Sprchový gel Růže L'Occitane

Tento krásný kousek,který se v mé koupelně opravdu moc vyjímá ,jsem vyhrála na blogu Sororessa a ještě jednou musím poděkovat,já růže zbožňuji a tahle vůně je naprosto nádherná! Jak vůně tak obal mi evokuje život na zámku, představuji si nějakou zámeckou paní,která má růžovou zahradu a tenhle krásný kousek ve své koupelně :) No řekněte sami, obal se mi jim opravdu povedl.


Sprchový gel je průhledný a trochu řidší, bohužel stejně jako většina sprchových gelů od L'Occitane také mírně vysušuje, takže to pro mě není na každodenní používání, ale díky jeho nádherné vůni si ho stejně šetřím a i bych si ho díky koupila znovu. Vzhledem k ceně za 250 ml - 405,- to také není něco co bych používala denně, upřímně tolik bych za sprcháč opravdu nedala. Takže ano koupím určitě znovu ,ale počkám si na nějakou akcičku. Chtěla jsem vám vyfotit složení,ale bohužel jak je obal průhledný není na něm skoro k přečtení složení ani normálně natož na fotce,ale je to klasika, žádná 100% příroda. Takže asi takhle - pokud je růže vaší zamilovanou vůní rozhodně si sprcháč pořiďte pro rozmazlovací dny ,kdy vám zaručeně zvedne náladu,ale jinak to není nic za co byste museli utratit čtyři stovky.


Hodnocení : 5/10 ( za vůni 10/10 :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky