Peelingový sprchový gel Kivvi

Od Kivvi jsem toho už zkusila víc než dost, ale spíše na obličej, takže jsem byla hodně zvědavá  na to jaký bude Sprchový peeling s pomerančem. Balení je opět krásné jako vždy a o objemu 250 ml za cenu 299,- . Takže vzhledem k peelingům, které si teď kupuji je to docela dražší záležitost. tak se koukneme jestli za to stojí..


Sprchová emulze obsahuje bambusový prášek,který je na můj vkus až moc jemný na tělo, takže za mě bych ho doporučila naprosto všem ,kteří jsou vlastníky citlivé pokožky a nemohou vystát drsnější peeling. Na mě je opravdu až hodně jemný, takže trošku nuda. Dále obsahuje například avokádový olej, takže kůže po umytí není absolutně vůbec vysušená. naopak velmi jemná na dotek a heboučká  :)



Co se týče vůně tak tady zklamání, prostě mi vůbec nevoní. Není to jako klasický pomeranč, a už vůbec ne sladký pomeranč..připomíná mi to parfemaci Alverde sprchových gelů, taková ta vyčpělost o ničem..prostě hodně mě to zklamalo, možná budou jiné varianty lépe vonět,ale tohle je nuda :/ Bohužel za mě je to Kivvi zklamání. I když má krásné balení, složení a nevysušuje, prostě pořádně pleť "neobrousí" a ani hezky nevoní, znovu bych si ho nekoupila. Lepší nakoupit peeling od Hristina kosmetiky, viz recenze zde.


Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Bohužel právě ALverde mi to připomíná, což za tu cenu nic moc,ale třeba budou jiné druhy lepší.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Třeba budou jiné vůně lepší,ale stejně je to na mě slaboučký peeling na tělo.

      Vymazat
  3. Tak nakoniec to bol sprchový peelingový gél, no celkom ma sklamal. Išla by som doň už len kvôli obalu, ale keďže nevonia.. :/ škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ místo utrácení za tengle sprchový peeling radši doporučuji jejich emulze na odlíčení, krémy na obličej atd.

      Vymazat
  4. Achjo, to je škoda, podle balení vypadá nádherně a brala bych ho. :)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na jiné recenze zde na blogu od Kivvi, určitě bych věděla jak lépe utratit penízky než za tenhle sprcháč :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky