Weleda - Jardin de Vie Grenade aneb smyslná přírodní vůně

Tuhle novinku ve světě přírodních vůní od značky Weleda jsem dostala na vyzkoušení od eshopu Lekarna.cz a nemohla jsem se dočkat balíčku, když jsem totiž viděla tuhle trojici přírodních vůní měla jsem v plánu si jednu z nich vybrat. Ale nemohla jsem se rozhodnout zda tuto variantu s granátovým jablíčkem nebo s růží, takže když už jsem měla téměř vybráno přišla mi tahle milá nabídka, s tím, že se mi granátové jablíčko bude určitě moc líbit.


Balení se mi moc líbí, i když ho hodně bloggerek kritizuje  a jeho jednoduchost přirovnávají k obalům  Avon vůní , mě to tedy nepřijde, Avon si nekupuji a ani mě neláká. Ale jednoduchost tohohle obalu mi padla do oka hned, líbí se mi vysoké a štíhlé flakónky,které jsou odlišené barvami. Takže za mě je lahvička rozhodně plusem.


Jardin de Vie Grenade je toaletní voda inspirovaná perskou zahradou s granátovými jablky. Měla by být optimistická, svěží a žensky smyslná...Ukrývá v sobě tóny pomeranče, davany ( ta připomíná mango ) , květy neroli a hřejivou vanilku. Vše má evokovat perskou kvetoucí zahradu plnou příslibů a očekávání. A je to tak? Na mě vůně působí absolutně opojně, opravdu mám pocit , že takhle by mohla vonět nějaká princezna z pohádek tisíce a jedné noci...je to vůně slavnostní , podle mě naprosto ideální na zimu a vánoční období. Prostě slavnostní vůně. Je sladší, trochu těžší a malinko odlehčená pomerančem,který je zde cítit.

Mě osobně se vůně strašně moc líbí a trochu si jí šetřím na Štědrý večer, protože na tenhle den je tahle vůně jako stvořená. A pokud se ptáte jestli budu jen chválit nebo má toaletní vůně i nějaké negativa tak ano, našla jsem jedno jediné. Tím, že Weleda je čistě přírodní toaletní voda nevydrží tak dlouho jako její syntetické kamarádky, takže jedno stříknutí ráno Vám rozhodně nebude stačit. Vůni na sobě cítím asi 2-2,5 hodinky. Víc určitě ne. Déle je cítit na oblečení než na pokožce. Ale zas mám na druhou stranu dobrý pocit, že to není chemický koktejl. Snesla bych ,ale určitě lepší výdrž, takže na tom by Weleda mohla zapracovat! Cena za 50 ml je 579,- a nakoupit jí můžete například zde.


Shrnutí:
Plusy:
+ smyslná a krásná kombinace vůní
+ složení
+ krásný obal

Mínusy:
- výdrž

Hodnocení :8/10

Komentáře

  1. Ja dostala od Weledy nabidku si jednu vuni vybrat a zvolila jsem si variantu s ruzi, tak se moc tesim az ji vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja dostala od Weledy nabidku si jednu vuni vybrat a zvolila jsem si variantu s ruzi, tak se moc tesim az ji vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky