Bioderma giveaway

Vánoční šílenství kolem dárků už pomalu,ale jistě začíná a já tu pro Vás mám jednu skvělou soutěž abyste si také Vy mohli udělat radost :) Nově jsem totiž navázala spolupráci s Biodermou, což je dermokosmetika asi nejznámější díky jejich růžové micelární vodě na odlíčení pleti. A právě tato skvělá odličovací voda je i součástí balíčku pro Vás.


Tak co v balíčku vše najdete? 
  • Sensibio H2O odličovací micelární vodu 500ml pro citlivou pokožku, vhodná i na odlíčení očního make-upu +  malinký vzoreček Atoderm krému na tělo, ten je zase určený pro atopickou suchou pokožku
  • Atoderm nutritive - výživný ochranný krém pro citlivou a suchou pokožku
  • Atoderm tyčinka na rty - ideální na rty extra suché a do mrazu, navíc božsky voní! :) 
Toť představení cen v balíčku, určitě se Vám na zimu budou víc než hodit nebo , že bych Vám ušetřila za vánoční dárek pro někoho blízkého?:) 

Podmínky soutěže:
  1. Dát like na Fb profilu Biderma zde + napsat pod jakým jménem jste dali like
  2. Sledovat můj blog přes GFC, Google + nebo na FB ( stačí na jednom místě, výběr je jen na Vás ) + napsat kde a pod jakým jménem sledujete
  3. Za sledování mého IG účtu si můžete přidat bonusový komentář navíc + napsat pod jakým jménem sledujete
  4. Za sdílení soutěže opět bonusový  komentář + samozřejmě odkaz kde sdílíte, bez odkazu bude komentář smazán
  5. Napsat email kde Vás v případě výhry budu moci kontaktovat ( pokud vítěz nezareaguje do 3 dnů na email bude vylosován náhradník )
  6. Mít doručovací adresu v ČR
  7. Napsat mi zda máte doma již něco od této značky a jak jste s produktem spokojení (nepovinné)
Soutěž potrvá do 5.12.2015 - 12:00 tedy taková Mikulášská nadílka :) A losovat za mě bude samozřejmě random. Více informací o výrobcích zde - www.bioderma-cz.com 

Držím pěsti a přeji hooooodně štěstí. 


Komentáře

  1. Biodermu i teba lajkujem na fb uz dlho :) Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    Od biodermy sa mi toho momentalne nazbieralo viac, slahacka hydrabio i termalna voda z tejto rada a tiez ruzova micelarka :)
    atoderm nutritive ma laka uz dlhsiu dobu, s inym kremom z rady atoderm som pri pouziti na tvar nemala dobru skusenost, sice mi zaberal na ekzem, ale zhorsila sa mi po nom plet. tento by mi mozno vyhovoval viac.

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji na fb jako Linda Kolářová a zde jako caty. už dlouho :)
    lindik1@gmail.com
    mám vyzkoušené nějaké krémy a čistící pěnu, ale nejradši mam dermální vodu.

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji na fb jako Linda Kolářová a zde jako caty. už dlouho :)
    lindik1@gmail.com
    mám vyzkoušené nějaké krémy a čistící pěnu, ale nejradši mam dermální vodu.
    plus sdílím na twitteru https://twitter.com/kol_linda

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní11/16/2015

    Ahoj Jani, Biodermu i tebe sleduju na FB pod jmenem Michaela Mravcova:) Zatim mam zkusenost pouze s Atoderm sprchacem, ktery pouziva manzel atopik, nic jineho mu nevyhovuje. Je pravda, ze nevysusuje a moc doporucuji vsem, co resi citlivou kuzi a ekzemy.

    Ma adresa je berriesandblues@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji pres FB jako Zuzana Křížová.
    suezi@email.cz
    Pouzivam micelární odlicovci vodu a v létě tonovany krem s nejvyšší spf ochranou.

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji pres IG jako zuzanissima

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji pres Google+ jako Zuzanka Křížová https://plus.google.com/110560237254010408770

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super soutez :) Od Biodermy jsem zatim vyzkousela jen krem Hydrabio Riche a jeste mi tu ceka az prijde na radu ruzova micelarka, akorat v te mensi verzi, tak jsem na ni moc zvedava :)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. IG : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sdilim :)
    https://plus.google.com/+ŽanetKovářová/posts/AbVqjYTAQMd
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Anetátor Anetátorový a FB Aneta Riemerov*á, sleduju tebe i Biodermu už dávno :)
    mail sherbatsky@seznam.cz
    Biodermu používám pravidelně, micelárku, oční gel a čistící gel :)

    OdpovědětVymazat
  12. gfc i fb: Vendula Mikulková
    biodermu mám ráda a používám ji pravidelně, oblíbila jsem si řady sensibio, hydrabio a atoderm, ještě jsem nenarazila na produkt, který by mi nesedl. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, sleduji pres GFC a FB jako Karolina Svandova a KarolS. Od Biodermy jsem zatim nic nevyzkousela, tak doufam, ze se na me usmeje stesti ☺ karolina.svandova@seznam.cz, sdilim soutez na FB

    OdpovědětVymazat
  14. 2. Komentar za sdileni na FB Karolína Švandová - karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduji tě na GFC i na FB jako Lenička Kaločová. Od Biodermy mám skoro všechny výrobky z řady Attoderm (krém, peeling, šampon, masku..) a samozřejmě mám i růžovou vodičku. Mám atopický exém a pouze bioderma mi moc pomohla :-) doufám, že budu mít štěstí ptz už mi skoro vše dochází :) plus sdílím soutěž na fb. můj email: kaloc.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji přes GFC jako Simona J.
    FB Simona Jeřábková
    Od Biodermy jsem měla jen jeden vzoreček.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) Krásná GA :)
    FB Bioderma sleduji: Adéla Průchová
    Tebe sleduji na GFC: Adel Heidis :)
    na Instagramu jako: Adellheidis

    Doma bohužel nic nemám, ale už jsem psala ježíškovi seznam :) zatím jsem vždy zkoušela jen vzorky :)

    Pruchovaadela@seznamcz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :) Krásná GA :)
    FB Bioderma sleduji: Adéla Průchová
    Tebe sleduji na GFC: Adel Heidis :)
    na Instagramu jako: Adellheidis

    Doma bohužel nic nemám, ale už jsem psala ježíškovi seznam :) zatím jsem vždy zkoušela jen vzorky :)

    Pruchovaadela@seznamcz

    OdpovědětVymazat
  19. Google ervulenka
    Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Pouzivam a vyhovuje mi, měla jsem uz toho hodne :-)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC slovakovairca95
    Fb Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Od Biodermy mám ráda a stále si kupuji Sensibio Micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Na instagramu sleduji jako irenka slovakova
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. na google+ vás sleduji jako Domiburianova
    muj email je domiburianova@gmail.com
    facebook: Dominika Burianova
    od Biodermy nemám prozatím nic vyzkoušeno, ale přemýšlím o koupi z důvodu citlivé pleti

    OdpovědětVymazat
  23. FB Bioderma - Lenka Mokrá, tebe sleduji na FB také jako Lenka Mokrá.
    IG nemám, ani nikde nesdílím.
    E-mail: l.mokra@email.cz
    Od Biodermy mám doma růžovou micelárku a malý vzorek zelené, zatím nenačato. A zelený čistící gel, který se super a Global krém, který už jsem dodělala, ale byl super a brzy bude jeho následovník na poličce :)

    OdpovědětVymazat
  24. fb likuju jako elizabeth greenova i tu tak sleduju
    tomanova.katerina@centrum.cz
    biodermu miluju hlavne micelaku to je top

    OdpovědětVymazat
  25. ahoooj jinak na ig sleduji jiz dlouho opet jako elizabth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji na fb - Denisa Šebestová a tady jako Dendy
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Instagram - D.endy
    denisa.sebestova@email.cz
    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj , přes GFC sleduji jako Lenca.
    FB jako Lenka KLimova.
    lencaklimova@seznam.cz
    Zkušenost mám s růžovou micelárkou, mám už asi páté balení a velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní11/20/2015

    Sleduji na FB jako Terka Jindřichová ( henryt@seznam.cz ) a s Biodermou nemám zatím zkušenosti :)

    OdpovědětVymazat
  30. Like má ode mě Bioderma už delší dobu a to pod jménem Barbora Tisoňová, sleduji Tě přes stejný facebook, v případě výhry (ve jménu Vánoc si držím pěstičky :-)) mě můžeš kontaktovat na emailu barca.tisonova@seznam.cz a adresu v ČR samozřejmě také mám :-)
    A k té Biodermě, už asi půl roku nebo déle používám micelární vodu (na popud kamarádky) a to jsem si koupila i dvě za cenu jedné do zásoby a samozřejmě čekám, až si je dospotřebuju a ráda bych vyzkoušela jiné :-D Takhle to dopadá při nákupu do zásob :-D S růžovou micelárkou jsem jinak vcelku spokojená, jen jí nesmím dát na tamponek moc, jinak mi vadí v očích a pak jí pod vodou musím smýt, udělá nějaký takový film na pleti :-/ ale jinak fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  31. A dovolím si přidat i druhý koment, pod barborati Tě sleduji na instagramu ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. Biodermu jsem si hodně oblíbila, právě používám krém Hydrabio Riche, který už mám podruhé, a růžovou micelárku a s oběma produkty jsem nadmíru spokojená. V létě mám ráda jejich opalováky ;)

    Sleduji Tě tady na blogu pod jménem Hanďa a stránku Biodermy na FB pod stránkou Recenze kosmetiky.
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji Tě i na IG pod jménem Hanďa, přidávám tedy i druhý komentář. ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Like na FB pod Lucie Jeníčková, na G+ tě sleduji jako Valerie Vie, email v případě výhry - lucie.jenickova@email.cz :-) Od této značky zatím nic nemám, proto ráda vykzouším!

    OdpovědětVymazat
  35. Navíc tě sleduji na insta jako lucidecoco :-)

    OdpovědětVymazat
  36. biodermu sledujem cez nika benko,
    teba sledujem cez tento gfc
    n.princess(zavinač)azet.sk
    milujem biodermu mam od nich vela veci a ani jedna ma este nesklamala

    OdpovědětVymazat
  37. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    zdielam

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji pomocí GFC - Eliška Rokytová (rokytova.e@gmail.com) a Biodermu sleduji jako Elis Rokytová, kontaktovat mě můžeš kdyžtak na rokytova.e@gmail.com
    Ohledně Biodermy mám odzkoušené micelární vody a make-up pro problematickou pleť a byla jsem spokojená. Postupem času bych ráda vyzkoušela i opalovací přípravky a mycí gely :)

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní12/03/2015

    1.+2. FB Kristýna Hrušáková
    3. IG chci_byt_princezna
    4. Sdílela jsem na mém vytvořeném fóru na Vinted o soutěžích http://www.vinted.cz/forum/off-topic/590385-kvalitni-souteze-na-internetu?post_id=7075588
    5. hrusakovak@seznam.cz
    6. ano, ČR
    7. dříve jsem měla čistící vodu, ale dnes jediný přípravek který používám je Sensibio oční gel, ten je totiž super příjemný

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní12/03/2015

    BONUS za IG
    1.+2. FB Kristýna Hrušáková
    3. IG chci_byt_princezna
    4. Sdílela jsem na mém vytvořeném fóru na Vinted o soutěžích http://www.vinted.cz/forum/off-topic/590385-kvalitni-souteze-na-internetu?post_id=7075588
    5. hrusakovak@seznam.cz
    6. ano, ČR
    7. dříve jsem měla čistící vodu, ale dnes jediný přípravek který používám je Sensibio oční gel, ten je totiž super příjemný

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní12/03/2015

    BONUS za sdílení
    1.+2. FB Kristýna Hrušáková
    3. IG chci_byt_princezna
    4. Sdílela jsem na mém vytvořeném fóru na Vinted o soutěžích http://www.vinted.cz/forum/off-topic/590385-kvalitni-souteze-na-internetu?post_id=7075588
    5. hrusakovak@seznam.cz
    6. ano, ČR
    7. dříve jsem měla čistící vodu, ale dnes jediný přípravek který používám je Sensibio oční gel, ten je totiž super příjemný

    OdpovědětVymazat
  42. Na FB sleduji tebe i Biodermu pod jménem Nika Poštová, IG nemám. Můj email je nikapostova@centrum.cz. Jinak od Biodermy mám vyzkoušenou růžovou i zelenou micelární vodu a jsou super. Myslela jsem si, že je kolem nich jen přehnaný povyk, ale jsou opravdu dobré.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky