Sportique - krém na ruce s jasmínem

Značka Sportique je na našem trhu poměrně krátkou dobu a jako první uvedla na trh řadu pro sportovce, proto také název Spotique, ale naštěstí nezůstala jen u těchto výrobků,ale vrhla se i na Wellness řadu, kde již nabízí mnoho kosmetických lahůdek. Takže,když mě oslovili ohledně nabídky výrobků na testování, ne, se prostě říct nedalo. Jedná se totiž o kosmetiku s krásným, čistě přírodním složením s překrásnými obaly a ještě za příjemné ceny, takže,když náhodou propadnu jejich kosmetice, nezruinuje mi to peněženku :) Takže jdeme na to. Jako první jsem si pro Vás připravila recenzi na jejich Krémy na ruce s 25% bambuckého másla.


Krémy jsou balené do naprosto rozkošných krabiček, které jsou opravdu stylovým doplňkem mé kabelky a kdykoliv je někde vytáhnu vzbuzují zájem a otázky co je to za značku a kde se dají koupit! Balení je překrásné ,ale je zároveň i jediným mínus produktu, někdo prostě kelímky nemá rád z hygienických důvodů, s čímž musím souhlasit,ale upřímně asi bych stejně neměnila i kdybych měla na výběr, ten obal je totiž fakt rozkošný. Navíc má obsah 75ml což je na ruce pěkné množství.


Krém na ruce má regenerovat,vyživovat, zvyšovat pružnost pokožky a hezky jí i hydratovat, takže prostě takový ten mix co potřebují naše ruce a nehty, ano krém je vhodný samozřejmě i na nehtovou kůžičku. Navíc má krém na rukou vytvořit ochrannou vrstvičku a to díky 25% bambuckého hojivého másla. Dále například obsahuje bylinky jako rozmarýn, neem, které zaručují antibakteriálnost nejen krému,ale také toho, že se bacilům nebude na našich rukou tak líbit a díky těmto složkám se budou i lépe hojit drobné oděrky. Dále se mi líbí obsah arniky, která je všemocná bylinka na hojená, regeneraci a dokonce i urychluje hojení modřin. A dále je tu i kopřiva, detoxikační bylinka. Zajímavostí je i vitamín C,který milují naše kolagenní vlákna a je dobrým anti-age vitamínem, a dokonce i maličko pomáhá zmírnit pigmentace ( ale primárně na to určen krém samozřejmě není, to by tu museli být zastoupeny i jiné složky ).  A to vše je doplněné zvolenou vůní krému.

Na eshopu sportique.cz  nabízejí vůní hned několik:

  • Divoká růže
  • Geránium + levandule + růže
  • Jasmín
  • Levandule
  • Med
  • Pomeranč
Já si zvolila Jasmín, ten mám totiž velmi ráda. I když lákala mě samozřejmě růže a pak květinová směs. No příště. Tak a teď jdeme k postřehům ohledně krému. Balení jsem už vychválili. A co vůně? Vůně mi připomíná jasmín s podtónem jiných bylinek, takže primárně jasmínovou vůni mi to až tak úplně nepřipomíná, prostě taková velmi příjemná jemnější  květinová vůně,která na rukou chviličku přetrvá. Takže vůně ano,ale jasmín, jsem si představovala maličko jinak. Ale to bylo u celé jasmínové řady asi maličko problém co jsem koukala i na jiné blogo-recenze. Tím nechci říct, že vůně není hezká, je krásná,ale jasmín mi to až tak nepřipomíná, škoda. 


Jinak krém se opravdu krásně rychle vpíjí, což strašně moc oceňuji, hutné krémy dokážu používat až na noc, přes den je na rukou nesnesu. A když jsem viděla hutnou konzistenci po otevření tohohle krému trochu jsem se lekla,ale příjemně překvapil, vsákne se opravdu hodně rychle. Stejně jako jsem zvyklá u L'Occitane. Takže pokud máte rádi jejich krémy, tyhle budete milovat také. Stačí maličké množství,takže tohle balení vydrží opravdu na dlouho. Po pravidelném týdenním používání dvakrát denně jsem si všimla daleko lepšího jení oděrek i záděrek, ruce jsou krásně vyživené, pružné a nikde žádné šupinky. Myslím, že krém obstojí i do mrazů,které už brzy přijdou. Složení má také krásné. Takže upřímně za 190,- je to luxusní krém s překrásným obalem a rozhodně až mi dojde půjdu očichat další vůně a nějako si určitě koupím, jsem opravdu nadšená a krém rozhodně zařazuji do Top produktů a všem vřele doporučuji :) Tohle se totiž opravdu povedlo. 

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ rychle se vstřebává bez pocitu mastnoty
+ dobře hojí
+ krasně vyživuje, hydratuje
+ stačí malé množství
+ cena 
+ krásný obal

Mínusy:
- hygiena obalu

Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. Je úžasný! Taky ho mám a z té vůně jsem odrovnaná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že také vyhovuje, je to opravdu jeden z nejlepších krémů na ruce co jsem měla :)

      Vymazat
  2. Také mám, jen medový a miluji ho! :-) Jsem překvapená, že jsem ho sehnala na trzích u nás v ČB :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí také nádherně vonět :)

      Vymazat
    2. Tak hezky, že si ho maže i přítel ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky