dobře, já jsem ale trochu líná na výrobu, takže kdyby se dal koupit v pěkném balení zaujal by,ale jinak je to se mnou děs :D

      Vymazat
  2. Ani by mě nenapadlo, že i Alverde dělá zubní pasty. Po půl roce mě už nebaví signal, tak hledám, co dál :) blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej,ale musíš počítat s tím, že bude řidší a méně fresh, takže at nejsi zklamaná,ale má rozhodně lepší složení

      Vymazat
  3. Taky ji mám ráda. :) Ale ústní vodu jsem ještě nezkoušela, to musím napravit. Upgrade svěžesti pasty by se hodil. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej já uuuž jinou nepoužívám, jen škoda, že trochu změnily chuť dřív byla lepší

      Vymazat
  4. Anonymní12/15/2015

    Já střídám tuto Alverde, křídovou od Urterkramu (ta nemá chuť vůbec žádnou) a potom Powersmile od Jason, která je z těch přírodních past nejpodobnější klasickým a funguje na velmi citlivé zuby ;) Když chci vybělit, používám aktivní rostlinné uhlí, které je i oproti jílu velmi jemňounké :) Ale pak to chce ještě pastu, jinak má člověk černý dásně a jazyk :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky