Limitovaná edice Bambucké máslo a med

Mám pocit, že moje nejlepší kamarádky mě mají prostě absolutně přečtenou, ví čím mi udělat obří dětskou radost :) A touhle sadou od L'Occitane se tedy kamarádka opravdu trefila do černého. Dlouho jsem od nich doma nic neměla a sama jsem si říkala, že mi už dochází jejich krémy na ruce a budu muset něco koupit, jejich krémy na ručičky mi totiž přijdou jako jedny z nejlepších, jelikož vypadají krásně, jsou v malém "kabelkovém" balení a většina se jich krásně rychle vsákne do pokožky. Takže ,když mi dala tuhle sadu k narozeninám, skákala jsem doslova blahem!!! Kosmetika je totiž z nové podzimní litované edice Bambucké máslo s medem. Má překrásné veselé obaly s motivem medových pláství ( doufám, že já být dobrá čeština , vyskloňoval plástev mi dalo nějak zabrat :)..no posuďte sami nejsou obaly úplně roztomiloučké a do podzimu se opravdu hodí, jsou veselé a hned zlepší náladu.


Součástí balení je praktická menší taštička, která se mi skvěle hodí na šminky do kabelky. V  taštičce jsem našla Krém na tělo, Balzám na rty a Krém na ruce. Vše jsem poctivě vyzkoušela a jelikož mám od všeho už jen polovinu nebo méně jdeme na recenzi.

Balzám na rty


Je v praktické tubičce o objemu 12 ml. Obsahuje 5% bambuckého másla a regenerační med z Provence. Balzám úžasně silně voní po medu a včelím vosku, je to krásná uklidňující zimní vůně. Konzistence je řidší balzám, který sladce chutná :) Na rtech je moc příjemný a hezky se lesknou. Bohužel bych spíš uvítala hutnější konzistenci,která rty víc obalí a delší dobu na nich vydrží, tenhle balzámek je totiž docela brzy ze rtů dole, respektive za chviličku ho sníte. Rty tedy moc v zimním období neochrání. Regenerace je také trochu nižší. Spíš bych ho zařadila do kategorie hydratační balzám s leskovým efektem,který trochu vyživuje. Díky řidší konzistenci i rychleji ubývá, jsem už asi za polovinou po cca měsíci. Na co je ,ale skvělý je přes Dermacol 16h lesky. Funguje úplně stejně jako ten jejich průhledný gel,ale lépe chutná i voní. Takže jsem pro něj našla hned využití. Jinak za mě je to balzámový průměr v moc pěkném obalu a sama bych si ho znovu nekoupila za  cenu 210,- z nám lepší balzámy.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásný obal
+ vůně
+ sladká chuť
+ lesklý efekt

Mínusy:
- cena
- rychle se vypotřebuje
- na rtech neudělá dostatečně ochrannou vrstvu



Hodnocení: 5/10

Krém na ruce


Krém obsahuje více bambuckého másla než balzám, celkem 25% a dále samozřejmě med. Má zvláštní hustou pěnovou konzistenci, jako našlehané mascarpone :) Což je moc příjemné. Opět nádherně voní po medu,ale už v něm rozpoznávám i nějakou zvláštní delikátní květinovou vůni. Taková luxusní medová vůně, nevím absolutně k čemu přirovnat,ale je nádherná. Krém se krásně vsákne do pokožku a ruce dokonale vyživí. Ideální do chladnějšího období , protože na rukou udělá i ochrannou vrstvičku, ale na zas moc takže po namazání můžete klidně za necelých pět minut pracovat i třeba na počítači bez umaštění celé klávesnice. Ale pokud máte rádi krémy lehčí,které na rukou vůbec neucítíte tak si tenhle nekupujte. Tady prostě cítíte , že jsou opečovávané a chráněné, což v chladnějších ranních hodinách opravdu uvítám. Protože zvlášť nehtové kůžičky začínají zimou dost trpět. Krém má objem 30ml a stojí 205,- , což za to jak je kvalitní, krásně voní, má rozkošný obal a funguje tak jak má je dobrá cena. Krém si koupím na zimu ještě jednou,jsem s ní moc spokojená.

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ krásný obal
+ dokonale hydratuje, vyživuje
+ tvoří na rukou ochrannou vrstvu

Mínusy:
- nenašla jsem


Hodnocení:10/10

Ultrajemný tělový krém 


Tak tohle je skvost, ten obal je dokonalý, ten nevyhodím ani když mléko spotřebuji :))) To je fakt krása. Je to plechový šroubovací kelímek, která je prostě báječný...omlouvám se, že tu pěji ody na pouhý obal,ale já jsem asi obalový uchyl :D Miluji roztomilé věcičky. No nic ....už se uklidňuji a popojedeme. Balení je pouze o objemu 100ml za 505,- což bych za tuto cenu čekala dvojnásobné,ale budiž, třeba za to stojí. Krém má pokožku chránit, vyživit a zanechat ji dokonale voňavou po medu a to vše bez pocitu zmaštění. A on to fakt umí! Krém je hustší, našlehaný a musíte s ním pracovat hodně rychle, protože při kontaktu s pokožkou se do ní opravdu během sekundy vstřebává...takže žádné že si na těle dáte ťupku krému tam a sem a pak to celé rozmažete, tak to moc nefunguje, protože by se Vám stejně jako mě stalo, že na některých místech už nebude co rozmazávat :D Takže pěkně partii po partii postupně. Stačí malé množství,ale musíte ho rozmazat prostě rychle. 

Při poctivém každodenním mazání bych měla krém pryč za týden, ale to přeci nechci když voní božsky. Takže si ho nechávám na dny, kdy potřebuji zlepšit náladu, voní nádherně, jako luxusní med s květinami. Je to krásná vůně, taková těžší jako pro princezny z arabských zemí ...zní to ujetě,ale zkuste si krém očichat v obchodě, zavřete oči a co vás jako první napadne, co vám to připomene nebo evokuje? Nějakou orientální vůni v luxusním paláci, tak nějak si to představuji já. Nádhera...tenhle krém si také musím koupit až mi dojde. Škoda, že to je limitovaná edice. Pokožka je po něm hebká, nelepí, není mastná i když cítíte ochranný film. Ihned po namazání se můžete obléknnout. Vůně na pokožce i chvilku vydrží, takže absolutní spokojenost.


Shrnutí: 
Plusy:
+ překrásná vůně
+ pěkný obal
+ nemám pocit mastnoty
+ hydratuje, vyživuje a pokožka je krásně hebká

Mínusy:
- cena
- malé množství

Hodnocení: 10/10

Celou edici si můžete prohlédnout zde. Nevím jak Vy ,ale já jsme z ní absolutně nadšená :) 

Komentáře

  1. Tak tahle limitka se opravdu vydařila, ty obaly jsou úžasné a produkty samy o sobě taky vypadají skvěle :) Nejvíce mě zaujal krém na ruce, tělový krém vypadá taky lákavě, ale je na ten objem vážně dost drahý.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo obaly jsou takové podzimní, veselé opravdu se jim povedli :)

      Vymazat
  2. Tak to je krása :) Musím říct, že jsi mě celkem nalákala a já už nějakou chvilku brouzdám po eshopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě někde očichej, ta vůně je dokonalá, i když ty ted máš ten jejich adventní kalendář tak budeš mít krémíčků na ruce až až :)

      Vymazat
  3. Ten krém na ruce si možná pořídím, můj už mi dochází, tak by se mi nějaký nový hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořid, už mám jen půlku a šetřím si ho :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky