Hydratační rtěnka Lipstick Soft Sensation

V poslední době jsem si oblíbila intenzivní a výrazné odstíny rtěnek nebo lesků,ale nějak jsem potřebovala změnu,  takže když jsem v drogerii uviděla tohle pěkné balení rtěnky od Astrou bylo jasné, že si nějaký ten odstín domů rozchodně odnesu.


Balení se mi tedy moc líbí, je zajímavé, netradiční. Navíc i bytelné, takže nemám pocit, že se mi rtěnka za chvilku nějak poškodí. Vybrala jsem si odstín 704 - Soft Pekan. Je to nude odstín s nádechem do hnědo-fialkova, rozhodně se nejedná o teplý odstín hnědé. Barva je poměrně sytá, takže s pigmentací rozhodně není problém. 


Na rtech vytvoří krásný ochranný film, který vůbec rty nevysuší, ba naopak o ně dobře pečuje. Ideální rtěnka na chladnější dny!Barva na rtech dobře i drží, jedno maximálně dvě pití i vydrží. Nerozpíjí se do vrásek, takže ani není potřeba konturovací tužka


Takže zatím samá pozitiva. Jediná a pro mě dost velká vada je silná parfemace podobná třeba Nivea krému v krabičce. Je to hodně intenzivní vůně,kterou nějakou dobu cítíte i ze rtů. Ne že by mi nevoněla,ale prostě mě to během dne dost otravuje, na mě je vůne moc silná. Takže jí kvůli tomu nepoužívám tak často. Báře z Barušminek naopak moc voní, takže radím dopředu očichat a podle toho se rozhodnout. Jinak za cenu cca 150,- je to super rtěnka a kdyby nebylo aroma tak silné koupila bych si jí ještě v jiných odstínech.


Hodnocení : 8/10

Komentáře

  1. S rtenkami Astor zkusenost nemam, ale tenhle odstin vypada moc pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. S rtenkami Astor zkusenost nemam, ale tenhle odstin vypada moc pekne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstin vypada velice dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tuhle rtěnku v odstínu Sweet Toffee a je jedna z mých nejoblíbenějších (mám na mysli z těch se špatnou výdrží). Mně osobně nádherně voní, pořád si k ní přičichávám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky