Weleda sprchové krémy - mandle a růže

Kdo jednou vyzkoušel sprchové krémy od Weledy ví, že stojí za to, takže když byla v Biooo akce , kdy tyhle sprcháče byli o dost levnější nemohla jsem odolat a pořídila si dva nové. A to konkrétně Divokou růži a Mandli. Oba jsou o objemu 200 ml a stojí kolem dvou stovek, nejsou tedy nejlevnější.


Růžový sprchový krém



Tento sprchový krém voní opravdu opojně po královně květin - po růži. Takže potěší všechny milovníky této nádherné květiny. Krém obsahuje čistý éterický olej z růže damascénské, která je vhodná pro všechny typy pleti. Ideálně se hodí pro zralou , citlivou nebo suchou pokožku. Sprchový krém obsahuje mnoho olejů, takže pokožku v žádném případě nevysušuje, což naprosto souhlasí! Nejen, že je požitek mýt se krémovým sprcháčem, navíc v bio kvalitě,ale hlavní je , že pokožka není vysušená , naopak je velmi jemná na dotek. Vůně na chvilku na pokožce v jemnější formě i vydrží. Já jsem naprosto spokojená, takže jestli hledáme šetrný luxusní produkt do sprchy mohu vřele doporučit.



Hodnocení: 10/10

Mandlový sprchový krém


Druhou novinkou je mandlová varianta, která voní lehounce po marcipánu,ale opravdu jen lehce. Vůně je velmi jemná a vůně není z pokožky cítit tak jako u předešlé varianty. Tento krém je vhodný pro citlivou nebo i dětskou pokožku, nemá vysušovat a naopak pokožku umí i zklidnit. Což potvrzuji, bez problémů ho používám i po holení. I když by měl vyživovat více než růžový mě to přijde stejné. Vidím pro mě rozdíl jen ve vůni. Kdy růže u mě vede :) Takže opět jsou učinky stejné jako u předešlého krémového sprcháče - nevysušuje a i hydratuje. Mě ,ale vůní seděl lépe s růží ,proto ode mě mandlová verze dostala o jeden bodík méně.




Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Chystám se na otevření citrusového, tak snad bude taky tak povedený. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem měla v malinkém balení a byl úžasný, asi nejhezčí citrusový sprcháč co jsem kdy měla :)

      Vymazat
  2. Ja by som rada vyskúšala ten mandľový :) vďaka za tip, určite sa po tomto sprchovom kréme pozriem.
    GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych vyzkousela oba, weleda uz dlouho me laka.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Připojuju se k vysokému hodnocení - oba jsou naprosto bombastické! A ještě se mi líbí arnikový, gratátové jablko, nebo březový (i když to je vlastně peeling). Weleda zkrátka umííí :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám citrusový a jsem s ním moc spokojená :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky