Smyslné pokušení Kneipp

Krémové sprchové gely od Weledy jsme si ukázali minule a dnes si ukážeme levnější a skoro stejně dobrou variantu a to od značky Kneipp. Mají opět mnoho druhů a už jsem jich hodně také vyzkoušela, nyní jsem si koupila Fíkovou variantu - smyslné pokušení.


Balení je pěkné a v praktické tubičce. Konzistencí je to hustší krém s obsahem fíkového mléka a arganového oleje, díky,kterému je toto velmi výživný sprchový krém. Vyživuje a hydratuje pokožku skoro stejně jako sprchové krémy od Weledy. Vůně je výraznější a déle na pokožce vydrží. Samotná parfemace mi připomíná sladké orientální fiky a docela k ní sedí popis Smyslné pkušení :)


Složení je také pěkné a cena  za 250 ml je o dost levnější - do stovky - než u jejího Weleda kolegy,který je však 100% přírodní, zde je to malinko kompromis mezi klasickou a přírodní. Ale i tak sprchové krémy Kneipp u mě doma budou určitě o dost častěji.


Pokožka není vůbec vysušená, je krásně jemná a provoněná fíky. Sprchový krém nedráždí, nevysušuje ani místa s výskytem ekzémů a celkově jsem s ním velmi spokojená a určitě si koupím tuto nebo i jinou variantu znovu.


Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Pěkný článek :) o této značce jsem ještě neslyšela :) moc se mi líbí jak si k té první fotce přidala ty kytičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Aspoň je trochu ozvláštnění :) Určitě tuto značku vyzkoušej, vyhovuje mi snad úplně všechno. A koukni na recenzi enzymatického peelingu na obličej od stejné značky, ten je top!

      Vymazat
  2. Já jsem asi sto let za opicema, ale Kneipp prodávají normálně v drogeriích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. něco v DMce, pak Alza má pěkný výběr tedy sekce kosmetika. A některé lékárny :)

      Vymazat
  3. Vyzerá to úžasne, zatial som mala od Kneipp len levanduľovú soľ do kúpeľa, ktorá vonia krásne.

    OdpovědětVymazat
  4. No to SLS ma tam dost odradza :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je tam i PEG,ale vůbec nevysušuje a účinkově je velmi podobný Weleda, jen ta má hezčí složení . Také ,ale stojí mnohem víc. Takže je na každém co preferuje. Já miluji více ty plně přírodní,ale občas chci jen změnu vůně a nechci klasickou chemku tak sáhnu po takovém kompromisu.

      Vymazat
  5. Anonymní10/10/2015

    Myslím i v Rossmanu, já mám oranžovou variantu - s mangem, taky voní báječně, a to na ty tropické vůně moc nejsem. Tahle je vyloženě letní a na těle je příjemný - je to jediný sprcháč z drogerky, co mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip kde koupit. S mangem jsem ještě neměla, tak se po této variantě musím kouknout :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky