Mycí gel s aloe a granátovým jablkem

Tenhle mycí aloe vera gel od Eubiony mi doporučila kamarádka, která stejně jako já miluje odličovací emulze od Kivvi, s tím, že jí přijde stejně dobrý,ale za mnohem menší peníze, stojí totiž 189,- za 125ml. Takže bylo jasné, že ho prostě musím vyzkoušet. Momentálně jsem v polovině balení takže jdeme na recenzi.


Balení je samozřejmě horší než od Kivvi, není tak krásné, je v tubičce a je prostě praktické. Ale bytelné je , při každodenním otvírání víčko dokonale sedí a nemám pocit, že by se mělo utrhnout. Gel obsahuje aloe vera a extrakt z granátového jablka a zeleného čaje.šetrně,ale důkladně odličovat celý obličej a navíc má certifikát Eco cert.


 Složení nemám co vytknout, posuďte sami:


Gel je po vymáčknutí středně hustý a čirý s lehkým podtónem do žluta. Vůně je zvláštní chvilkami cítím jakoby jen alkohol a divný umělý puch aloe vera, který asi mnoho z vás zná z extraktů aloe vera k vnitřnímu užití. Ale někdy cítím trochu i květinovou vůni...zvláštní. No na této úrovni opět vyhrává u mě voňavější Kivvi. Zvláštní je také použití , klasicky za pomoci prstů jde odličování skvěle, pokud ,ale produkt aplikujete na mořskou houbu vůbec nepění a máte pocit, že musíte přidat :/ Takže volím odličování prsty, do dlaní dám gel velikosti většího hrášku , rozpěním ( ne , že by moc pěnilo, spíš je to taková mléčná emulze po rozetření )  a odlíčím obličej. Spotřeba je tedy bez houbičky stejná jako u Kivvi. Odličuje rychle, nedráždí a bez problémů lze použít i na oční okolí.

Pokožku po odlíčení mám dokonale čistou, nepálí a ani není zarudlá. Malinko však cítím lehoučké stahování. Mě nevadí, pleť mi nevysušuje. Ale rozhodně není vhodný pro suchou, zralou nebo extra citlivou pleť. Naopak úžasně bude vyhovovat pleti mladistvé, mastné, aknozní nebo normální či smíšené. Takže ideální pro mě i kamarádku. Pokud mám porovnání shrnout, mě se o něco víc líbí Kivvi, víc mi voní a i balení je hezčí. Ale účinkově je stejné za méně peněz. Takže za mě je to dobrý produkt na odlíčení...ale bohužel v Biooo už ho nemají :/ A celkově se dá nyní hůř sehnat, takže pokud máte tip kde ho ulovit určitě napište do komentářů.

Shrnutí:
Plusy
+ dokonale odličuje 
+ odličuje i oční make-up
+ nedráždí
+ malá spotřeba
+ nižší cena
+ přírodní složení 

Mínusy
- vůně
- nepění s mořskou houbičkou
- špatně se dá sehnat
- není vhodný pro suchou, citlivou nebo zralou pleť


Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. Táák som si poštudovala to zloženie a EcoCert nezvykne klamať :) takže super, netoxické. Jediné čo by som vytkla - a kvôli tomu cítiš to mierne sťahovanie a pnutie pleti - je alkohol na 6.tom mieste. Pekné je, že okrem neho a kyseliny citrónovej (Citric Acid) neobsahuje iné konzervanty. A páči sa mi liečivá šťáva Aloe Vera hneď na 3. mieste ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten alkohol je pomalu všude, jen záleží na koncentraci, někde mi prostě absolutně nevadí a jinde dělá trochu neplechu. Spíš mi vadí,ale v té vůni.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky