Úžasně výživný krém na ruce s olivovým olejem

Kosmetiku Martina Gebhardt mám moc ráda, takže bylo na čase vyzkoušet i jejich Heřmánkový krém na ruce a nehty, který má úžasný objem 100 ml , takže rozhodně nějakou dobu vydrží, zvlášť mě :))) Nejsem totiž zrovna mazací poctivec,který ručičky maže xkrát denně, i když by to tedy potřebovaly.


Krém zaujme bytelným obalem v kelímku, sama za sebe preferuji tubičky, je to hygieničtější a praktičtější. Takže za mě malé mínus , balení je i těžší, takže to není nic do kabelky. I když na sebe obranu asi dobrý.. Krém je vhodný pro velmi suchou nebo namáhanou pokožku rukou, protože o ni intenzivně pečuje, regeneruje ji i vyživuje. Krém by dokonce měl chránit před záněty a je tedy díky této schopnosti ideální pro ruce trpící na záděrky. Také se velmi hodí do mrazu!


Krém už na první pohled po otevření kelímku působí dost hutně, což taky je . Konzistence je něco mezi extra hutným krémem a balzámem. Po namazání zjistíte , že se nevpíjí tak rychle, takže je to spíš krém na večerní hýčkání, takže teď už mu nemohu vytknout , že je těžší, protože na nočním stolečku mi to rozhodně nevadí. Na denní použití se pro mě moc nehodí, musí se déle počkat než se krém vstřebá :/


Zase se není co divit, obsahuje totiž hutné bambucké a kakaové máslo, která jsou doslova kalorickou mastnou bombou pro naše namáhané ruce a nehty. Dále obsahuje například lanolin, včelí vosk a obě tyto látky mají jediná úkol a to uzamknout vlhkost v pokožce a vytvořit na ní ochranný film. Takže jemný pocit filmu zůstane i po vstřebání. Takže za mě bych ho opravdu doporučila na noc v maličkém množství tak 20 minut než jdete spát ať si neumastíte povlečení, dále do rukaviček na ruce i paty, těm dělá moc dobře. Pak je to ideál do mrazivého počasí nebo třeba když zahradničíte a potřebujete ruce ochránit. Na to je to podle mě absolutně špičkový krém, který nemá konkurenci.


Mile Vás překvapí i citrusovo sladká vůně, díky zelenému čaji a růžové vodě. Dále mě příjemně překvapil obsah hřebíčku , prostě překrásná vůně ideálně pro mě :) Krém jsem sobecky nevyplácala sama na sebe,ale dala ho k vyzkoušení i mamince, která byla nadšená. Jen musela přijít na to, že stačí opravdu maličké množství. Vydrží opravdu na hodně dlouho a cena za 100ml je 403,- což mi vzhledem ke krásnému složení a účinkům přijde v pohodě. Já ho tedy koupila se slevou ,když byl v akci , takže se mi vyplatil ještě víc. Ale až vypotřebujeme určitě koupím na zimu nové balení.

Shrnutí:
Plusy
+ dokonale vyživuje, hojí, hydratuje
+ krásně voní
+ malá spotřeba
+ přírodní složení
+ ideální na zimu nebo pro extrémně namáhanou pokožku

Mínusy
- pomalu se vstřebává
- cena

Hodnocení: 9/10



Komentáře

  1. Ten vypada moc dobre, ja jsem na mazani taky dost lenoch i kdyz mam ruce casto dost suche, takze neco intenzivniho by se urcite hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypada moc dobre, ja jsem na mazani taky dost lenoch i kdyz mam ruce casto dost suche, takze neco intenzivniho by se urcite hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle :) to bych asi na zimu potřebovala :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. O svou pokožku na rukách se moc nestarám, takže mě ten krém moc nezaujal. Avšak naopak zaujal mě tvůj blog a tvoje skvělé fotky! :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  5. O svou pokožku na rukách se moc nestarám, takže mě ten krém moc nezaujal. Avšak naopak zaujal mě tvůj blog a tvoje skvělé fotky! :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky