Alverde lak na vlasy

Nedávno jsem si v drogerii všimla přírodního laku na vlasy Alverde a jelikož jsem delší dobu přemýšlela, že bych mohla zkusit mít i něco ze stylingu v bio nebo přírodním provedení bylo jasné a musela se mnou tahle růžová lahvička domů :) Má krásné balení a navíc cena je do stovky, tak proč nezkusit.



Složení je takové sice přírodní,ale nic moc, ten alkohol na prvním místě...no,ale zase co bych asi od laku na vlasy chtěla, že?



Já používám lak spíš jen na ofinu a výjimečně na uhlazené vlasů ,když jsou v ohonu. Takže na nic extra ho moc nepotřebuji, výčesy atd. opravdu nenosím. Puch je to opravdu silně alkoholový se sladkým podtónem. Alkohol naštěstí po chvilce vyprchá a je to v pohodě,co ,ale v pohodě není je lepivý efekt ,který zůstane na vlasech. Je to takový vlhký lepivý pocit. Ne takový klasický lepivý,ale suchý jako od některých extra strong laků na vlasy. Tohle mi moc příjemné není. Nesnáším lepkavé laky. Navíc stačí maličko ,aby zafoukalo a ofina je na všechny směry, takže ani moc netuží. Prostě na rovinu nebaví mě, nechci mít na hlavě ulepenou i když přírodní helmu :/ Pokud jste tedy zvyklé na laky třeba Schwarzkopf s malinovou vůní a střední fixací stejně jako já určitě neměňte. Tenhle přírodní u mě tedy vážně neuspěl!!

Shrnutí:
Plusy:
+ balení
+ cena
+ přírodní složení

Mínusy:
- nefunguje jako dobrý lak se střední fixací, spíš s velmi nízkou
- alkoholový puch
- složení,které může citlivou pokožku hlavy dost vysušit
- ulepený pocit

Hodnocení: 2/10



Komentáře

  1. Zatiaľ som neskúšala žiaden prírodný lak na vlasy, možno predsudok, no obávam sa, že by to nedržalo. Dlho som mala rada laky taft, no mastili sa mi po nich vlasy a tak som raz skúsila Syoss a od tej doby už nemením a ostávam verná tejto značky. Loreal mal kedysi skvelý, taký čierny lak na vlasy, ale ako všetko dobré aj toto z trhu už zmizlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si oblíbila laky Schwarzkopf a zvlášť právě malinový, necítím puch v koupelně což je pro mě obrovské plus

      Vymazat
  2. Už som kukala na tento lak a nevedela som si predstaviť, ako bude fungovať. Ale radšej ho skúšať nebudem. Alverde má často alkohol na 1.mieste, ale tak za tú cenu noo...alkohol je lacnejšia forma konzervovania ako vit.E ,tak sa nie je čo čudovať. :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako třeba jedné mmé čtenářce hrozně vyhovuje, nemůže si ho vynachválit. Ale jak řikám prostě jsme ochotná v hodně věcech kupovat přírodní kosmetiku protože je stejně dobrá,ale v něčem prostě zvolím radši klasiku aby efekt byl takový jaký chci a potřebuji

      Vymazat
  3. Díky za recenzi, alespoň vím, co nekoupit :D

    OdpovědětVymazat
  4. A tak som dúfala, že to bude pozitívna recenzia :D Chcela by som si trochu viac začať upravovať vlasy, ale nejak neviem, ktorá prírodná značka v tomto smere za niečo stojí. Tak asi Alverde to nebude :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky