Sephora konjac aneb když chcete vyhodit dvě stovky

Myslím, že když se v Sephoře objevila tahle bílá rostlinná houba na čištění pleti hodně z Vás si ji asi stejně jako já vlivem pochvalných ód koupilo. Já už jí párkrát viděla a nějak mě nechávala chladnou,ale díky Instagramu a všem pochvalným recenzím jsem podlehla a tuhle houbičku potřebovala nutně vyzkoušet také.


V Sephoře vyjde na 190,-  ( tedy aspoň myslím, když tak mě opravte , já jsem na ceny sklerotik ) a je čistě přírodní bez příměsí z rostliny Konjac. Je vhodná pro všechny typy pleti včetně citlivé. V Sephoře slibují, že houba odličuje a i nahradí jemný peeling. Obličej máte mít pak čistší než dětskou prdýlku. Dá se použít samostatně nebo s přidáním čistícího přípravku, třeba gelu apod. Čištění se provádí dostatečně navlhčenou změklou houbičkou a to krouživými pohyby s důrazem na problematické zóny. Takže to jsme si Konjac představili dle oficiálního textu. A teď jdeme na skutečnost jak funguje.

Houbička je po vyndání z obalu tvrdá a pod tekoucí vodou krásně změkne a jakoby nabobtná , takže je na dotek moc příjemná, jakoby tvořená ze spousty měkkých kuliček. Jako první jsem chtěla vyzkoušet její odličovací schopnosti bez přidání přípravu. Takže jsem jí namočila a krouživými pohyby jezdila po obličeji a ono tadáá leda kulový!! Měla jsem make-up rozšmudlaný po celém obličeji, no nechutný pohled. Houbička byla skoro čistá takže je Vám jasné , že kromě namočení a rozšmudlání make-upu po celém obličeji se nestalo zhola nic. Tak pokus číslo dvě byl s čistícím gelem, a tady je houbička taky na na prd!!! Při použití třeba s mořskou houbou je pak houbička plná líčidel a krásně uvolní make-up ,který pak už jen opláchnu a jsem skoro dokonale odlíčená. Tady je konjac čistí i s gelem a jakoby ten gel nepronikne ani do středu houbičky takže to vyjde stejně jako byste si gel šmudlali prsty , prostě konjac nepřináší žádný odličovací bonus. Takže tady selhal a je to dle mého soudu klamavá reklama, odličovat prostě neumí.

Tak jsem si řekla, že zkusím jeho peelingové účinky. Již na odlíčený a čistý obličej jsem použila vlhkou houbičku, je to velmi příjemná masáž a to i kolem očí,takže konečně bod k dobru. Po opláchnutí obličeje je pokožka velmi jemná,ale malinko jakoby pne,ale úplně nepatrně. Po pravidelném týdenním používání jak je na mnoha stránkách doručeno se mi pleť odvděčila drobným výsevem pupínků...no je to jasné, každodenní drhnutí ala peeling prostě pleť nedává, což jsem i čekala, ale chtěla jsem to vyzkoušet.

Takže i kdyby odličovala tak na každý den to fakt není. Upřímně houbička má při dobrém uchovávání vydržet max 3 měsíce než jí musíte vyhodit, ideál je prý měsíce dva. A to za ceny od 150-300,- dle firmy je opravdu zbytečné vyhazování peněz. Když si vezmete , denně jí používat nebudete, jinak se citlivější z vás osypou stejně jako já. Neodličuje, takže funguje jen jako peeling. Ano pokud používáte obyčejné mechanické peelingy ( ty ze zrníčky ) tohle Vás nadchne, pleť bude jemnější,ale pokud stejně jako já používáte enzymatické pudrové, tak je efekt stejný. S tím, že peeling si uděláte třeba 2x do týdně, cena peelingu od Kneipp je zaokrouhleně 300,- a vydrží půl roku nebo i víc. Takže se jednoznačně vyplatí! Za mě je to i hygieničtější. Konjac totiž vždy propláchnete pouze vodou a necháte uschnout, kdo ví co je v ní za dva měsíce za bakterie. No nenadchlo mě to, škoda dvou stovek.

Shrnutí:
Plusy:
+ příjemná masáž
+ efekt jako po enzymatickém peelingu

Mínusy:
- cena vzhledem k životnosti
- klamavá reklama, protože neodličuje
- není to na každodenní použití jak uvádí mnoho výrobců, hrozí lehké osypání
- není příliš hygienická
- podle mě zbytečný produkt, bez kterého se každý obejde

Hodnocení: 1/10

Komentáře

  1. No, tak to je fakt škoda peněz :/ Ale děkuji za varování, alespoň vím, co si nekoupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není za co, kdybych bývala četla podobnou recenzi radši bych si za ty dvě kila koupila něco užitečnějšího, tak aspoň ušetřím peníze dalším :)

      Vymazat
  2. Já jsem měla konjakovou houbičku Missha a taky stála za starou bačkoru. Myslím, že mi i při veškeré péči vydržela ještě kratší dobu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ten názor nemám sama , že je to leda na dvě věci :)

      Vymazat
  3. Já mám už druhou houbičku ze stráněk Hairbeuty a jsem spokojená, vydrží mi dlouho a fakt ji oceňuji zejména při večerním mytí/odličování. Teď jsem ji teda vyměnila za mořskou houbu, ale myslím, že mi konjac vyhovovala víc. Nikdy jsem ji tedy nepoužívala bez čistícího prostředku, to jsem usoudila hned na začátku, že samo to čistit nebude. Taky s ní ráda smývám pleťové masky, rukama jsem to nesnášela obden prát ručníky se mi taky nechce....

    OdpovědětVymazat
  4. No já také právě slyšela velké pochvali na Konjak houbičku a tak jsme si jí objednala v Avoně.. Jsem na ní dost zvědavá, jestli na tom bude stejně, jak tato ze Sephory.

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky