Urtekram jemná mycí emulze

Urtekram jemnou emulzi jsem si koupila díky jedné recenzi na blogu,která byla velmi pochvalná, a bohužel ,zde se projevilo to ,že ne všem všechno sedne a vyhovuje, takže u mě se moc pochval na tuhle emulzi určenou dětem nedočtete. Emulze je v hezké 250 ml balení za fajn cenu 155,- , takže nic co zruinuje peněženku.

Emulze má intenzivně pečovat o citlivou dětskou pokožku, šetrně ji umýt a zároveň chránit a zklidnit. Má zabraňovat dehydrataci díky vysokému podílu Aloe vera. Pokožku má tedy zanechat jemnou a pružnou. Navíc je bez parfemace a vhodný i pro alergiky.


No bez parfemace tedy potrénuji všemi deseti, ale díky tomu prostě smrdí...tak nějak chemicky i když není, viz složení. Ale dala jsem přičichnout víc jak třem lidem a všichni- fuj co to je za chemický puch? Někdo přirovnával k bublifuku a ten mi asi evokuje nejvíce. Takže za mě tady by to nějakou tu parfemaci chtělo. K složení nemám výhrady, je dobré takže tady dostává jedničku.



Gel je průhledný a hustší, což je moc příjemné, dobře se s ním myje. Ale pokožku trochu vysušuje, bohužel prostě mám na ní malinko vrzavý pocit jako po tuhém mýdle, ne tolik, na procenta je to tak 5-10% pocit suchosti. Je to méně než třeba L'Occitane gely nebo Erbario gel, ale i tak pro děti mi to prostě moc dobré nepřijde. Lepší jsou gely například u Hristina kosmetiky nebo i Alverde. Bohužel tohle je produkt o kterém nemám absolutně co napsat, nevoní mi , neuchvátil mě svou jemností a polovinu jsem ho vyhodila. Prostě za mě je to něco co mít nemusím. Ale hodně lidem vyhovuje...no pro kamarádky miminko ho rozhodně nekoupím a ani bych ho někomu nedala jako dárek. Mě prostě strašně neoslovil, nudný produkt který mé pokožce slibuje jemnost a ochranu,ale to nedělá. Bohužel, ale je mi jasné, že tu bude hodně komentářů , že jim sedl skvěle :)

 Hodnocení : 2/10


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky