Bio český krém od Havlíka

Musím se Vám s něčím svěřit, zamilovala jsem se..absolutně a bezvýhradně...a do koho? Nebo spíš do čeho? Ano do tohohle Českého bio krému , který je novinkou v Havlíkově Apotéce. Je úžasný, pro mě absolutně ideální denní i noční krém.Je dokonaly a stojí pouze 189,- za 30ml, což mi přijde hodně dobré. P.S. - opovažte se po recenzi zdražovat, stejně jako s intimní péčí!!! Tu jsem také vychválila až do nebes a bum najednou cena letěla pěkně vysoko, přímou úměrou s chválou na všech možných blozích...no fakt doufám,že tady se cena nehne...protože budu opět hoooodně chválit.


První trochu oficiální omáčky o krému: krém má sloužit jako každodenní pomocník, má být vhodný jako podklad pod makeup. Má být jakýmsi neutrálním krémem pro všechny typy pletí. Co se týče složení je pěkné a navíc i hezky vysvětlené, viz foto na krabičce.


Krém obsahuje například rakytník, který je znám svými regeneračními účinky jak na stárnoucí pleť tak i na akné. Meduňka zase zklidňuje zarudnutí, hojí záněty a celkově pomáhá udržovat pleť zdravou. Nemůže chybět ani mateří kašička, ta hodně vyživuje a regeneruje, je vhodná i pro pleť v menopauze. Dále tu najdeme makový a slunečnicový olej, oba dva jsou hydratační, výživné,ale přesto vhodné i pro mastnou pokožku! 

V složení na třetím místě vidíme Glycerin, někdo je na něj doslova vysazený, že se jedná o levnou surovinu,která u někoho vyvolává na pleti ucpané póry a krupičku, mě se tohle neděje, takže s tím problém nemám a vzhledem k množství dalších přírodních ingrediencí nemám nic proti glycerinu. Ale pokud ho v kosmetice rádi nemáte, krém Vás určitě nezaujme. Mě občas přijde tenhle boom proti některým složkám jako hon na čarodějnice, první to byla ropa v kosmetice, pak parabeny a teď glycerin. S ropou naprosto souhlasím, ta vadí na pokožce většině lidí,ale s glycerinem už to tak horké není, je to jak říct, že lepek je špatný pro všechny, taky není jen jsou lidé na něj citlivý a lidé,kterým nevadí. Podle mě ,by každý měl vyzkoušet co jeho pleti sedne a co ne než něco odsoudí. Znám hodně lidí co si hlídají kosmetiku až fanaticky, aby byla čistá čistá a stejně mají miliony problémů na pokožce protože je problém jinde, uvnitř v těle ne na povrchu na pokožce. prostě každá pleť je unikát a potřebuje péči na míru. A někdy je potřeba hledat chybu uvnitř ( hormony, trávení, střeva, strava, léky ...) a  pak možná zjistíte , že ten glycerin za nic nemohl, že když jste vyléčili vnitřek těla najednou ho používat i můžete. Takže jen proto, že je teď moderní říkat, že glycerin je fuj se mu vyhýbat opravdu nemusíme...ještě pár měsíců a bude fuj něco jiného :D Pokud krém vypadá v jiných aspektech, že by Vám mohl vyhovovat je ideální ho první vyzkoušet než soudit. Mě zas třeba absolutně nevyhovuje dlouhodobé používání čistých olejů ( na navlhčenou pleť samozřejmě ) , pokožka se mi pak opupínkuje, a taky to neznamená , že olejům se musíme vyhýbat.


Takže máme probráno složení i oficiální text co by krém měl nebo neměl s pletí dělat. Já opět musím pochválit balení krémů od Apotéky, je prostě krásně, miluji tyhle tubičky, mají pro mě větší kouzlo než kelímky a jsou i hygieničtější. První čeho si všimnete je nádherná vůně!!! Prostě meduňka a opravdu nádherná...já miluji citrusové tóny a meduňka ve mě vyvolává absolutně blažený výraz. Vůní mi hooodně připomíná Meduňkový krém od Dr.Hauschky, který jsem měla ve dvou vzorcích a bohužel po vyzkoušení jsem zjistila, že ho z nějakého důvodu moje pleť nesnese, ucpával mi pory a dělali se mi drobné pupínky :/ což mě moc mrzelo, protože byl neuvěřitelně voňavý a příjemný. Takže jsem se bála ,aby to s tímhle mazlíkem nedopadlo stejně. Už ho mám skoro vypotřebovaný a mazala jsem poctivě ráno i večer, takže můžu z klidem ohodnotit.

Krém má středně hustou konzistenci,ale do pleti se vsakuje jako fluid, takže pěkně rychle bez pocitu mastnoty. Pleť nedráždí, nemastí a nemám pocit lesklého obličeje. Je ideální pod makeup,nedělá mapy a výdrž makeupu než se pleť začne lesknout je díky tomuhle krému dobrá. Při pravidelném používání mi pleť neucpává, nedráždí, nestahuje a nemám na ní ani jeden zánět, a to ani v T-zóně. Naopak pleť je hladší, jemnější na dotek a hezky hydratovaná bez šupinek. Krém je tedy pro mou pleť naprosto ideální, vůně dělá dobře mé psychice, po ránu pěkně nakopne a večer uklidní nervy , takže je to taková aromaterapie. Jsem moc ráda, že jsem našla meduňkový krém ,který vyhovuje nejen čichovým buňkám,ale hlavně mé pokožce. Takže za mě super a určitě si koupím další :)

Shrnutí:
Plusy:
+ krásně voní
+ rychle se vstřebává
+ vhodný pod makeup
+ hydratuje na jedničku
+ neucpává póry
+ cena
+ balení, hygienické a pěkné

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Super recenze. Značku znám, ale zatím jsem neměla možnost nic vyzkoušet.

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám po druhé jejich ranní masku, měla jsme snídani pro pleť, intimní emulzi a teď tenhle krém na obličej a přijde mi to kvalitní kosmetika :)

      Vymazat
  2. Na základě předcházející recenze jsem si pořídila intimní péči, se kterou jsem moc spokojená a tento krém vypadá, že by taky stál za zkoušku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi spokojená :) Ještě jsem si koupila krém Krásná slečna pro víc mastnější pokožku tak jsme zvědavá jaký krém bude :) Ale tenhel si určitě koupím znova :)

      Vymazat
  3. Tahle značka je mi hodně sympatická, ale zatím jsem od nich nic nezkoušela, tak třeba časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od nich vyzkoušela celkem dost věcí a tahel značka mě docela baví :)

      Vymazat
  4. My máme český krém na e-shopu za 168 :-). Ale Havlíkovka od začátku psala, že to je zavádějící cena, takže se zvýšit může :-(. Jinak recenze super :-)


    http://www.nuspring.cz/bio-cesky-krem-pro-vytizenou-plet-havlikova-apoteka-816.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu :) A jéje, to abych se trochu předzásobila než mi ho zdraží

      Vymazat
  5. Od Havlíka som nedávno začal používať denný krém a takisto super! Od ceny, konzistencie, zloženia až po účinky. Veľmi si ho užívam :)


    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tento krém hodně voní,ale když se mi pak trošinku zhoršila pleť už na mě byl málo,ale teď zase lepší takže si pořídím další balení :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky