La roche-posay skvělá micellární voda

Po delší době jsem si koupila micelární vodu v lékárně, chtěla jsem sázku na jistotu ,ale zase jsem nechtěla Biodermu, tu už mám vyzkoušenou, takže jsem sáhla po značce La Roche Posay, která by měla dokonale odlíčit a být k pokožce velmi šetrná. Neobsahuje mýdlo, barviva. Naopak obsahuje látky klidnící podráždění a měla by i hydratovat. Vhodná je pro partie obličeje i očí a rtů. 

Balení je klasické, nějak neurazí ani nenadchne. Ale asi se mi líbí víc než baňaté balení od Biodermy. Cena je maličko nižší, balení 200 ml seženete kolem 200-280,- , záleží na akci a kde budete nakupovat. Ale teď už se podíváme jak jsem s ní spokojená.


S recenzí jsem čekala až vodu úplně spotřebuji. Vystačila mi na necelé dva měsíce a jsme s ní velmi spokojená. Voda není parfemovaná, odličuje rychle a důkladně. Nemusím si xminut šmrdlat oči , což oceňuji. Poradí si i s vodě-odolnou řasenkou. V očích a ani na pokožce vůbec neštípe, nepálí a pokožku nestahuje. Nemám tedy žádné negativní pocity. Naopak co slibuje to na 100% splní. Takže za mě je to jedna z nejlepších micelárních vod co jsem si koupila.

Shrnutí:
Plusy
+ dokonale odličuje obličej i oči
+ nedráždí, nestahuje, nevysušuje pokožku
+ neparfemované

Mínusy
- nenašla jsem

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Tuhle micelárku jsem taktéž zbožňovala, za mě rozhodně lepší jak slavná Bioderma. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi asi o malinko vyhovuje víc :) Hlavně mi vyhovuje , že je to menší balení, lépe se bere sebou na cesty a stojí i méně

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, asi ji vyzkoušim :) obecně mám teď LRP strašně ráda!
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od nich dlouho nic neměla, spíše kupuji přírodní kosmetiku a jen sem tam něco z klasiky :)

      Vymazat
  3. Já od téhle značky nic nezkoušela :) moc hezký fotky a dokonalej blog! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , jsem ráda, že se blog líbí :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky