Maska na vlasy s medovým mlékem a olivovým olejem

Co takhle přírodní maska na vlasy? Už jste nějakou zkoušeli? Já do teď ne, takže jsem na tuhle,kterou jsem dostala od Hristina.cz dost zvědavá. Balení je opět spíše praktické o objemu 200 ml za 119,-. Složení jak už jsem si u nich zvykla je pěkné :) Maska obsahuje například jojobový olej,který dodává vlasům lesk, dále olivový,který vyživuje a zklidňující panthenol. Líbí se mi i obsah bambuckého másla , avokádového oleje a manuky s mléčným proteinem. Klasický med zde nenaleznete,ale jak vidíte na názvu masky je tam psáno medové mléko, což je právě směs mléčného proteinu s výtažkem z manuky :)


Masku nanášíme na ručníkem prosušené vlasy a necháme působit dle výrobce 1-10 min, jednu minutu přijde hloupost, takže nechte alespoň pět minut. Maska má lehkou konzistenci i když napohled vypadá hodně hustě, jakmile ji vezmete do ruky ucítíte tu lehkost. Krásně se nanáší a nádherně voní po medu! Opravdu teď na podzim a zimu dokonalá vůně. Z vlasů se velmi snadno oplachuje,ale už při opláchnutí je Vám jasné, že rozčesávání,alespoň pro mé melírované vlasy a ještě dlouhé vlasy nebude žádný med :D




Masku totiž vypláchnete z vlasů a ty jsou potom na omak drsnější, ne jako po klasické konvenční péči. Vlasy tedy při rozčesávání moc "nekloužou" a chce to být opatrní, abyste je neponičili, jde to tedy dost ztuha. Po vyfoukání jsou ,ale vlasy krásně voňavé a lesklé, nadýchané, vůbec nejsou zatížené nebo zplihlé. 

Masku bych tedy doporučila pro přírodní nebo maximálně přelivem barvené vlásky, dále pro vlasy kratší. Tam bude skvěle vyhovovat, pro dlouhé suché nebo melírované nemá cenu masku kupovat. Ale vzhledem k tomu, že maska je určena na normální vlasy ,mě to nepřekvapuje, ještě mám v plánu vyzkoušet masku na suché nebo poškozené vlasy, ty by mohly více vyhovovat. Takže hodnocení masky bude pro normální vlasy pro které je určena. Myslím, že nabídka určitě zaujme všechny milovníky opravdu pouze přírodní péče, takže koukněte na stránku zde.

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ cena
+ složení

Mínusy:
- málo vyživuje
- špatně se rozčesávají vlasy


Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Značku nepoznám, ale maska zaujala :-) práve pre to krásne prírodné zloženie ako píšeš. Bohužiaľ pomotané zacuchané vlasy začínajú byť teraz na podzim to, s čím denno denne bojujem :D. Stálo by za to skúsiť ich masku na suché vlasy, to by sa mojim pomotancom asi páčilo :-) a tie ceny sú super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík za reakci . Tahle značka není moc známá, všichni se diví tomu pěknému složení. Ale jako měla jsem toho už hodně a skoro se vším absolutní spokojenost a kamarádka má miminko, holčička je nedonošená a má tedy pokožku hodně citlivoučkou a miminkovská řada jí absolutně vyhovuje :) Zajímal by mě tedy tvůj názor na tuhle značku :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky